Gewoon doen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:![]()
Dames even een ketting/ring vraagje.
Ik wil een oude ring van mijn moeder aan een ketting doen. Tips en Do's en Don'ts?
Je hebt volgens mij wel een soort ketting waar dan nog een veiligheidslot op zit. Dus een extra stukje ketting volgens mij......quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja oké maar waar moet ik op letten enzulks want wil hem niet verliezen
Niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Merel het volgende:
Mannen met kettingen zijn euh.. niet mijn ding
Oh ik kan bij m'n hele rug! I'm bendyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef loveli het volgende:
Benodigdheden: olijfolie in plastic fles, zout, douche. Smeer je in met olie (even nadenken over waar je op je rug bij kunt, want je moet het er ook weer afkrijgen).
Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn dingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Merel het volgende:
Mannen met kettingen zijn euh.. niet mijn ding
Nee maar scrubben is overal goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je bij je rug willen? Daar heb je toch geen haren?
I second that.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn ding.
Ik zou hem aan een leren koordje doen, TJ! Dat vind ik dan nog het leukst.
Had de auto schade? Of bedoel je een verzekering voor je eigen schade?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
Ja, want ik moet aan m'n vader vragen of ik eigenlijk nog steeds wel verzekerd ben (hij zei dat hij het zou regelen..) en dan heeft hij zeg maar de gegevens..
Gezellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
TVP!
Ik moet nog even bedenken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik tegen een auto ben gefietstBoh.
Ik dacht de verzekering van de auto de krassen hoort te vergoeden? Omdat jij een fietser bent?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ja de auto had echt diepe krassen... En m'n fiets is idd helemaal stuk maar dat maakt niet zo veel uit en is toch niets aan te doen.
Weet je zeker dat jij dat wilt afhandelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Ik hoop het
Die man belt mij om 8 uur, hij had namelijk geen schadeformulierOok zo vaag! Ik heb wel foto's gemaakt van de situatie/auto/fiets
My thoughts exactly eigenlijk...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij dat wilt afhandelen?. Kun je het niet beter overlaten aan iemand die er meer van weet? Je pa ofzo?
Ja nou en, al is het jouw schuld, kans is heel groot dat ZIJN verzekering dit op moet hoesten, omdat jullie geen gelijkwaardige voertuigen waren/hadden. En je zegt net dat jullie elkaar niet zagen ... allebei fout dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
ik kwam van links en had een drempel. Maar de eerste keer dat ik keek zag ik de auto niet en hij zag mij ook niet. Zag ook maar 15 cm banden spoor wat mischien niets zegt. Maar ik zat sowieso wel fout.
With all due respect PF, maar op pagina één van het linkje dat ik net postte:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
ik dacht namelijk dat dat tot 14 jaar was of nou je het zegt... De vorige keer moest ik inderdaad blij zijn dat ik geen schade had want het was sowieso mijn schuld?
quote:Personen vanaf 14 jaar: Bij een aanrijding tussen een motorrijtuig en een kwetsbare verkeersdeelnemer van 14 jaar of ou-der, is de eigenaar van het motorrijtuig minimaal voor 50% aansprakelijk voor de schade die de fiet-ser/voetganger oploopt. Dit geldt niet als de au-tomobilist overmacht kan aantonen, maar in de praktijk is dit uitzonderlijk en zeer moeilijk te bewijzen. Deze 50% is een ondergrens.
Dat lijkt me wel een puik plan jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef P.F het volgende:
o sorry ik zag geen linkje, ik zit op m'n telefoon. Zit nu in de trein naar huis namelijk. Ik ga er thuis naar kijken.
PF, je hebt als volwassene een WA aansprakelijkheidsverzekering nodig. Dat kost geen drol, ong. 10-13 euro per maand ofzo. Je bent dan altijd verzekerd voor schade die jij aan derden toebrengt. Iedereen heeft zo´n verzekering nodig. Of het dan jou fout is of niet, maakt voor jou dan geen fuck uit, dat mag de verzekeringsmaatschappij gaan uitvechten nadat jullie dat schadeformuliertje hebben ingevuld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
Ja, want ik moet aan m'n vader vragen of ik eigenlijk nog steeds wel verzekerd ben (hij zei dat hij het zou regelen..) en dan heeft hij zeg maar de gegevens..
Ik heb tussen de overige werkzaamheden in vandaag treinkaartjes naar Nice gekochtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, da's pas in de herfst!! Ik moet eerst nog naar Frankrijk. (en Egypte)Als ik in Frankrijk ben ga ik misschien ook nog voor een paar dagen naar Ibiza voor een groot feest in de Amnesia en ik ga misschien een vriendin opzoeken in Nice. Hoe decadent allemaal
. Luv it.
Voor wanneer??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb tussen de overige werkzaamheden in vandaag treinkaartjes naar Nice gekocht.
Gooi d'r een eitje en wat extra groenten op!!quote:
Zondag 14 juni. ¤160,- pp, vergeleken met de auto is dat helegaar niet zo duur.quote:
zelfgemaakt!quote:
Da's ook geen probleem. Gewoon die groenten en het eitje erop en even onder de grill.quote:
Balen zeg! is t al een oude auto?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:11 schreef sigme het volgende:
De auto heeft een kapot tandwiel en speling op een spie bij een pully aan de krukas. Dus.
Leuke winkel ook, alleen een beetje duur daarquote:Viskalender: http://www.schmidtzeevis.nl/html/viskalender.html
Leuke site trouwens, met ook per vis voedingswaarden en vetgehalte enzo.
Corsica!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Zondag 14 juni. ¤160,- pp, vergeleken met de auto is dat helegaar niet zo duur.
En dan met de boot naar Corsica, wandelen & kamperen, en ik denk dan met de boot naar Sardinië en vanaf daar met een vliegtuig weerom. Maar dat moet ik nog regelen.
Morgen gaan we er weer tegenaan met spinning en gezond etenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's ook geen probleem. Gewoon die groenten en het eitje erop en even onder de grill.![]()
okeee. morgen weer een dag, dat kan ook........
Geregeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Zondag 14 juni. ¤160,- pp, vergeleken met de auto is dat helegaar niet zo duur.
En dan met de boot naar Corsica, wandelen & kamperen, en ik denk dan met de boot naar Sardinië en vanaf daar met een vliegtuig weerom. Maar dat moet ik nog regelen.
Veel goedkoperquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Corsica!!![]()
Volgens mij is vliegen wel veel goedkoper trouwens!!!
Auwauwauw. Ik ken dat. Kruik in de nek, of een sjaal om, helpt mij altijd wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
kaas hep weer wat; vanmorgen met douchen een spiertje in mn nek verrekt, van achter mijn oor tot in mijn schouder
hmmz een vriend van me heeft ook wel eens spierproblemen en die gaf me een diazepam dus ik ben nu helemaal relaxed weetjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Auwauwauw. Ik ken dat. Kruik in de nek, of een sjaal om, helpt mij altijd wel.
Deze auto hebben we nu 5 jaar, is nu 10 jaar oud.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik maak altijd heel soepel, bijna kleverig pizzadeeg; als je dat dan twee uur ofzo laat rijzen is het net niet kleverig meer en kun je het zo flap-flap uitrollenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zelfgemaakt!
Naast spierpijn van het kneden heb ik nu ook spierpijn van het rollen. En van het raspen van de kaas voorzijn quatro fromaggi...
Maar, tis gelukt om de bodem mooi dun te krijgen, nu wachten open dan smullen!
Voor PF zou dat fijn zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat de auto altijd de lul is bij een aanrijding met een fietser. Ook al is de fietser fout.
Klopt. Maar dat geldt wel voor meer dingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor PF zou dat fijn zijn.
Maar in feite is het natuurlijk te belachelijk voor woorden
Nou ik heb mijn vader en die man gesproken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor PF zou dat fijn zijn.
Maar in feite is het natuurlijk te belachelijk voor woorden
Ik heb gister nog iets van 30 kilometer gefietst of zo! En vandaag ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja,het is en blijft klote natuurlijk!
PF fietst nou helemaal nooit meer
* uniekhoorn gaat douchen en dan een lekker drankje drinken
Jenever met cola light!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja,het is en blijft klote natuurlijk!
PF fietst nou helemaal nooit meer
* uniekhoorn gaat douchen en dan een lekker drankje drinken
Toen ik later op de foto keek zag ik dat het remspoor langer was, maar het begint pas op het kruispunt. Dus wat dat zou zeggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
PF, voor JOU hoop ik natuurlijk dat uiteindelijk je fiets wordt vergoed en dat die man zijn eigen schade moet betalen. Maar als er maar 15 cm. remspoor te zien was lijkt het mij bijzonder stug dat hij te hard gereden heeft.... Dat zal hij ook wel als verweer gaan geven. Heeft hij ook foto's gemaakt? En dan vooral van dat heel korte remspoor?
WOW diehard hoor, goed bezig, morgen hardlopen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Toen ik later op de foto keek zag ik dat het remspoor langer was, maar het begint pas op het kruispunt. Dus wat dat zou zeggen?
Hij remde iig niet af voor het kruispunt, pas op het kruispunt en hij zei ook dat hij mij niet heeft gezien.
En van mij hoeft het allemaal niet ik wil gewoon dat het klaar is.
En nee hij heeft geen foto's gemaakt en z'n schadeformulier kon hij niet vinden
Boh. En m'n hele lichaam is nu een beetje stijf en blauwMaar toch ga ik morgen hardlopen
!
ik wou nog wat extra maken, wat ik er later nog even doorheen wou kneden. Dat ging niet zo soepel. En ik heb bijna een half uur staan kneden: pizzadeeg en brood achter elkaar aan....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik maak altijd heel soepel, bijna kleverig pizzadeeg; als je dat dan twee uur ofzo laat rijzen is het net niet kleverig meer en kun je het zo flap-flap uitrollen![]()
Nou ja, eet-ze anyway! Wat zit er op de jouwe?
Hihihi!quote:
Wim Helsen was tof! Geen gezeik over actualiteiten, gewoon een avond verhalen en grappen vertellen. Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi Greys, dat wordt wel wat!
DAD,jij was toch naar van Helsen geweest?? hoe was dat?
Had ik al verteld dat ik er witte sportieve gympen onder draagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een huidkleurige of doorzichtige legging lijkt me eigenlijk nóg erger.
Ja, daar hou ik ook wel vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wim Helsen was tof! Geen gezeik over actualiteiten, gewoon een avond verhalen en grappen vertellen. Heerlijk!
Ik vond het eigenlijk wel herkenbaar een van Gogh maar gewoon een random werkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whaha, ik zag net dat er nog een half topic over dat schilderij is geluld. Dat 'Starry starry night' niet de originele titel van het schilderij was, leek me ook wel logisch, maar zo is het wel wereldwijd bekend.
We hebben het overigens niet gezien.. Er stond een rij tot halverwege Noord-Holland, dus we hebben bedacht om er maar eens voor naar New York te vliegen.
. Verder wisten we ook meteen weer waarom we Amsterdam eigenlijk niet leuk vinden, en zijn we uiteindelijk heerlijk in Utrecht beland.
En Abba, die zei dat het museum sowieso de moeite waard niet is, m'n vriend is een groot Van Gogh-liefhebber..
Nu even dit topic bijlezen!
Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
Uit solidariteit eet ik geen chocolade meer. Geen magnums. Geen hagelslag. Geen chocopasta. Geen pindarotjes. Geen merci.
Wil iemand mij heel hard slaan mocht ik dit toch eten(Plus dat het ook beter is voor mij!!!!)
Hehe. Ja. Zei ik al dat ik ook een bodywarmer aanmoet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
PF, tuurlijk is een witte legging stom, maar als IEMAND het kan hebben ben jij het wel!
You'll make it work!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |