Deal with it. Kus hoeft niet, maar bedanktquote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
Kusje van mij voor wie kan lezen wat hier staat ()
[ afbeelding ]
Volgens mij staat er twee keer hetzelfde.
Deal With It.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Spuit elfquote:
Is dat schip nou zo klein? Of...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Pipi Langkous XXLquote:Op zondag 24 mei 2009 18:36 schreef Annnet het volgende:
Als ik heel vrolijk was lag ik nu dubbel.
[ afbeelding ]
Kusje van Daphne.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Annnet op 24-05-2009 18:58:20 ]Verliefd, verloofd.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Kusje van Daphne..............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* doet laptop in kliko laten belanden en toch eens een hobby zoeken*Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Staartjes kunnen ook gewoon ècht niet..quote:Op zondag 24 mei 2009 18:36 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een speciale editie. Normaal staat het er een keer maar er is ruimte te veel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
oh men die voor-haar-links,-voor-de-kijkers-thuis rechter wangzakquote:Op zondag 24 mei 2009 18:36 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft zeker tieten, hangtieten wel te verstaanquote:
Nee zij is gewoon huge..quote:
200Cquote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef Albinoneger het volgende:
Wat voor cupmaat zou ze nou eigenlijk hebben? Ik denk toch zeker dat we richting F/G gaan mensen
Conclusie: het shirtje was er niet in haar maat, dus heeft ze van twee één gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van haar wel, wil je zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Staartjes kunnen ook gewoon ècht niet..
Hé, laat mijn alter-ego er even buiten, ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef Noorseviking het volgende:
De zus van Toontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef bluebirdie het volgende:
wheheheh check deze topic..
Onbekenden voor lul zetten op fok
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Conclusie: het shirtje was er niet in haar maat, dus heeft ze van twee één gemaakt.
quote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruikersvoorwaarden.
en nu?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:05 schreef lichtekooi het volgende:
Zij is niet mooi nee, maar sommige dingen gaan wel te ver hoor. Dat is niet netjes
it wasn't me!quote:
quote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruikersvoorwaarden.
quote:Titel: Ff op niet ok drukken....
Hi Mikey,
deze persoon stalkt systematisch meiden (o.a mij) en het is geen jongen zoals het beweert, het is http://lieffie10.hyve.nl weer, de dikke trol waar eerder last mee was, onder een mannelijk pseudoniem :lol:
Help ff mee hyves veiliger te maken als jullie willen...het is echt eng dit wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |