quote:
Ik bedoelde niet direct dat je moeite zou hebben met het vinden een partner, maar meer dat het 'hier over praten in het echt' wat genoemd werd, juist een issue was. Maar dat klopt dus, en dat dat het ook lastig maakt om een relatie te vinden/op te bouwen, is ook wel een logisch gevolg.quote:
Daar vind ik het nu nog iets te vroeg voor, ik ben nog maar 22, maar ik heb wel aanvaard dat het een mogelijkheid is. Als er over 20 jaar nog steeds geen schot in de zaak zit dan gooi ik de handdoek wel in de ringquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hopelijk heb jij niet de instelling zoals volgens de quote Aspergers hebben, zo zielig, dat ze zich er maar min of meer mee verzoend hebben om alleen te blijven...![]()
Je kansen liggen m.i. in het sociale aspect van de vrouw, zeg maar het verzorgende type. Iemand die het prettig vindt om een helpende hand te bieden. Iemand met een redelijk ontwikkeld IQ, zeg maar rondom HBO.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daar vind ik het nu nog iets te vroeg voor, ik ben nog maar 22, maar ik heb wel aanvaard dat het een mogelijkheid is. Als er over 20 jaar nog steeds geen schot in de zaak zit dan gooi ik de handdoek wel in de ring![]()
Al denk ik dat in dat geval het single-zijn zolang heeft geduurd dat er dan inmiddels genoeg ondersteunende structuur in zou zitten. Ik heb nu ook al dingen die zo in mijn structuur passen dat ik ze altijd doe zonder er van op te kijken, terwijl het in de ogen van anderen onlogisch of overbodig is.
Ik denk dat je vrouwen, en mensen, niet zo makkelijk in kunt delen. Er zullen zat vrouwen zijn die jij omschrijft waarbij de betreffende situatie toch totaal niet werkt, en ook zat uitzonderingen waarbij het andersom is. Je moet elkaar gewoon net treffen en aanvoelen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef bendk het volgende:
[..]
Je kansen liggen m.i. in het sociale aspect van de vrouw, zeg maar het verzorgende type. Iemand die het prettig vindt om een helpende hand te bieden. Iemand met een redelijk ontwikkeld IQ, zeg maar rondom HBO.
En daar zijn er best veel van te vinden !
Ik deel in het geheel niets in, ik geef gebieden aan bij mensen. In dit geval dus bij een vrouw.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrouwen, en mensen, niet zo makkelijk in kunt delen. Er zullen zat vrouwen zijn die jij omschrijft waarbij de betreffende situatie toch totaal niet werkt, en ook zat uitzonderingen waarbij het andersom is. Je moet elkaar gewoon net treffen en aanvoelen...
Gut boeien. Kijk dan doe je het voor het aanzien. Ik ben 37 jaar, denk maar 2 jaar een relatie gehad en ik heb het allang uit gedokterd. Ik ben zoveel liever alleen dan een relatie. Ik woon in een huur appartement en kan geld uitgeven als water. Gut wat moet ik met dat koop huis, vertel mij eens wat daar het voordeel van is?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:30 schreef B.E.D het volgende:
Bovendien kun je als alleenstaande ook niet zo'n mooi huis kopen.
Daar heb je toch wel 2 salarissen voor nodig, om een mooi bedrag te kunnen lenen.
In je eentje kom je ergens in een eensgezinswoning in een jaren 30 arbeiderswijk, of een gaar appartement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |