Moet ik dat echt uitleggen?quote:
Hoeft niet debiel te zijn. Als tien mensen afspreken om te plussen als een gek, dan kan die site het misschien niet goed bijhouden? De volgende vijf personen kunnen dan gaan minnen bij de tegenstander.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:01 schreef Stefan het volgende:
Wie geeft er nu nog minstemmen?
Denk zelf maar eens na waarom dat debiel is
Maar dan ga je uit van dingen die t niet doen. En als de site overbelast is met stemmers dan maakt plus of min ook niet uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeft niet debiel te zijn. Als tien mensen afspreken om te plussen als een gek, dan kan die site het misschien niet goed bijhouden? De volgende vijf personen kunnen dan gaan minnen bij de tegenstander.
Als die site snel genoeg is, dan is het erg debiel inderdaad (dubbele kosten). Maar gisteren constateerde ik af en toe dat het bij een overlever voor bijvoorbeeld één minuut bleef stilstaan en er dan opeens er weer honderd stemmen bij waren.
Ik weet niet wat er achter die tellertjes zit. Het kan best zo zijn dat de plus teller het moeilijk heeft en er sprake is van cache en dat die min teller relaxed alles bij kan houden. Maar ik ben geen techneut, dus weet het niet, 't ging alleen door mijn hoofd gisteren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dan ga je uit van dingen die t niet doen. En als de site overbelast is met stemmers dan maakt plus of min ook niet uit.
Ik denk dat de achterban de eventuele winst volledig aan het stemmen opgemaakt heeft als het morgenavond acht uur is geweestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:25 schreef Stefan het volgende:
Met meerdere mensen werken minstemmen wel goed, zeker ook psychologisch, wellicht werkt dat ook zo met twee mensen. Kijken hoeveel minstemmen er komen de komende dag.
dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat de achterban de eventuele winst volledig aan het stemmen opgemaakt heeft als het morgenavond acht uur is geweest
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:09 schreef Stefan het volgende:
Marielin
+867 votes
-30 votes
Pim
+840 votes
-156 votes
Marielin had dus 96 stemmen hoger kunnen staan
Nu valt het nog wel mee, maar als het in de duizenden gaat lopen kan het net het verschil maken.
JAquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:40 schreef Stefan het volgende:
Ik had idd de - stemmen dubbel moeten optellen bij de +!
Groetjes,
Danny SunChaser Stefan
Vooralsnog zijn het Marielinfans die dom zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:38 schreef luciano het volgende:
[..]
Ehhhhhh , ik gooi er ook zomaar wat rekenwerk tegenaan .....
Als 1 MIN-vote 2 credits kosten , dan kostten de 156 MIN-votes voor Pim dus 2 x 156 credits = 312 credits.
de stand NU is : Mar = 867 - 30 = 837
...........................Pim = 840 - 156 = 684
Mar staat dus NU voor op Pim : 837 - 684 = 153 stemmen.
ALS , volgens het scenario van Danny Stefan de 156 credits van MINUS_Pim waren gekocht als 312 x PLUS_Mar dan was de stand als volgt geweest :
Pim : 840 votes ( géén MIN-votes nu meer )
Mar 867 votes - 30 votes + 312 votes ( van de 2 x 156 votes die ze bij Pim wegkaapt ) = 1149 votes
Mar had dan voorgestaan op Pim met : 1149 - 840 = 309 stemmen ( zowaar , 156 meer dan nu , en geen 96 dus ! )
ECHTER : wat ook had gekund : als de 30 MIN-votes voor Mar OOK waren omgezet in 60 PLUS_votes voor Pim dan was de stand als volgt geweest :
Mar : 867 votes + 312 votes ( van de 2 x 156 votes van Pim dus ) en géén MIN-votes meer nu = 1179
Pim : 840 votes + 60 votes ( 2 x 30 votes die hij bij Mar wegkaapt dus ) = 900
Totaal zou DAN Mar voorstaan op Pim : 1179 - 900 = 279 stemmen
Oh boy , nu heb ik Danny Stefan laten zien dat +Mar stemmen NOG voordeliger is dan waar hij vanuit ging ( hij dacht 96 meer , maar is dus 156 meer ALS het anders was gegaan ) en help ik daluk Mar aan de overwinning , en als ik het IEMAND NIET GUN IS HET MAR ! ( ondanks haar lekkere tetjes ) Iemand die niet eens een paar dagen zonder een peuk kan verdient een O.D. ( en dan bedoel ik ook een ECHTE GOEIE O.D. nicotine , zijn we gelijk van dat eeuwige gejank van haar af) ( En vrouwen die zich schamen om bloot te douchen en met een B.H. aan gaan slapen om maar niet haar tieten te laten zien
![]()
, en het dan gek vinden dat alles zo stinkt ! Moet je eens stoppen met nicotine_uit_je_porieen_te_zweten_en_je_B.H._uit_te_trekken_als_je_gaat_pitten )
Dus mensen : STEM + OP PIM ! en NIET MIN OP MAR !
daarom is het ook nog elke keer gelukt dat ze er in blijft haha omdat ze zo dom zouden zijn met stemmen?/quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het Marielinfans die dom zijn
- stemmen geven werkt pas vanaf 3 mensen of meer. Met 2 personen werkt het hele systeem juist tegen je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:53 schreef Quinty. het volgende:
[..]
daarom is het ook nog elke keer gelukt dat ze er in blijft haha omdat ze zo dom zouden zijn met stemmen?/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |