daar zou je wel eerstedivisie kampioen mee kunnen wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
---------------------Mulder----------------
Fernandez---Nieveld---Vlaar---Wattamaleo
-------------------Leerdam---------------
Vincken--------------------------Janota
---------------------Hofs------------------
--------------Erasmus---Castaignos----
Zoiets volgend jaar? Ik zou het niet eens erg vinden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, als je daar Tomasson/Gio ofzo nog bijhoudt: waarom niet? Dit elftal eindigt niet lager dan de 7e of 8e plek.
Dan moet het ook mogelijk zijn om je met een beetje geluk te kunnen handhaven in de eredivisie. En dan maar hopen dat er wat talenten opstaan. Ik ziet geen andere uitweg als het echt waar blijkt te zijn dat we 40 miljoen aan schuld hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef buddyb het volgende:
[..]
daar zou je wel eerstedivisie kampioen mee kunnen worden![]()
WTF?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, als je daar Tomasson/Gio ofzo nog bijhoudt: waarom niet? Dit elftal eindigt niet lager dan de 7e of 8e plek.
Schijt. Vanaf 0 weer beginnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
WTF?!
Kijken sommige mensen weleens voetbal? Dat elftal degradeert rechtstreeks hoor.
Nou ja, misschien is dat wel heel optimistisch gedacht maar ik denk niet dat het veel slechter kan dan b.v. gisteren.quote:
Nou dat zal ook wel meevallen plek 12-16 gaat dat elftal wel halen. Zo kom je wel van de schulden af en kun je helemaal opnieuw beginnen met dit team.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
WTF?!
Kijken sommige mensen weleens voetbal? Dat elftal degradeert rechtstreeks hoor.
Nee, want met 4-0 van NAC verliezen is iets wat aan de orde van de dag is. Kom op man, denk eens ff realistisch naquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is dat wel heel optimistisch gedacht maar ik denk niet dat het veel slechter kan dan b.v. gisteren.
Jawel, en dan niet één wedstrijd een keer 0-4, maar het hele seizoen door. Je degradeert hier gewoon keihard mee en sloopt ook nog eens al die talenten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is dat wel heel optimistisch gedacht maar ik denk niet dat het veel slechter kan dan b.v. gisteren.
Pfff.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou dat zal ook wel meevallen plek 12-16 gaat dat elftal wel halen. Zo kom je wel van de schulden af en kun je helemaal opnieuw beginnen met dit team.
Ik ben ook voor. Laat die jongen gasten maar lekker ballen. Kan me neit schelen hoe ze het doen als ze maar in de eredivisie blijven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou dat zal ook wel meevallen plek 12-16 gaat dat elftal wel halen. Zo kom je wel van de schulden af en kun je helemaal opnieuw beginnen met dit team.
Carequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je degradeert hier gewoon keihard mee en sloopt ook nog eens al die talenten.
Dan begin je onder 0, supporters zullen afhaken. Zal alleen maar erger wordenquote:
Dergelijke wedstrijden hebben we dit seizoen meer gespeeld dan goede wedstrijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, want met 4-0 van NAC verliezen is iets wat aan de orde van de dag is. Kom op man, denk eens ff realistisch na.
Je zult toch nog een klein beetje routine moeten behouden, dan kan het best leuk uitpakken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben ook voor. Laat die jongen gasten maar lekker ballen. Kan me neit schelen hoe ze het doen als ze maar in de eredivisie blijven.
Ja maar dat was toch van een ander niveau dan Leerdam, Vincken en Erasmus hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zult toch nog een klein beetje routine moeten behouden, dan kan het best leuk uitpakken.
Bij Ajax in '93/94 begonnen ze toch ook met 8 jeugdspelers en 3 ervaren spelers ofzo?
Bullshit, dit was de grootste nederlaag van het seizoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dergelijke wedstrijden hebben we dit seizoen meer gespeeld dan goede wedstrijden.
Met acht Wijnaldums ja, dan ben ik ook voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zult toch nog een klein beetje routine moeten behouden, dan kan het best leuk uitpakken.
Bij Ajax in '93/94 begonnen ze toch ook met 8 jeugdspelers en 3 ervaren spelers ofzo?
Klopt, daarom wonnen ze ook de CL en werden ze landskampioen. Wij hoeven slechts te overleven in de eredivisie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch van een ander niveau dan Leerdam, Vincken en Erasmus hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |