Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Het einde van deze aflevering dat Knevel opa was geworden.
Het stuk van die weerman Reinier vond ik wel interessant,
En het stuk van Mark Rutte ook wel, die andere twee die tussendoor kwamen heb ik ff weggezapt
En wat doet zo'n vraag met jou als niet-christen? Heb jij nooit een moment gehad waarop jij dacht, he dit is... zo wonderlijk, dit kan niet door de mens gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef leipelullo het volgende:
Knevel:
"Je bent christelijk, wat betekent zo een bliksem dan voor jou?"
Waarom altijd vragen over het geloof? Wat een gezeik. Praat over iets nuttig.
Het is gewoon de natuur en zo valt het ook te verklaren. Het is dus niet door de mens gemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wat doet zo'n vraag met jou als niet-christen? Heb jij nooit een moment gehad waarop jij dacht, he dit is... zo wonderlijk, dit kan niet door de mens gemaakt zijn?
GeenStijl maakt dan ook vaak nieuws....quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:13 schreef .txt het volgende:
Ik vind het nog altijd jammer dat GeenStijl elke maand op tv besproken wordt, terwijl Fok! nooit op tv komt.
Het is niet het uiterlijk wat me irriteert, meer het feit dat ze nog spreekt over "kanjers"quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Lkw het volgende:
Jemig, ik zie Erica liever dik. Ze lijkt opeens 15 jaar ouder nu.
Echt een stopwoordje iddquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het is niet het uiterlijk wat me irriteert, meer het feit dat ze nog spreekt over "kanjers"
Haar enthousiasme is inderdaad inmiddels wel wat vermoeiend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het is niet het uiterlijk wat me irriteert, meer het feit dat ze nog spreekt over "kanjers"
Mja dat is waar. Rouvoet zet wel z'n liberale beentje voor vanavond btw.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
GeenStijl maakt dan ook vaak nieuws....
André is het ook opgevallen jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef Doopy-X- het volgende:!
1 van die christenhonden maakte een leuke kanjer-opmerking
Mjah, laat je niet foppen hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef .txt het volgende:
[..]
Mja dat is waar. Rouvoet zet wel z'n liberale beentje voor vanavond btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |