Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef mrbox het volgende:
Joh, dat is gewoon ff z'n trots dat spreekt
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Helemaal gek zijn op een meisje en als ze je afwijst haar in één keer een dom schaap vinden? Dan ben je vooral een slechte verliezer.
Hey rustig, rustig...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dom schaap is het dus gewoon !
Terwijl ze zelf al wel zo ver is om te weten dat die gast gewoon een klootzak is!
Serieus, als je zo kortzichtig bent verdien je mij niet eens...
quote:
Ik vind haar als persoon ook leuk hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Helemaal gek zijn op een meisje en als ze je afwijst haar in één keer een dom schaap vinden? Dan ben je vooral een slechte verliezer.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.
+1quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien zijn gezond verstand hem in de steek laat, neem ik die rol even over.
Wie weet zag zij het gewoon als iets vriendschappelijks. Niet alle afspraakjes tussen man en vrouw hoeven immers tot een relatie te leiden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze tot zover op me ingegaan is (door 2x af te spreken bijvoorbeeld)
Mogelijk dacht ze er wel klaar voor te zijn en is ze er door de dates met jou o.a. achter gekomen dat ze er nog niet klaar voor wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind haar als persoon ook leuk hoor
Maar dit is wel gewoon een domme keuze van haar vind ik
Ik snap sowieso niet waarom ze tot zover op me ingegaan is (door 2x af te spreken bijvoorbeeld)
Jij hebt wel wat met oudere mannen?quote:
Geen dank!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mogelijk dacht ze er wel klaar voor te zijn en is ze er door de dates met jou o.a. achter gekomen dat ze er nog niet klaar voor was
Dat dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet zag zij het gewoon als iets vriendschappelijks. Niet alle afspraakjes tussen man en vrouw hoeven immers tot een relatie te leiden.
Hehehe. Nee, ik zocht een mooie quote. En deze heeft me van de week opgevrolijktquote:
Weltrusten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank!
Ik ga lekker mijn bedje inEven wat leren, tv kijken & slaapje doen
Ja sorry, ik ben toch niet een of andere BoyBitchquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet zag zij het gewoon als iets vriendschappelijks. Niet alle afspraakjes tussen man en vrouw hoeven immers tot een relatie te leiden.
slaap lekker meidquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen dank!
Ik ga lekker mijn bedje inEven wat leren, tv kijken & slaapje doen
Niet alle vrouwen hebben dat zo door hoor. Ik ben er ook zo een.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben toch niet een of andere BoyBitch?
Heb haar al vanaf dat ik haar aankeek (bij wijs van speken) laten merken wat mijn 'intentie' was
Ja dat dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je nu beweren dat ik geen vrouw ben dan?
Jij bent meer van de recht voor je raap dus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hebben dat zo door hoor. Ik ben er ook zo een.
Drankje geven, nummer vragen, complimentjes, vragen een keer wat af te spreken, knipogen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je had ook met mij mee kunnen rijden was vast wel gezellig geweestquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey gezelli vanuit de trein. net kwee grappige gasten Uit putten tegen gekomen. en een aardige conducteur. wel een mooie grappige einde van de avond. zeker als je je begon te ergeren aan twee makke lammetjes Haha
ik heb het ook nooit door hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heyquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey gezelli vanuit de trein. net kwee grappige gasten Uit putten tegen gekomen. en een aardige conducteur. wel een mooie grappige einde van de avond. zeker als je je begon te ergeren aan twee makke lammetjes Haha
Klinkt als een mooi verhaal, vertel !quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is gewoon schijt irritant en vooral dan achteraf zeggen dat het niks voorsteldequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Drankje geven, nummer vragen, complimentjes, vragen een keer wat af te spreken, knipogen...
Als je het dan nóg niet door hebt:____
Dat heeft zij beantwoord door afstand te houden. Toen na het tweede afspraakje bleek dat jij haar signalen niet hebt begrepen en nog steeds met die 'blik' keek heeft ze maar besloten om het je gewoon te vertellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
Ja sorry, ik ben toch niet een of andere BoyBitch?
Heb haar al vanaf dat ik haar aankeek (bij wijs van speken) laten merken wat mijn 'intentie' was
Ik denk dat Box wel de spijker op z'n op sloeg. Niet aan jezelf gaan twijfelen. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Drankje geven, nummer vragen, complimentjes, vragen een keer wat af te spreken, knipogen...
quote:
Dank jullie wel!quote:
Ik zie opties Air, misschien wil die vriendin wel een keer een trioquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat Box wel de spijker op z'n op sloeg. Niet aan jezelf gaan twijfelen. Nergens voor nodig.
Mijn God, vandaar dat mijn mannelijke studiegenoten mij zo raar aankeken als ik een rondje gaf of vroeg om eens te gaan stappen. Die dachten dat ik hen leuk vond!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
quote:
Nja gewoon zonde ditquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft zij beantwoord door afstand te houden. Toen na het tweede afspraakje bleek dat jij haar signalen niet hebt begrepen en nog steeds met die 'blik' keek heeft ze maar besloten om het je gewoon te vertellen.
Volgens KF is ze makkelijk, dus waarschijnlijk wel. Ware het niet dat KF niet van makkelijke vrouwen houdt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zie opties Air, misschien wil die vriendin wel een keer een trio
Mooiquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe. Nee, ik zocht een mooie quote. En deze heeft me van de week opgevrolijkt
Nja als ik met gewoon vrienden uit ben (1 op 1) dan geven ze mij ook wel drankjes en complimentjes enzo en dan hebben we het er ook over wanneer we weer eens zullen afspreken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vast wel iemand hier toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens KF is ze makkelijk, dus waarschijnlijk wel. Ware het niet dat KF niet van makkelijke vrouwen houdt.
Ik ben toch veel jonger dan jij...quote:
Ik heb haar ook een keer letterlijk gezegd dat ik haar zag zitten...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja als ik met gewoon vrienden uit ben (1 op 1) dan geven ze mij ook wel drankjes en complimentjes enzo en dan hebben we het er ook over wanneer we weer eens zullen afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |