quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:53 schreef Rottdog het volgende:
Is er nu pas achter wie de kleurige doos is
Whehequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:53 schreef Rottdog het volgende:
Is er nu pas achter wie de kleurige doos is
ik moest er ook zo om lachen toen ik 'm zagquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Rottdog het volgende:
En toch vind ik hem super bedacht.![]()
Yolanthe overweegt stappen tegen internetprovider
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef Rottdog het volgende:
En toch vind ik hem super bedacht.![]()
Yolanthe overweegt stappen tegen internetprovider
en, ben je er al uit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben ook erg op mijn privacy gesteld.
trusten BE
Welke smaak? ik ben lijntechnisch reddeloos verlorenquote:
Vind ik Yolanthe een frissere vrolijker uitstraling hebben. Las alleen net op de Telegraafsite dat ie ook al een relaasie had met ene Liza.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Hebben jullie trouwens al gezien met wie Jan zou vozen?
Fleur van Kus
[ afbeelding ]
Mwah, ik weet ook niet of ik het kan hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gats, chocola ook nog!Nou, je vraagt wel wat van me hoor.
![]()
Dat je dat kan! Ik koop het gewoon niet. Zodat er alleen een stronk selderij ligt zeg maar.
selderij in de vriezer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gats, chocola ook nog!Nou, je vraagt wel wat van me hoor.
![]()
Dat je dat kan! Ik koop het gewoon niet. Zodat er alleen een stronk selderij ligt zeg maar.
dat is mijn afweging vooral ja. Het maakt me niet zo gek veel uit wat ik zelf zeg, daar heb ik zelf controle over, wat ik wel en niet vertel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik werd aangesproken op wat ik hier zei..dat gaat me te ver. Dus dan maar zo. En geen namen en foto`s.
Oudste zei pas nog dat hij het stom vond als ik het over hem had op internet, want hij kende al die mensen toch niet?
Het gaat niet alleen om mijn privacy maar ook om dat van de kinderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |