abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76762776
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:33 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Wat een puin
Inderdaad. Zoals het op die screenshot staat wel. Maar ik heb het nu ook geinstalleerd, voor op mijn laptop. Dan kan ik tijdens het surfen een youtube filmpje aanzetten oid. Op mijn gewone pc hoef ik dit niet, want daar heb ik 2 monitoren, en dan zet ik dat filmpje gewoon op mijn andere scherm. Maar op mijn laptop vind ik het wel handig.
Er gaat niets boven Groningen
pi_76770142
Meer mensen die de volgende plugin gebruiken? Lazarus: Form Recovery
Handige add-on, hij onthoudt wat je op een formulier invult (dat bijvoorbeeld deze reactie) voor een bepaalde tijd die je zelf in kan stellen. Handig voor als een pagina een keer niet laadt en je alles kwijt bent.

Alleen heeft firefox gisteren een update van het programma geïnstalleerd. Het lijkt wel of er een virus in ofzo. Kreeg een paar irritante virussen die moeilijk te verwijderen waren en mijn firewall geeft steeds de melding dat Lazarus geïnfecteerd is.
pi_76771496
Ik heb versie 2.0.5 geinstalleerd (ook afgelopen week geupdate) en dit is ook de meest recente versie volgens de site van de makers.

Ik heb nergens last van. ESET Smart Security als virusscanner/firewall op Windows 7 Home Premium 64bit.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 januari 2010 @ 18:20:27 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_76771821
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Meer mensen die de volgende plugin gebruiken? Lazarus: Form Recovery
Handige add-on, hij onthoudt wat je op een formulier invult (dat bijvoorbeeld deze reactie) voor een bepaalde tijd die je zelf in kan stellen. Handig voor als een pagina een keer niet laadt en je alles kwijt bent.

Alleen heeft firefox gisteren een update van het programma geïnstalleerd. Het lijkt wel of er een virus in ofzo. Kreeg een paar irritante virussen die moeilijk te verwijderen waren en mijn firewall geeft steeds de melding dat Lazarus geïnfecteerd is.
heb hem er ook op staan... en ook nergens last van net als swol...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_76771848
Ik heb ook versie 2.0.5, maar bij mij geeft ESET ook geen melding van een virus.

Welke versie heb jij, GuitarJJ, dan?
pi_76771929
Oke, bedankt Dan ligt het gelukkig niet aan de add-on.
pi_76772871
quote:
Deze is wel echt heel erg handig. Ik heb geen nieuwe add on maar nog wel een bookmarklet: javascript:s=document.getSelection();for(i=0;i<frames.length;i++){if(s)break;s=frames[i].document.getSelection();}if(!s)void(s=prompt('Enter%20search%20terms%20for%20Wikipedia',''));if(!s=="")wikiw=open('http://en.wikipedia.org/'+(s?'w/wiki.phtml?search='+escape(s):''));wikiw.focus();

Die slaat filmpjes van o.a. youtube op. Weet iemand een add on waarmee je full screen krijgt, dus net als bij telefoons dat je alleen de site ziet zonder je tabbladen, bookmarks, url link etc. Misschien is dit wel een standaard optie in ff maar ik ken hem dan niet.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_76773209
quote:
Thanks
pi_76774752
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:46 schreef ssebass het volgende:

[..]

Deze is wel echt heel erg handig. Ik heb geen nieuwe add on maar nog wel een bookmarklet: javascript:s=document.getSelection();for(i=0;i<frames.length;i++){if(s)break;s=frames[i].document.getSelection();}if(!s)void(s=prompt('Enter%20search%20terms%20for%20Wikipedia',''));if(!s=="")wikiw=open('http://en.wikipedia.org/'+(s?'w/wiki.phtml?search='+escape(s):''));wikiw.focus();

Die slaat filmpjes van o.a. youtube op. Weet iemand een add on waarmee je full screen krijgt, dus net als bij telefoons dat je alleen de site ziet zonder je tabbladen, bookmarks, url link etc. Misschien is dit wel een standaard optie in ff maar ik ken hem dan niet.
f11 doet dat bij mij
pi_76774782
quote:

[..]

F11-toets
pi_76774921
Ah relaxt dat zocht ik inderdaad. Had ook wel verwacht dat die er zou zijn
pi_76775072
quote:
Dit vind ik toch wel de fijnste instellingen voor deze addon (standaard staan ze precies andersom aangevinkt).

Als iemand ergens een URL typt wat geen link is kan ik hem selecteren en slepen en dan opent de URL in een nieuwe tab.
Als ik een link sleep opent die in een nieuwe tab.
Als ik gewoon een regel tekst selecteer en dan sleep opent google in een nieuwe tab met die tekst.
pi_76775091
quote:

[..]

Die slaat filmpjes van o.a. youtube op.
Euh, dit script opent een popup met een wikipedia-pagina. Denk dat je de verkeerde bookmark gekopieerd hebt.
pi_76776468
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Euh, dit script opent een popup met een wikipedia-pagina. Denk dat je de verkeerde bookmark gekopieerd hebt.
Uh oh ja. Het moet dus deze zijn, de videograbber:

javascript:var%20video_id=null;var%20video_hash=null;var%20video_player=document.getElementById('movie_player');if(video_player){var%20flash_variables=video_player.attributes.getNamedItem('flashvars');if(flash_variables){var%20flash_values=flash_variables.value;if(flash_values){var%20video_id_match=flash_values.match(/[^a-z]video_id=([^(\&|$)]/);if(video_id_match!=null)video_id=video_id_match[1];var%20video_hash_match=flash_values.match(/[^a-z]t=([^(\&|$)]/);if(video_hash_match!=null)video_hash=video_hash_match[1]}}}if(video_id==null||video_hash==null){var%20args=null;try{args=yt.getConfig('SWF_ARGS')}catch(e){}if(args){video_id=args['video_id'];video_hash=args['t']}}if(video_id!=null&&video_hash!=null){var%20fmt='18';try{if(yt.getConfig('IS_HD_AVAILABLE'))fmt='22'}catch(e){}if(!document.getElementById('download-youtube-video')){var%20yt_mp4_path='http://www.youtube.com/get_video?fmt='+fmt+'&video_id='+video_id+'&t='+video_hash;var%20div_embed=document.getElementById('watch-embed-div');if(div_embed){var%20div_download=document.createElement('div');div_download.innerHTML='%3Cbr%20/%3E%20%3Cspan%20id=\'download-youtube-video\'%3E%20%3Ca%20href=\''+yt_mp4_path+'\'%20onclick=\'blur(this);\'%3EDownload%20as%20MP4%3C/a%3E%3C/span%3E';div_embed.appendChild(div_download);}if(navigator.appName!='Microsoft%20Internet%20Explorer'){document.location.href='http://www.youtube.com/get_video?fmt='+fmt+'&video_id='+video_id+'&t='+video_hash}}}void(0);
pi_76777686
Dat QuickDrag ziet er wel geniaal uit, heb het meteen geïnstalleerd... ben benieuwd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76778695
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef heiden6 het volgende:
Dat QuickDrag ziet er wel geniaal uit, heb het meteen geïnstalleerd... ben benieuwd.
  donderdag 14 januari 2010 @ 08:26:05 #192
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_76795892
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:33 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Wat een puin
Is natuurlijk maar een extreem voorbeeldje. Dat je 2 of 3 windows, zonder een nieuwe ff te hoeven open, naast elkaar kunt zetten is errrug relaxed. Alles instelbaar: top-addon!

Edit: dit dus:
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals het op die screenshot staat wel. Maar ik heb het nu ook geinstalleerd, voor op mijn laptop. Dan kan ik tijdens het surfen een youtube filmpje aanzetten oid. Op mijn gewone pc hoef ik dit niet, want daar heb ik 2 monitoren, en dan zet ik dat filmpje gewoon op mijn andere scherm. Maar op mijn laptop vind ik het wel handig.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_76804011
De nieuwe versie van Yet Another Smooth Scrolling zuigt volgens mij behoorlijk. Op sommige sites kan ik niet of niet lekker scrollen en als je 'te ver' scrollt gebeurt er ook iets raars met je browser.

Hoop dat ze dat gauw fixen!
pi_76810664
Iemand enig idee waar ik de vorige versie van Yet Another Smooth Scrolling kan vinden?
pi_76813324
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef MadGuy het volgende:
Iemand enig idee waar ik de vorige versie van Yet Another Smooth Scrolling kan vinden?
Gewoon op de site van mozilla: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addons/versions/5846
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:04:19 #196
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76813343
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:17 schreef MadGuy het volgende:
De nieuwe versie van Yet Another Smooth Scrolling zuigt volgens mij behoorlijk. Op sommige sites kan ik niet of niet lekker scrollen en als je 'te ver' scrollt gebeurt er ook iets raars met je browser.

Hoop dat ze dat gauw fixen!
Dat raars kan je uitschakelen. Rechtsonder bij voorkeuren uitzetten.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_76820097
Thanks allen. Het scrollen ging als vanzelf weer goed, gek genoeg.

EDIT: en nu is het weer kut.

[ Bericht 29% gewijzigd door MadGuy op 14-01-2010 20:13:10 ]
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:46:00 #198
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76822311
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef MadGuy het volgende:
Thanks allen. Het scrollen ging als vanzelf weer goed, gek genoeg.

EDIT: en nu is het weer kut.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_77109261
3.6 is er, je hebt nu hele mooie skins erbij. En de scroll is verbeterd naar mijn weten.
pi_77110641
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Droathoah het volgende:
3.6 is er, je hebt nu hele mooie skins erbij. En de scroll is verbeterd naar mijn weten.
Ik wacht nog wel ff met updaten. De helft van mijn extensies werkt niet meer als ik upgrade naar 3.6.
En ik kan niet meer zonder Quickdrag en All-in-one Gestures
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')