MultirowBookmarksToolbarquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zoek eigenlijk de add-on om meerdere rijen snelkoppelingen te maken, dus niet meer rijen tabbladen maar de snelkoppelingen
Love you!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:50 schreef ErictheSwift het volgende:
bug489729
zorgt dat een tab niet meer als een nieuw window geopend wordt als je deze sleept naar het main screen.
En het werkt heel goedquote:If there's more than one site you always visit after starting up Firefox, you can set your homepage to open several tabs of different web sites at once automatically.
From Firefox's Tools menu, Options, General, enter the addresses of sites separated by a " | " .Or, you can open up all the sites in tabs and hit the "Use Current Pages" button.
Ziet er inderdaad best uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net FoxTab ontdektVind het mooi
doet het alleen weer niet als je Tab Mix Plus hebt draaienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:41 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Love you!![]()
Ik ergerde me er al wezeloos aan.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Wat ik zoek is een addon die ervoor zorgt dat ik niet 1 homepage heb, maar altijd als ik FF opstart, moeten er 3 tabs opengaan die ik vooraf kan instellen.
Ik weet dat het bestaat, weet iemand een link?
Hmm had er overheen gekeken blijkbaar, het kan idd uitquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat quickswitch kon je uitzetten toch? Weet het niet meer zeker, ik heb het helemaal niet meer namelijk
Gebruik Winamp's Global Hotkey's. Dan hoef je winamp niet eerst actief te maken om de muziek verder te laten spelen, maar kan je het gewoon een sneltoets gebruiken om winamp te besturen. Firefox blijft dan gewoon actief.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Hmm had er overheen gekeken blijkbaar, het kan idd uit
Al was een quickswitcher die na het afsluiten van bijv youtube meteen weer winamp inschakeld helemaal ideaal geweest. Maar nu is het beter helemaal niet, dan dat halve ingrijpen...
Doet Skipscreen het bij jou?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
SkipScreen nu ook geinstalled. Ziet er goed uit
Bij mij wel in ieder gevalquote:
Ook wel eens last van gehad. Alle bladwijzers etc. waren weg. Heb alles weer kunnen terugzetten. De backups staan bij vista in:quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er een addon die continu een backup maakt van je tabs?
Soms crasht ff of windows en dan ben ik al mijn tabs kwijt. Ook na opnieuw opstarten begint ie opnieuw...
Thanx!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ook wel eens last van gehad. Alle bladwijzers etc. waren weg. Heb alles weer kunnen terugzetten. De backups staan bij vista in:
C:\Users\*gebruikersnaam*\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\*profiel*\bookmarkbackups
Dit komt het dichts bij wat je zoekt denk ik: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2324quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er een addon die continu een backup maakt van je tabs?
Soms crasht ff of windows en dan ben ik al mijn tabs kwijt. Ook na opnieuw opstarten begint ie opnieuw...
Gewoon een bladwijzer maken en dan opslaan in 'bladwijzerwerkbalk'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:23 schreef delano.888 het volgende:
Was er niet een addon waarmee je een willekeurig knopje (of meerdere) in je navigatiebalk kan zetten met daar onder een site link?
Gaan we proberenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dit komt het dichts bij wat je zoekt denk ik: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2324
Ik zal straks eens een pic plaatsen van mijn bladwijzerbalkquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:23 schreef delano.888 het volgende:
Was er niet een addon waarmee je een willekeurig knopje (of meerdere) in je navigatiebalk kan zetten met daar onder een site link?
Jezus christusquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een pic plaatsen van mijn bladwijzerbalkBen altijd erg blij met urls die een plaatje er vooraan hebben staan, dat slaat namelijk handiger op omdat ze herkenbaarder zijn
[ afbeelding ]
Geen addon bij nodig
Je hebt er wel erg veelquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een pic plaatsen van mijn bladwijzerbalkBen altijd erg blij met urls die een plaatje er vooraan hebben staan, dat slaat namelijk handiger op omdat ze herkenbaarder zijn
[ afbeelding ]
Geen addon bij nodig
quote:
Ja, nee, sorry. Het is heel erg overzichtelijk en geordend enzo..quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]En voor mij werkt het toevallig prima. Beetje vriendelijker kan ook wel lijkt me
Dat het niet overzichtelijk is, weet ik ook welquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, nee, sorry. Het is heel erg overzichtelijk en geordend enzo..
Ik heb tegenwoordig gewoon http://www.symbaloo.com/nl als startpagina.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef Dhr.Donder het volgende:
Vroeger had ik ook een hele toolbar vol met bookmarks.
Maar sinds die awesome-urlbar-dinges gebruik ik ze nog maar amper. Gewoon de eerste letter intypen tab enter en je bent er ook.
Ik moet eigenlijk eens op zoek naar een plugin voor een snelle show/hide bookmark toolbar button.
Hoe doe je plaatjes? Als ik iets in die bar zet komt er alleen de tekst zoals ik hem genoemd heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen addon bij nodig
Die plaatjes zitten voor de url zelf, die maak ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe doe je plaatjes? Als ik iets in die bar zet komt er alleen de tekst zoals ik hem genoemd heb.
Beeld -> Werkbalken -> Aanpassenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe doe je plaatjes? Als ik iets in die bar zet komt er alleen de tekst zoals ik hem genoemd heb.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3176quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als een site géén plaatje heeft voor de url, dan is het een beetje een onhandig systeem
Glitch in de theme misschien? Probeer eens met de default...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb plaatjes voor al mijn bookmarks, echt waar, maar mijn bookmarks bar ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:16 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Glitch in de theme misschien? Probeer eens met de default...
Lekker belangrijk ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt.
En brr wat is default lelijk, mooi niet dat ik die ga nemen
start -> uitvoeren -> firefox -no-remote -p [profielnaam]quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef DancePlaza het volgende:
iemand die een plugin kan aanbevelen waarin ik gewoon in firefox meerdere verschillende sessies kan hebben
zoals dat ik mijn 2 verschillende gmail accounts keer open hebben staan of meerdere keren kan inloggen op een site
Ik doe zelf altijd alt-enter als ik dat wil. Als je het standaard wilt: browser.search.openintab op true zetten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:28 schreef delano.888 het volgende:
Waar kan ik instellen dat ik als ik zoek met het google balkje recht, de resultaten altijd in een nieuwe tab komen? Kan het niet vinden... Of moet dat dmv een addon en zoja welke?
Works like a charmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Ik doe zelf altijd alt-enter als ik dat wil. Als je het standaard wilt: browser.search.openintab op true zetten.
Topquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Ik doe zelf altijd alt-enter als ik dat wil. Als je het standaard wilt: browser.search.openintab op true zetten.
Dat kan nog beter:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:16 schreef Visitor.Q het volgende:
Verticaal veel ruimte zonder fullscreen te gaan:
Bookmarksbar met alleen icons: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4072
Bookmarksbar verticaal: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7762 (experimenteel)
Menubar in 1 knop: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1455
Dat moet Danny weten. Het is natuurlijk pure waanzin om adblockers te gaan verbieden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat heb ik ook, maar heb geen zin om uit te zoeken waar dat door komt. Maarreh, Danny vind adblockers niet tof hoor. En sowieso: de adds op het forum zijn niet overdreven irritant aanwezig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Foxio het volgende:
Ik hjeb AdBlockPlus, maar ik kan niet alle Flash advertenties blokkeren, sommige wel, maar de meeste niet. Zo ook die Skyscrap ofzoiets dingen naast dit bericht.
Ik ook, control t tab query enterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Tsja, tsja.. of ik nu in één venster op een tabje moet drukken of in mijn browserquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:26 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat heb ik ook, maar heb geen zin om uit te zoeken waar dat door komt. Maarreh, Danny vind adblockers niet tof hoor. En sowieso: de adds op het forum zijn niet overdreven irritant aanwezig.
quote:Snelle pop-up waarmee u een kalender kunt bekijken of een datum kunt prikken. ...
TryAgainquote:Extends the Location Bar with set of commands to (Make Tiny URL,Copy URL,Search site,Go up,Tag pages easily ,Navigate through sequential URL's,View page cached version,Unblock filtered websites and Surf anonymously using online phproxy servers)
Afbeelding draaienquote:Blijft proberen een website te laden wanneer de server niet gevonden is (handig voor Fok!).
Secure Loginquote:Draai afbeeldingen op webpagina's
quote:Secure Login is a login extension for Mozilla Firefox integrated password manager. Its main feature is similar to Opera's (the browser) Wand login.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |