Doet Skipscreen het bij jou?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
SkipScreen nu ook geinstalled. Ziet er goed uit
Bij mij wel in ieder gevalquote:
Ook wel eens last van gehad. Alle bladwijzers etc. waren weg. Heb alles weer kunnen terugzetten. De backups staan bij vista in:quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er een addon die continu een backup maakt van je tabs?
Soms crasht ff of windows en dan ben ik al mijn tabs kwijt. Ook na opnieuw opstarten begint ie opnieuw...
Thanx!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ook wel eens last van gehad. Alle bladwijzers etc. waren weg. Heb alles weer kunnen terugzetten. De backups staan bij vista in:
C:\Users\*gebruikersnaam*\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\*profiel*\bookmarkbackups
Dit komt het dichts bij wat je zoekt denk ik: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2324quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er een addon die continu een backup maakt van je tabs?
Soms crasht ff of windows en dan ben ik al mijn tabs kwijt. Ook na opnieuw opstarten begint ie opnieuw...
Gewoon een bladwijzer maken en dan opslaan in 'bladwijzerwerkbalk'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:23 schreef delano.888 het volgende:
Was er niet een addon waarmee je een willekeurig knopje (of meerdere) in je navigatiebalk kan zetten met daar onder een site link?
Gaan we proberenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dit komt het dichts bij wat je zoekt denk ik: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2324
Ik zal straks eens een pic plaatsen van mijn bladwijzerbalkquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:23 schreef delano.888 het volgende:
Was er niet een addon waarmee je een willekeurig knopje (of meerdere) in je navigatiebalk kan zetten met daar onder een site link?
Jezus christusquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een pic plaatsen van mijn bladwijzerbalkBen altijd erg blij met urls die een plaatje er vooraan hebben staan, dat slaat namelijk handiger op omdat ze herkenbaarder zijn
[ afbeelding ]
Geen addon bij nodig
Je hebt er wel erg veelquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een pic plaatsen van mijn bladwijzerbalkBen altijd erg blij met urls die een plaatje er vooraan hebben staan, dat slaat namelijk handiger op omdat ze herkenbaarder zijn
[ afbeelding ]
Geen addon bij nodig
quote:
Ja, nee, sorry. Het is heel erg overzichtelijk en geordend enzo..quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]En voor mij werkt het toevallig prima. Beetje vriendelijker kan ook wel lijkt me
Dat het niet overzichtelijk is, weet ik ook welquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, nee, sorry. Het is heel erg overzichtelijk en geordend enzo..
Ik heb tegenwoordig gewoon http://www.symbaloo.com/nl als startpagina.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef Dhr.Donder het volgende:
Vroeger had ik ook een hele toolbar vol met bookmarks.
Maar sinds die awesome-urlbar-dinges gebruik ik ze nog maar amper. Gewoon de eerste letter intypen tab enter en je bent er ook.
Ik moet eigenlijk eens op zoek naar een plugin voor een snelle show/hide bookmark toolbar button.
Hoe doe je plaatjes? Als ik iets in die bar zet komt er alleen de tekst zoals ik hem genoemd heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen addon bij nodig
Die plaatjes zitten voor de url zelf, die maak ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe doe je plaatjes? Als ik iets in die bar zet komt er alleen de tekst zoals ik hem genoemd heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |