Bij een schone installatie!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij een herinstall van firefox verdwijnen je extensies sowieso niet.
Google werkt al standaardtoch?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:31 schreef Snorf het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een add-on waarmee het mogelijk is om snel te zoeken op geselecteerde woorden via het rechtermuisknop context menu. Zodat ik door het selecteren en rechtsklikken op een woord kan zoeken naar dit woord in bijvoorbeeld google of wikipedia. Iemand een tip?
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/240quote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Snorf het volgende:
[..]
Alleen als je het zoekveld rechtsboven toevallig op google hebt staan.
konings! super bedankt!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/240
Waar zit dat?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Tools --> my config --> save --> html
Druk eens op alt? Dan zie je wat knopjes boven in beeld, 1 van die is tools als het goed is. Geen idee wat er in het nederland staat. Het is in ieder geval de 1 na laatste (help is de laatste)quote:
Als ik op [alt] druk gebeurt er niks.quote:
bij mij doet hij niets als ik alt druk....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:22 schreef Etcetera het volgende:
Als je op alt drukt wanneer je gewoon aan surfen bent (dus bijv op FOK! zit) dan wordt de menu-balk als het ware geselecteerdAls je op alt+f drukt, komt het dropdownmenu van File omlaag. Als je op alt+o drukt komt de Tools menu omlaag
Ook zonder de Web Developer 1.1.8quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:46 schreef Henno het volgende:
Als webdeveloper kan ik niet zonder Firebug... andere addons gebruik ik eigenlijk niet
Je bedoeld te T, heel makkelijk te zijn aan de onderlijn van de letter..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:22 schreef Etcetera het volgende:
Als je op alt drukt wanneer je gewoon aan surfen bent (dus bijv op FOK! zit) dan wordt de menu-balk als het ware geselecteerdAls je op alt+f drukt, komt het dropdownmenu van File omlaag. Als je op alt+o drukt komt de Tools menu omlaag
Ah ok, maar die optie zit niet standaard onder "Tools" (NL: "Extra")?quote:
Lijkt me wel, geen idee wat ik er voor geïnstalleerd heb anders, maarja, heb dan ook wel veel addons..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah ok, maar die optie zit niet standaard onder "Tools" (NL: "Extra")?
Simpel, installeer Xmarks (http://www.xmarks.com) zodat je bookmarks opgeslagen worden buiten je firefox. Maak daarna in je bookmarks een mapje 'Firefox Add-Ons'. Bij een nieuwe installatie hoef je dan alleen www.xmarks.com te onthoudenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een vraag, is er een manier om alle plugins een lijstje van te maken zodat bij een herinstall van firefox die lijstje allemaal gedownt en geinstalleerd wordt?
Is dat toeval? Ik heb nog nooit een andere zoekmachine gebruikt na de komst van Google, en met mij denk ik zo'n 95% van de internettersquote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Snorf het volgende:
[..]
Alleen als je het zoekveld rechtsboven toevallig op google hebt staan.
Xmarks heb ik vroeger ook gebruikt, maar nu is er Weavequote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Simpel, installeer Xmarks (http://www.xmarks.com) zodat je bookmarks opgeslagen worden buiten je firefox. Maak daarna in je bookmarks een mapje 'Firefox Add-Ons'. Bij een nieuwe installatie hoef je dan alleen www.xmarks.com te onthoudenDaarna kan je in je bookmarks met rechtermuisknop op het mapje Firefox Add-Ons kiezen en open all in tabs. En dan installeer je vrolijk alles weer.
Zo doe ik het al jaren
[..]
Is dat toeval? Ik heb nog nooit een andere zoekmachine gebruikt na de komst van Google, en met mij denk ik zo'n 95% van de internetters
Over buggy gesproken zeg, wat een brak stukje software is dat..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Xmarks heb ik vroeger ook gebruikt, maar nu is er Weave. Dat werkt net zo goed, maar je gegevens zijn encrypted en history wordt ook gesynct
Onzin. Ik heb nergens last van? Hij synct prima met mijn telefoon ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Over buggy gesproken zeg, wat een brak stukje software is dat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |