Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Sanderrrr het volgende:
auto's zijn tegenwoordig allemaal hetzelfde, allemaal een gas pedaal, een rem en een stuur.
WP5.1quote:
Goeiegenade is die me ff een partij lelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:40 schreef Karina het volgende:
Die van mij ziet er heel anders uit hoor.
[ afbeelding ]
OOK een lekker groot scherm en je kunt er nog mee bellen ook.
Moet je eens een iPhone proberen, die heeft een aanraakgevoelig capacitief touchscreen wat zeer goed reageert. De meeste touchscreens zijn resistief en zijn drukgevoelig. Het verschil hier tussen is immens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef Schunckelstar het volgende:
touchscreen![]()
ik zal er wel te lomp voor zijn, maar ik vind het echt kut werken
geef mij maar gewoon de ouderwetse knopjes waar ik blind mee kan smsen op hoog tempo...dat lukt mij met geen enkel touchscreen waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je eens een iPhone proberen, die heeft een aanraakgevoelig capacitief touchscreen wat zeer goed reageert. De meeste touchscreens zijn resistief en zijn drukgevoelig. Het verschil hier tussen is immens.
Ik heb denk ik nog nooit zo'n lelijke telefoon gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:40 schreef Karina het volgende:
Die van mij ziet er heel anders uit hoor.
[ afbeelding ]
OOK een lekker groot scherm en je kunt er nog mee bellen ook.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon de ouderwetse knopjes waar ik blind mee kan smsen op hoog tempo...dat lukt mij met geen enkel touchscreen waarschijnlijk
maar nog steeds zitten er altijd vette vingers op je schermquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je eens een iPhone proberen, die heeft een aanraakgevoelig capacitief touchscreen wat zeer goed reageert. De meeste touchscreens zijn resistief en zijn drukgevoelig. Het verschil hier tussen is immens.
Ik haal 300 aanslagen per minuut op mijn iPhonequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon de ouderwetse knopjes waar ik blind mee kan smsen op hoog tempo...dat lukt mij met geen enkel touchscreen waarschijnlijk
ik ben sneller met mijn telefoon als met een toetsenbord dus dat word hem niet voor mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |