Prima idee, dan kunnen we gelijk de laatste PP ooit vieren...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
En gelukkig maar! Andere jaren was het op de maandag veeeeels te druk. Nu zou een uitverkocht pinkpop 3 dagen lang drukker zijn dan die ene maandag. Laat Bruce en DM afbellen. Is het een meteen een stuk rustiger. En vergeet niet die illegale tickets die nu niet verkocht zijn! Laat het maar wat rustiger zijn. Mij hoor je dan niet klagen!
Placebo is een aardig bandje, maar heb die hype, die sommige fans er omheen creëren, nooit begrepen.. Zo groot zijn ze niet..quote:Op zondag 24 mei 2009 11:38 schreef ebeaydojraes het volgende:![]()
![]()
mensen die placebo geen headliner vinden
![]()
![]()
![]()
* ebeaydojraes niet begrijp
Die stond er toch alquote:Op zondag 24 mei 2009 12:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Miss Montreal als vervanger van het gat van Placebo graag.
Ze staat als vervanger.quote:
Oh ok, laat daar dan maar lekker staan...quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:41 schreef peaceman het volgende:
Op graz en festivalinfo zijn alweer enge types aan het roepen dat het min of meer de schuld van Jan Smeets is.
Zelfs dat kun je hem niet verwijten. Wel de algehele organisatie.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het enige wat je hem kunt verwijten is dat ie gewoon teveel geld heeft uitgetrokken voor die ouwe knarren waardoor de rest van de line-up middelmatig is!
Ze staat er (nog) niet, maar ik ben bang dat Smeets haar gaat boeken als vervanger van DM, als Placebo naar de avond gaat.quote:
Zwaar overdreven natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima idee, dan kunnen we gelijk de laatste PP ooit vieren...
Sommige mensen zijn wel erg egoistisch!![]()
Welkom in de wereld van de handel.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zwaar overdreven natuurlijk.
Maar de laatste jaren was het gewoon te druk op de maandag. Dan betaal ik maar wat meer voor mijn kaartje maar het blijven struikelen over mensen omdat het gehele veld nokkie vol is, is niet mijn voorkeur. Mijn favoriete dagen zijn altijd de eerste twee. Dan is het fijn vertoeven. Ik vind het pure geldklopperij om elke vierkante centimeter vol te moeten zetten met mensen.
Dat komt wel goed!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef Jimbo het volgende:
hopen op een echt leuke band als vervanger iig
én natuurlijk hopen op lekker weer
Duhquote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef Sloggi het volgende:
Dit jaar zal Springsteen-dag wel de drukste worden.
Dat is waar. Ik weet ok dat dat zo gaat maar dan hoef ik het niet te accepteren. Daarom heb ik geen probleem ermee dat het niet uitverkocht raakt. Jan heeft toch het geld al gevangen voor de illegale kaarten. Leuk feitje is wel dat er dit jaar genoeg kaarten zijn verkocht om vorig jaar uit te verkopen. Dit jaar heeft hij nu eenmaal meer kaarten in de verkoop gegooid. Blijkbaar is toch de verzadiging toegeslagen. Dat wilt niet zeggen dat het rustig is want er zijn toch meer kaarten verkocht dan vorig jaar. Alleen het raakt niet uitverkocht. Dus je hoeft niet te rouwen om Pinkpop, die halen wel genoeg geld binnen dit jaar om volgend jaar verder te gaan.quote:
Vorige keer was ik er om 10 uur en toen stond de camping vol.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:22 schreef Fiji het volgende:
Officieel 12 uur, maar hoorde van een vriendin dat ie normaal al om 10 uur open gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |