Ja, wat een minstemmen he? Jemigquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen met veel geld stemmen haar enorm in de min (kost 2 credits).
Dat kost me toch een pak geld. Ik vraag me af of het de Eline of de Pim stemmers zijn die dat bij Marielin doen.quote:
Dat vind ik ook het moeilijke van stemmen. Wat is de beste methode om je favoriet te steunen. Min-stemmen vind ik zo duur.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kost me toch een pak geld. Ik vraag me af of het de Eline of de Pim stemmers zijn die dat bij Marielin doen.
Knopen kunnen leggen, wat is dat nou weer.
Oh ik dacht scouts maar toch wel lief dat hij Marielin erbij helpt he. En het voordoet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:49 schreef NrTH het volgende:
He maar dit is niet eerlijk, Pim heeft bij de padvinders gezeten.
Hij gaat nog loskomen net voor het eindequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
ik ben in de war.....pim heeft nog nooit zoveel gepraat als nu....wat een boefje is het toch
Ik vind het ook wel weer haasten hoor. Had hem een kwariertje gegevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:44 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nah niks gemist waren er maar 6 in 7 minuten dus heeft er 9 laten liggen
het is een masterplanquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij gaat nog loskomen net voor het einde
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik bespeur een COS-romance: D. en Laysa
Ik ben toch vriendelijk tegen iedereen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
Zit ie vast dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij gaat nog loskomen net voor het einde
Haha, jij zegt het ik dacht hetquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:54 schreef Toverheks het volgende:
Pim is gewoon een lieverd, lekker rustig, vind Pim wel een soort van ideale schoonzoon, je wilt toch liever dat je dochter thuis komt met hem dan b.v. een Jeroen.
En dat waardeer ik dan van hem. Hij is al die dagen ontspannen geweest en heeft zich nergens druk omgemaakt en nooit gezeurd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:52 schreef Borretje22 het volgende:
Met veel geduld legt Pim aan de dames uit hoe het werkt met de opdracht
Hij is idd vaak onzichtbaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
pim is gewoon de reincarnatie van houdini
Pim for the win!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En dat waardeer ik dan van hem. Hij is al die dagen ontspannen geweest en heeft zich nergens druk omgemaakt en nooit gezeurd.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En dat waardeer ik dan van hem. Hij is al die dagen ontspannen geweest en heeft zich nergens druk omgemaakt en nooit gezeurd.
Ja ik ga ook maar voor pim stemmen in deze ronde. Als hij dan met eline in de finale zit zoekenze het maar uit wie er wint vind ik het allebei goed. Die twee zijn gewoon lekker positief geweest met alles.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef Laysa het volgende:
pim mag van mij winnen.....wat een grap zou dat zijn zeg
Zie je wel?quote:
kan ik eindelijk mn credits gaan spenderen......quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar voor pim stemmen in deze ronde. Als hij dan met eline in de finale zit zoekenze het maar uit wie er wint vind ik het allebei goed. Die twee zijn gewoon lekker positief geweest met alles.
dat is zeker waarquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:54 schreef Toverheks het volgende:
Pim is gewoon een lieverd, lekker rustig, vind Pim wel een soort van ideale schoonzoon, je wilt toch liever dat je dochter thuis komt met hem dan b.v. een Jeroen.
ik denk dat Pim het daarom zo goed doet, beetje op de achtergrond blijven en zijn eigen gangetje gaan. ik heb hem ook nog steeds niet kunnen betrappen op zeuren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:04 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb Pim, nog geen 1 keer horen lopen zeuren over iets, hij vond en vind nog alles steeds best. Nee Pim heeft er niet veel voor hoeven doen als hij toch de Winnaar wordt. en ik gun het hem wel.
Al ga ik nog steeds voor Marilien.
eet smakelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef D. het volgende:
*ff wat te eten gaat klaarmaken
en het daarna opeten natuurlijk
Tot straks, bij de exit van Marielin / Eline / Pim **
** = doorhalen wat niet van toepassing is
Dus dat. Onbegrijpelijk dat de achterban van met name Marielin haar binnen een een uur op 1 zet dmv 1000 stemmen. Is toch ¤ 170,-.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef akveor het volgende:
Achterban heeft ondertussen wel een probleem. Doorgaan met de investering die ze reeds gedaan hebben in de hoop dat hun favo mag blijven. En dan morgen weer dezelfde ellende. Of stoppen en zo je verlies beperken omdat het welhaast niet meer kostendekkend is.
Weten zij uberhaupt dat er vanavond nog iemand uit gaat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:09 schreef lies1958 het volgende:
Duel voor vanavond denk ik. Er zijn er dan nog maar 2 en nu is het natuurlijk nog niet bekend welke twee dat zijn.
ja en de ene familie hoopt dat de andere dat denkt, zodat ze zelf door kunnen gaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef akveor het volgende:
Achterban heeft ondertussen wel een probleem. Doorgaan met de investering die ze reeds gedaan hebben in de hoop dat hun favo mag blijven. En dan morgen weer dezelfde ellende. Of stoppen en zo je verlies beperken omdat het welhaast niet meer kostendekkend is.
echt veel zelfkennis heeft ze nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Peukenmarie heeft misschien een beetje lopen zeuren....
Denk dat Pim thuis ook zo is, dat is er 1 met, doe maar gewoon dan doe je gek genoeg typje.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik denk dat Pim het daarom zo goed doet, beetje op de achtergrond blijven en zijn eigen gangetje gaan. ik heb hem ook nog steeds niet kunnen betrappen op zeuren.
Dan hoop ik wel dat beiden ook een dagboek online hier zetten elke dagquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je wel?![]()
Wel erg leuk, is er hier tenminste nog een romance, in de Bunker is er op dat gebied helemaal niks nakkes nada gebeurd . Denk dat het de eerste RLS is zonder seks
Ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef TheBomb het volgende:
Hoellaat is de eliminatie vanavond?
Gewoon zoals gebruikelijk om 8 uur?
Dat is een mandje voor een hangplantje, ken je je dat herrinderen van vroeger bij b.v. je oma, heel Nederland was aan het Macrame-en en iedereen had die mandjes hangen voor de ramen met een leuk plantje.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:08 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat is nou precies de bedoeling van knopen leggen?
lolquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. En het erge is dat ze nog precies hetzelfde doet als ze 40, 50, 60 is.
Ik ken online een kindvrouwtje van bijna 70 voor wie de mannelijke posters nog als een blok vallen. Valt te raden dat de wat nuchterder vrouwen dat niet leuk vinden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef Rica het volgende:
[..]
lol
en dan gigantisch in een depressie schiet omdat het niet meer werkt
Bart zijn stem gaat gelijk twee octaafjes omhoogjes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
Bart is ook wel heel liefjes voor Elientje en neemt behoorlijk wat tijdjes voor haar. Valt niet opjes hoor.
Maar werkt dat in RL ook zo tot op die leeftijd? Kan me nauwelijks voorstellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:24 schreef Disana het volgende:
Ik ken online een kindvrouwtje van bijna 70 voor wie de mannelijke posters nog als een blok vallen. Valt te raden dat de wat nuchterder vrouwen dat niet leuk vinden.
Kletskoekjes. Hij doet tegen alle drie wel aardigjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
Bart is ook wel heel liefjes voor Elientje en neemt behoorlijk wat tijdjes voor haar. Valt niet opjes hoor.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken online een kindvrouwtje van bijna 70 voor wie de mannelijke posters nog als een blok vallen. Valt te raden dat de wat nuchterder vrouwen dat niet leuk vinden.
Geen idee. Ze doet in elk geval al jaren vreselijk haar best op die server (het zijn nieuwsgroepen) om in de aandacht te staan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar werkt dat in RL ook zo tot op die leeftijd? Kan me nauwelijks voorstellen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoekjes. Hij doet tegen alle drie wel aardigjes
Pimmetje mag winnen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:29 schreef akveor het volgende:
Pimmetje mag frikandellen eten, Pimmetje mag opdrukken, Pimmetje mag knopen uitleggen, Pimmetje mag het mannetje spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |