Nonsens, de club wordt gevormd door de supporters. De spelers mogen voor een echte trouwe supporter nooit invloed hebben. Spelers zijn immers maar passanten. Je komt voor de club, als de situatie je niet bevalt ga je dat in het stadion duidelijk maken en ga je niet schitteren door afwezigheid als zogenaamd protestquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij Ajax of PSV was het stadion na een aantal van zulke seizoenen gewoon bijn leeg geweest. Dat er zoveel mensen nog kwamen kijken naar dit stel klootzakken is al een compliment waard. Dat ze eerder weggingen was logisch, die spelers verdienen dit niet.
Zo, dat moet bijna net zo goed voelen als wanneer jullie vandaag wel hadden gewonnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:49 schreef SimpelZat het volgende:
Wel grappig is dat feyenoorders in Breda slaag hebben gehad van Bredanaars en in de kuip door eigen volk en een grote bek vooraf haha. "Ben jij voor feyenoord" " Nee hoooj hoesow?" en wrap in de gracht
Nou, lachen joh.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:49 schreef SimpelZat het volgende:
Wel grappig is dat feyenoorders in Breda slaag hebben gehad van Bredanaars en in de kuip door eigen volk en een grote bek vooraf haha. "Ben jij voor feyenoord" " Nee hoooj hoesow?" en wrap in de gracht
Wel een grote salarispost minder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je Mulder daar neerzet had je Timmer net zo goed nog een jaar kunnen houden.
Wel gewaagd.quote:
Gelulquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je Mulder daar neerzet had je Timmer net zo goed nog een jaar kunnen houden.
-edit-quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, dat moet bijna net zo goed voelen als wanneer jullie vandaag wel hadden gewonnen.
Sowieso snap ik niet dat je als Feyenoorder hoopt op de 3de keeper van Ajax.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel gewaagd.
Beide goede keepers maar al "eeuwen" geen reeks (top)wedstrijden achter elkaar gespeeld.
Want? Timmer is een middelmatige keeper, maar Mulder zal op dit moment nog niet veel beter zijn.quote:
Je kunt wel een goeie keeper hebben, maar als de rest rotzooi is en je hebt geen geld het in te wisselen voor wel wat fatsoenlijks? Wat dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat je als Feyenoorder hoopt op de 3de keeper van Ajax.
En Dudek is moddervet geworden op de bank bij Real. Neem dan een jonge keeper.
Een jonge jongen de kans geven? Weer zo'n stokoude vrijwel seniele man aantrekken lost niks op. Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:57 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Je kunt wel een goeie keeper hebben, maar als de rest rotzooi is en je hebt geen geld het in te wisselen voor wel wat fatsoenlijks? Wat dan?
Ja, Feyenoord speelt volgend jaar geen Europees voetbal nee. De eerste Europe league. De cup die een harstikke leuke opzet heeft waar iedereen wel aan mee zou willen doen. Volgend jaar zal voor eeuwig de geschiedenisboeken ingaan, omdat het de eerste cup in deze mooie opzet is. En daar doet Feyenoord niet aan mee. We snappen het. Je hoeft het niet de hele tijd zo in te wrijven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Dat moet je tegen europa zeggen niet tegen mij
Waar slaat dit nou op? Ik mag toch wel kritisch richting feyenoord zijn? Enige objectiviteit zou een admin van Fok! toch wel het liefst als capaciteit hebben? Niet zo op je teentjes als ik de vinger op de pijnlijke plekken van je cluppie leg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
SimpelZat, ga eens normaal posten en kap eens met trollen.
Het lijkt me toch simpel zat wat BliksemSchigt zegt? Nokken jijquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op? Ik mag toch wel kritisch richting feyenoord zijn? Enige objectiviteit zou een admin van Fok! toch wel het liefst als capaciteit hebben? Niet zo op je teentjes als ik de vinger op de pijnlijke plekken van je cluppie leg.
Feyenoord is niet het cluppie van BS.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op? Ik mag toch wel kritisch richting feyenoord zijn? Enige objectiviteit zou een admin van Fok! toch wel het liefst als capaciteit hebben? Niet zo op je teentjes als ik de vinger op de pijnlijke plekken van je cluppie leg.
Je zit gewoon op een hele kinderachtige manier te trollen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Kritisch zijn en trollen zijn twee verschillende dingen. Nu was je gewoon aan het trollen, met je 4-0 gewonnen post.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |