Wat jij hier nog doet is mij een raadsel.quote:
ik vermoed machu picchu, maar ik weet het niet zeker...quote:
Is als het goed is Macchu Piccu in Peru(?). iig de best bewaarde Maya stad die er is(of waren het nou inca's?)quote:
Yi-Long is gewoon een blanke Nederlander en wannabee Chinees, dat zijn de ergstenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat jij hier nog doet is mij een raadsel.
Allochtoon en op alles trappen. Ga toch weg
Ik denk Inca's, Maya's woonden wat lager afaik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is als het goed is Macchu Piccu in Peru(?). iig de best bewaarde Maya stad die er is(of waren het nou inca's?)
Edit: Massive spuit elf![]()
Ja idd @ ts en alle zeikers op Nl in dit topic, bevalt het je hier niet dan sodemieter je toch lekker op. Ga lekker naar Mexico, mooi weer, leuke muziek, lichte kans op griep maar he, beter dan nlquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Emigreer.
Is ook vrij moeilijk, Maya's, Inca's, Azteken, Tolteken en ga zo maar doorquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:49 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Ik denk Inca's, Maya's woonden wat lager afaik.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja idd @ ts en alle zeikers op Nl in dit topic, bevalt het je hier niet dan sodemieter je toch lekker op. Ga lekker naar Mexico, mooi weer, leuke muziek, lichte kans op griep maar he, beter dan nl
Die 2e is supercool, van wie is die?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:52 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bob Ross.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die 2e is supercool, van wie is die?
Ik wil je best op de bananenboot richting Verweggistan dumpen hoor. Jij bent zo'n typisch "ik vertrek" persoon. Ken je dat, zo'n programma met van die mensen die zeggen: "Ik heb het gehad met Nederland en ga ik het buitenland wonen, werken en oud worden". Het is hier niet zo kut, op het weer, de politiek en het OV na.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:53 schreef DR878 het volgende:
[..]
LEZEN muts, ik zeg toch dat ik geen geld heb at the moment, anders was ik wel al lang opgerot.
Ach ja, beter sterven in een mooi land aan griep dan sterven aan obesitas gerelateerde darmkanker in zo'n tokkieland.
Lol, das toch geen schilderijquote:
http://gallery.zoom.nl/search/ginkelse+heide/?q=ginkelse+heidequote:Op donderdag 21 mei 2009 14:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die 2e is supercool, van wie is die?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:59 schreef PhifeDawg het volgende:
Nederland is in de zomer het mooiste land ter wereld
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:59 schreef PhifeDawg het volgende:
Nederlandquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:59 schreef PhifeDawg het volgende:
Jij vind niks mis met het Nederlandse weer?quote:
Thanks, leuke gallerijquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://gallery.zoom.nl/search/ginkelse+heide/?q=ginkelse+heide
Daar staat hij ergens.
Wie is er hier allochtoon!?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat jij hier nog doet is mij een raadsel.
Allochtoon en op alles trappen. Ga toch weg
Het weer zuigt soms wel, maar dat maakt het wel weer leuker als het lekker weer is en je met biertje + jointje op een terras zitquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef Convergence het volgende:
[..]
Jij vind niks mis met het Nederlandse weer?Laat me raden, nog nooit buiten Europa geweest?
Ben je zo gewend aan het Nederlandse zwarte Noordzee water dat je niet meer gelooft dat het water ergens anders wel azure blauw kan zijn en het strand hagelwit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:43 schreef wazoomie het volgende:
Dan ben je op dat strand: Ga je janken dat het Photoshop is.
En jij zeker nog nooit in Denemarken of Ierland geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef Convergence het volgende:
[..]
Jij vind niks mis met het Nederlandse weer?Laat me raden, nog nooit buiten Europa geweest?
Wat moet ik met nog meer regen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:09 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
En jij zeker nog nooit in Denemarken of Ierland geweest.
Ga anders naar het noorden van Schotland, lekker elke 10 minuten een ander klimaat/weertypequote:
Supervetquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:13 schreef Smash-it het volgende:
Machu picchu! Ga ik volgend jaar heen! En zo'n strand is natuurlijk best leuk TS, maar het blijft toch bijzonderderder als je er niet dagelijks komt. Doordat je in 'saai' Nederland woont, blijft het allemaal mooi en speciaal!
Eenschquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die zeuren op nederland..![]()
Ik ben zo blij dat ik hier woon, waar kan je anders gewoon naar een winkel toe gaan wiet kopen en chille![]()
!
Jamaica manquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die zeuren op nederland..![]()
Ik ben zo blij dat ik hier woon, waar kan je anders gewoon naar een winkel toe gaan wiet kopen en chille![]()
!
Daar kan je et gewoon langs de kant van de weg plukkenquote:
Dat bedoel ik. Als je in die suïcidaal makende klimaten zit voor een tijd, mekker je niet meer op het Nederlandse weer.quote:
Dat denkt iedereen, ook al gebruikt veel van de bevolking het wel op regelmatige basis, het is daar illegaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |