quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef tulpie123 het volgende:
klagen over nederland, terwijl het in geen enkel ander land echt beter is geregeld
Precies dat inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht. Of teksten als "Als Bos premier wordt emigreer ik!" Ja vast
Kom op,quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef tulpie123 het volgende:
klagen over nederland, terwijl het in geen enkel ander land echt beter is geregeld
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
Omdat ze het stoer vinden om te kankeren op Nederland, terwijl ze hier toch blijven wonen.
Ga dan weg ofzo.
Klacht: mensen die volop kankeren op Nederland en zeggen dat ze gaan emigreren, terwijl ze blijven.
Het gebeurt niet vaak, maar ik het gewoon eens met julliequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht. Of teksten als "Als Bos premier wordt emigreer ik!" Ja vast
Ja want daar heb je in Limburg erg veel last van.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Deden al die ietwat meer dan mij getinten dat maar (op de met een normale baan hebbende na), remigreren.
Hoezo? Steden als NY e.d. hebben even veel inwoners als NL en dat gaat toch ook goed?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op,, de samenleving hier is echt klote. 16 miljoen mensen op een veel te klein stuk land die niks met elkaar gemeen heeft en elkaar liever ontwijkt.
In Limburg worden in sommige dorpen allochtone families weggepest, had een keer gehoord van een kennis die dat meemaakte.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want daar heb je in Limburg erg veel last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |