quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef tulpie123 het volgende:
klagen over nederland, terwijl het in geen enkel ander land echt beter is geregeld
Precies dat inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht. Of teksten als "Als Bos premier wordt emigreer ik!" Ja vast
Kom op,quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef tulpie123 het volgende:
klagen over nederland, terwijl het in geen enkel ander land echt beter is geregeld
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
Omdat ze het stoer vinden om te kankeren op Nederland, terwijl ze hier toch blijven wonen.
Ga dan weg ofzo.
Klacht: mensen die volop kankeren op Nederland en zeggen dat ze gaan emigreren, terwijl ze blijven.
Het gebeurt niet vaak, maar ik het gewoon eens met julliequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht. Of teksten als "Als Bos premier wordt emigreer ik!" Ja vast
Ja want daar heb je in Limburg erg veel last van.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Deden al die ietwat meer dan mij getinten dat maar (op de met een normale baan hebbende na), remigreren.
Hoezo? Steden als NY e.d. hebben even veel inwoners als NL en dat gaat toch ook goed?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op,, de samenleving hier is echt klote. 16 miljoen mensen op een veel te klein stuk land die niks met elkaar gemeen heeft en elkaar liever ontwijkt.
In Limburg worden in sommige dorpen allochtone families weggepest, had een keer gehoord van een kennis die dat meemaakte.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want daar heb je in Limburg erg veel last van.
Nee, daar gaat het nog veel slechter volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo? Steden als NY e.d. hebben even veel inwoners als NL en dat gaat toch ook goed?
En in welk gat woon jij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op,, de samenleving hier is echt klote. 16 miljoen mensen op een veel te klein stuk land die niks met elkaar gemeen heeft en elkaar liever ontwijkt.
Nederland.quote:
Waar woon jij ook alweer? Jemen ofzo toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens: driekwart van die faalhazen die emigreren omdat het in Nederland zo kut is, zijn binnen een jaar al weer terug in Nederland. Blijkbaar is het gras bij de buren toch echt een stukje minder groen dan in Nederland.
Ja. Onkruid groeit overal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want daar heb je in Limburg erg veel last van.
Één land naar boven en je hebt het goed. Maar ik zit hier ook niet per se uit vrije wil of zo, eerder om bergen doekoes te verdienenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waar woon jij ook alweer? Jemen ofzo toch?
En dat doe je door te Fokkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één land naar boven en je hebt het goed. Maar ik zit hier ook niet per se uit vrije wil of zo, eerder om bergen doekoes te verdienen![]()
Verder niks mis met Nederland, mijn toekomstige woonplaats over 8 weken.
Mijn topografische basiskennis weet dat dat Oman is, dat Muscat de hoofdstad is en dat de vlag wit-rood-groen is met een bizar wit tekentje aan de linkerkant.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één land naar boven en je hebt het goed. Maar ik zit hier ook niet per se uit vrije wil of zo, eerder om bergen doekoes te verdienen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Onkruid groeit overal.
Niet alleen in jouw afgebakende kutwereldje.
En een eigen knuffelmarokaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wij hebben Frans Bauer en Balkenende, what's not to love?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Nou ja, ik zei het mischien verkeerd, hoe langer mijn ouders hier zitten hoe groter mijn erfenisquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijn topografische basiskennis weet dat dat Oman is, dat Muscat de hoofdstad is en dat de vlag wit-rood-groen is met een bizar wit tekentje aan de linkerkant.. Verdien je fucking veel, ja?
. Wat doe je?
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:48 schreef griekjeee het volgende:
Wat een kutklacht hoe weet je of ze niet echt gaan dan?
Tja, als je iedereen gelooft die om de haverklap zegt uit Nederland te vertrekken wanneer die of die premier wordt..quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:48 schreef griekjeee het volgende:
Wat een kutklacht hoe weet je of ze niet echt gaan dan?
Zo was er een tijdje terug een stel één of ander "Ik vertrek" programma op TV die gingen emigreren omdat volgens hun Nederland te onvelig is en er teveel buitenlanders zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Kopbal het volgende:
Het leuke is nog dat die mensen zelf vaak in dorpen wonen en de 'problematiek' van de stad totaal niet meekrijgen.
Zoals met alle mogelijke toekomstplannen dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tja, als je iedereen gelooft die om de haverklap zegt uit Nederland te vertrekken wanneer die of die premier wordt..![]()
Vaak kun je die mensen sowieso niet serieus nemen.
Die mensen uit dat programma zijn ook zo wereldvreemd he.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zo was er een tijdje terug een stel één of ander "Ik vertrek" programma op TV die gingen emigreren omdat volgens hun Nederland te onvelig is en er teveel buitenlanders zijn.
Dat stel ging emigreren naar Rio de Janeiro. Nee, daar is het wel lekker veilig en heb je geen buitenlanders.![]()
Uiteraard zijn ze daar gaan wonen zonder de taal te spreken en de plaatselijke gewoontes te leren. Integreren hoeft niet als je als Nederlander in het buitenland gaat wonen. En datzelfde stel vond dat buitenlanders in Nederland niet goed integreerden.
Bij Ik Vertrek kiezen ze dan ook de grootste mongolen uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zo was er een tijdje terug een stel één of ander "Ik vertrek" programma op TV die gingen emigreren omdat volgens hun Nederland te onvelig is en er teveel buitenlanders zijn.
Dat stel ging emigreren naar Rio de Janeiro. Nee, daar is het wel lekker veilig en heb je geen buitenlanders.![]()
Uiteraard zijn ze daar gaan wonen zonder de taal te spreken en de plaatselijke gewoontes te leren. Integreren hoeft niet als je als Nederlander in het buitenland gaat wonen. En datzelfde stel vond dat buitenlanders in Nederland niet goed integreerden.
Noh ik heb serieus enorme topografische kennisquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei het mischien verkeerd, hoe langer mijn ouders hier zitten hoe groter mijn erfenisEn hoe langer ik een vakantieadres met zon, zee, strand en flinke hoeveelheden alcohol heb.
Verder denk ik dat jouw topografische kennis uit Wikipedia bestaatEn dat witte kriebeltje is een Khanjar, een bazendolk.
Ook zonder wereldkaartquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Noh ik heb serieus enorme topografische kennis. Ik verander spontaan in een autist als ik een wereldkaart te zien krijg
.
"dat gezeul weer met je famillie"quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:56 schreef MervinMinky het volgende:
Emigratie is het grootste verandering wat er kan plaatsvinden in je leven, alles om je heen verandert en als je daar niet goed op voorbereid bent kom je zó terug, geloof me.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ach, hij stopt tenminste geen banaan in z'n oor
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zulks een gevatte opmerking beloon ik met 3 smilies:
link?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij Ik Vertrek kiezen ze dan ook de grootste mongolen uit
Kan iemand zich nog dat stel dat naar Griekenland ging herinneren? Gingen naar een of ander kutdorp in the middle of nowhere om een 'Griekse specialiteiten' restaurant te startenDie twee hadden zelfs een topic over zichzelf geopend op FOK!.
Waren die twee hier?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan iemand zich nog dat stel dat naar Griekenland ging herinneren? Gingen naar een of ander kutdorp in the middle of nowhere om een 'Griekse specialiteiten' restaurant te startenDie twee hadden zelfs een topic over zichzelf geopend op FOK!.
what-the-neukquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:56 schreef MervinMinky het volgende:
Emigratie is het grootste verandering wat er kan plaatsvinden in je leven, alles om je heen verandert en als je daar niet goed op voorbereid bent kom je zó terug, geloof me.
dat noord-Hollandse accent ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef koffiegast het volgende:
[..]die moeder, ik kan zo niet tegen dat soort mensen, overal lope te flikflakke..
Die was ook hiularisch, die vrouw was echt een manfwijf en die man zo'n gigantische flikkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
Bij ik vertrek had je ook zo'n aflevering met een man, vrouw en 2 dochters die naar Frankrijk (dacht ik) gingen. En die man was ZO homo.Waarom die twee iets hadden snapte je ook niet.
Trouwens, topic gevonden:quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waren die twee hier?![]()
Ik heb me helemaal stuk gelachen om die aflevering
Hilarischquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trouwens, topic gevonden:
Ik Vertrek (oude seizoen)
quote:Maar hoe geschikt ben je nou om een Grieks restaurant te runnen als je,
a. niet kunt koken
b. alleen Hollandse hap kunt maken en de rest kant en klaar koopt en op de pan gooit
c. als je niet Grieks kunt spreken en zeer gebrekkig of niet Engels
d. als je denkt dat champignonsoep 'champion soep' moet zijn
e. cordon bleu als GORDON BLEU op het menu zet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
Bij ik vertrek had je ook zo'n aflevering met een man, vrouw en 2 dochters die naar Frankrijk (dacht ik) gingen. En die man was ZO homo.Waarom die twee iets hadden snapte je ook niet.
Die was ook hilarisch inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAA
Heb ik volgens mij nog een topic over geopend. Werd niet zo lang geleden nog herhaalt
Die waren al tig jaar getrouwd, maar die vent was nog niet uit de kast. Echt een typisch gevalletje van homoparkeerplaatsbezoeker
omg.. lulligquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAA
Heb ik volgens mij nog een topic over geopend. Werd niet zo lang geleden nog herhaalt
Die waren al tig jaar getrouwd, maar die vent was nog niet uit de kast. Echt een typisch gevalletje van homoparkeerplaatsbezoeker
Ja die denken dan een B&B te openen ergens in Griekenland in een plekje ' waar de huizen zo goedkoop zijn' Wat dacht je waarom de huizen daar zo goedkoop zijn? Omdat het het Griekse equivalent van Klazienaveen is! Niemand wil daar graag heen om in zo 'n B&B te blijven.. . Alleen de mensen die daar opgeroeid zijn en die wonen er al..quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of van die mensen die inderdaad een B&B of een camping beginnen omdat ze denken dat het ze het dan rustig aan kunnen doen. Wrong.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ja die denken dan een B&B te openen ergens in Griekenland in een plekje ' waar de huizen zo goedkoop zijn' Wat dacht je waarom de huizen daar zo goedkoop zijn? Omdat het het Griekse equivalent van Klazienaveen is! Niemand wil daar graag heen om in zo 'n B&B te blijven.. . Alleen de mensen die daar opgeroeid zijn en die wonen er al..
Of dat ze verhuizen omdat ze een hekel hebben aan stress en druk en dan openen ze een horecagelegenheid.
Precies mijn gedachten als ik zulke mensen zie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ja die denken dan een B&B te openen ergens in Griekenland in een plekje ' waar de huizen zo goedkoop zijn' Wat dacht je waarom de huizen daar zo goedkoop zijn? Omdat het het Griekse equivalent van Klazienaveen is! Niemand wil daar graag heen om in zo 'n B&B te blijven.. . Alleen de mensen die daar opgeroeid zijn en die wonen er al..
Of dat ze verhuizen omdat ze een hekel hebben aan stress en druk en dan openen ze een horecagelegenheid.
En wat doe jij eraan om het te verbeteren, behalve zeiken en klagen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:13 schreef KrsOne het volgende:
nederland heeft gewoon een saaie samenleving.
Zou je kunnen uitleggen wat je precies kut vindt aan Nederland? En je gaat helemaal in je eentje wonen in het buitenland?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef LoggedIn het volgende:
Nederland is gewoon kut.. Als ik klaar ben met m'n studie, ga ik zeker mogelijkheden zoeken om in het buitenland aan de slag te gaan
Wat is er kut in Nederland en wat is in het buitenland beter?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef LoggedIn het volgende:
Nederland is gewoon kut.. Als ik klaar ben met m'n studie, ga ik zeker mogelijkheden zoeken om in het buitenland aan de slag te gaan
Succes met het vinden van een goedbetaalde baan in Azerbaijanquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:19 schreef KrsOne het volgende:
In Nederland is alles goed geregeld, dan bedoel ik ook alles. Ik weet dat er in het buitenland veel corruptie is, kapitalistisch, armoede maar toch lijkt het mij leuker om zo te gaan wonen maak je tenminste wat mee.
Wie weet ga ik in de toekomst naar mijn land van afkomst, de hoofdstad Baku. Maar natuurlijk moet je wel een baan vinden dat redelijk betaalt wordt.
[ afbeelding ]
Corruptie wordt steeds minder en de IT sectie wordt wel redelijk betaald en het leven is daar ook wel wat goedkoper.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een goedbetaalde baan in Azerbaijan
Ik ga er dan maar even van uit dat je de taal vloeiend spreekt, en dan nog is het geld dat je daar verdient niks waard in Euro's. Dus dan zou je er eigenlijk permanent moeten blijven wonen (of is dat ook je doel?) maar dan is het ook maar de vraag of ze jouw Nederlandse diploma's wel erkennen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef KrsOne het volgende:
[..]
Corruptie wordt steeds minder en de IT sectie wordt wel redelijk betaald en het leven is daar ook wel wat goedkoper.
De cultuur, drukte, mentaliteit van de overheid & EU en de algemene neerwaardse trend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je kunnen uitleggen wat je precies kut vindt aan Nederland? En je gaat helemaal in je eentje wonen in het buitenland?
Overigens vind ik het heel knap van mensen die in hun eentje in het buitenland gaan wonen, ik doe het ze niet na.
Ik vind de vergelijking zo treffend dat ik hem moest quoten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef LXIV het volgende:
Nederland is een land van makke schapen. En de meesten van ons, moi incluis, zijn nu eenmaal heel mak getemd. Leeuwen horen ergens anders thuis.
Hier in ieder geval niet, ik heb onlangs een 12 meter hoge spar omgehakt in mijn voortuin.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef LXIV het volgende:
Geloof je echt dat je in Canada een vergunning moet aanvragen om een boom in je eigen tuin te kappen?
ja dat is gewoon vette shit. het zijn meestal PVVers die niet meer tegen moslims kunnen.bliju van dat osoort lui verlost te zijn, denk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
Omdat ze het stoer vinden om te kankeren op Nederland, terwijl ze hier toch blijven wonen.
Ga dan weg ofzo.
Klacht: mensen die volop kankeren op Nederland en zeggen dat ze gaan emigreren, terwijl ze blijven.
Je zou ook eens ergens anders heen kunnen gaan juist om de taal te leren toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
De cultuur, drukte, mentaliteit van de overheid & EU en de algemene neerwaardse trend.
Tenzij ik een vriendin tegenkom die mee wilt, zal ik idd in m'n eentje verhuizen. Maar goed, tenzij je op de Noordpool gaat wonen, heb je al gauw een miljoen mensen om je heen. En ik wil sowieso niet naar een land verhuizen waarvan ik de taal niet spreek. Als je die eerste kring maar krijgt opgebouwd, komt het wel goed. Je eerste 3 vrienden zijn het moeilijkst om te makenDaarna ontmoet je vanzelf wel meer mensen.
Een recent verblijf van een half jaar in Canada heeft een érg goede indruk achter gelatenEn daar spreken ze vnl Engels
Daar ging ik dus ook gewoon uit, poolen, etc. Het is natuurlijk niet hetzelfde als met mensen die je al 3, 5 of 10 jaar kent, maar het is niet per definitie minder leuk
En natuurlijk zijn er dingen daar die kutter zijn (geregeld) dan hier, maar het is maar net waar jij prioriteit aan geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |