Idd, grote kans dat TS in Urk woontquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:24 schreef ch--t-r het volgende:
Je woont in een dorp..
Hier ook! Tot 18.00 weliswaar, maar care.quote:
Denk ikquote:
Zelfs de mini-albert heijn naast mijn huis is open, provinciaal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Als Utrecht een dorp is..alleen de AH to go in HC is open
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag hopen dat 'ie hier open is!
Maxis?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:28 schreef quirina het volgende:
De maxis is ook open.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef Snarf het volgende:
Gezien je antiklacht is de originele klacht gewoon ongegrond.
Ik dacht de supermarkt Maxis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef quirina het volgende:
http://www.maxis.nl/default.asp
Ja die is open en bestaat nog steeds.
uhm, ik woon in utrecht en hier is de normale appie ook gewoon open hoor, hier in de vogelenbuurt, en volgens mij zijn er wel meer openquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Fucking hell, dit meen je nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Zeta het volgende:
[..]
uhm, ik woon in utrecht en hier is de normale appie ook gewoon open hoor, hier in de vogelenbuurt, en volgens mij zijn er wel meer open
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Fucking hell, dit meen je niet
Halve stad doorgereden voor een broodje terwijl de Appie om de hoek open is
Nou nou zeg, hij is het gewoon vergeten... zoals ik dus ook vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef Ladidadida het volgende:
Je bent te dom om na te denken en daarom is Hemelvaart stom?
De AH XL in Overvecht is iedere zondagmiddag open, dus ik denk ook vandaag en de Dirk volgens mij ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik woon in Wittevrouwen en meest dichtbij is de XL dan in Overvecht. Aangezien ik net deze week fietsloos ben (quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Zeta het volgende:
[..]
uhm, ik woon in utrecht en hier is de normale appie ook gewoon open hoor, hier in de vogelenbuurt, en volgens mij zijn er wel meer open
morgen is het helemaal niks...quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:27 schreef joepie91 het volgende:
Zijn nou morgen alle supermarkten ook nog dicht ofzo? Morgen was het toch ook een of andere feestdag?
Denk het wel, maar had teveel zin in kebab gekregenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:24 schreef Adelante het volgende:
Was nou de Super De Boer open?
Oh.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
morgen is het helemaal niks...
Dus morgen is alles dicht of alles weer open?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
morgen is het helemaal niks...
Waar halen ze mensen vandaan die op 1 januari willen werkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:28 schreef Agiath het volgende:
Supermarkt dicht?
Gebeurd dat dan nog deze dagenHier was ie zelfs open op 1 januari, zoals het hoort
Driedubbel uitbetalen en mensen komen wel werken met hun brakke koppiequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar halen ze mensen vandaan die op 1 januari willen werken
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik werk voor een bedrijf dat 24/7 bezig is. En ja, er zitten in het Operations Center hier lui die hun nieuwjaarswensen doen vanaf het werk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar halen ze mensen vandaan die op 1 januari willen werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |