Kom maar op met die frikandellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef Disana het volgende:
Er staat al anderhalf uur een poll die afgelopen is.
Edit: en meteen is hij weg
LOLquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom maar op met die frikandellen.
Ik heb de stream gemute. Vic vroeg zich af of ze allemaal nog in de brugklas zaten.
Liever de vrolijke stem van Eline dan het gezanik van Marielinquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Het vervelende is ook dat je nu voornamelijk de hele dag die stem van Eline hoort. Meer kleuterklas dan brugklas dus
Denk dat het voor iedereen geld want ze zijn goed aan het stemmen op PIM en Eline ook Eline zijn achterban wil Pim ook niet voorbij laten gaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de achterban van Marielin het niet kan handelen als ze niet op 1 staat. Zo zonde van de poen.
Ik heb het maar niet gehad over haar Hello Kitty sokkenjes. Hij verslijt me toch al voor gek dat ik naar TBO kijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:45 schreef Disana het volgende:
LOL
Het vervelende is ook dat je nu voornamelijk de hele dag die stem van Eline hoort. Meer kleuterklas dan brugklas dus
Pandasokken!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het maar niet gehad over haar Hello Kitty sokken. Hij verslijt me toch al voor gek dat ik naar TBO kijk.
Dan krijgt ze toch gewoon nieuwe? Dat verdient ze wel, als nooit klagende bikkelquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
Marielin haar peuken zijn op... zet je schrap de komende uren!
Anders zou het wel heel oneerlijk en heel gemeen zijn en voortrekkerij tov de anderen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan krijgt ze toch gewoon nieuwe? Dat verdient ze wel, als nooit klagende bikkel
Ehm... gewoon dat? 15 frikandellen eten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef Disana het volgende:
Pims opdracht is binnen. 15 frikandellen, en dan? Ik heb de rest niet meegekregen.
Ik heb het geluid maar even aangezet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef Disana het volgende:
Pims opdracht is binnen. 15 frikandellen, en dan? Ik heb de rest niet meegekregen.
Mij maak je iig niet wijs dat de 50 a 100 'normale' streamers dit doen. Wat een afgang. Zoals voorspelt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de achterban van Marielin het niet kan handelen als ze niet op 1 staat. Zo zonde van de poen.
15 stuks in 7 minuten. De eventuele sanctie bij verlies of de bonus bij winnen wordt bepaald door de streamer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef Disana het volgende:
Binnen 7 minuten zei Eline. Moest ik even weten voor het streamverslagquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het geluid maar even aangezet.
De streamer bepaalt wat de sanctie is bij het niet slagen van de opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |