SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee ik werk niet bij de loller1000 of een andere supermarkt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Deze is inderdaad veel doeltreffender . . .quote:Geachte dames en heren,
Hierbij solliciteer ik naar de functie van algemeen directeur binnen uw organisatie.
Ik vind mijzelf bijzonder geschikt voor deze functie en verwacht u dan ook, morgenvroeg
om half negen, op mijn kantoor . . .
Met vriendelijke groet
H. Finkers
Algemeen Directeur
Schrijf het dan zonder taalfouten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Bij deze solliciteer ik naar de functie van algeheel directeur.
Ik verwacht dan ook morgenochtend antwoord in drievoud op mijn bureau.
Hoogachtend,
Klatsjkut.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zag er laatst een voorbij komen met :Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee ik werk niet bij de loller1000 of een andere supermarkt.
![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, precies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef DaFan het volgende:
Alsof jij niet weet bij welk bedrijf je werkt
Te triest voor woorden dat iemand die zelf zulke fouten maakt, andermans brieven moet beoordelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:37 schreef Federer-fan het volgende:
Soms zie je sollicitatiebrieven waarvan je denkt 'Kansloos'. Laatst moest ik ook sollicitatiebrieven lezen Die beginnen niet met de mededeling waar de vacature is gevonden en dat iemand geinteresseerd is in de functie maar met de stelling dat onze organisatie zich in bevindt in een boeiend krachtenveld.
Hierbij een voorbeeld (let wel: deze passage volgt direct na de aanhef):
"Uw onderzoeksinstituut kijkt vooruit en heeft een sterk toekomstbeeld. Zo streven jullie ernaar om een voorloper te zijn, waar trotse mensen werken in een prettige werkomgeving en waar de menselijke maat geldt; tussen collega’s en in het onderzoek. Maar ook een organisatie wetenschappelijke ambities liggen."
Dat is serieus een van de belachelijkste dingen die ik ooit op Fok! heeft gelezen. Het is te triest voor woorden dat iemand die slordigheidsfouten maakt sollicitatiebrieven moet beoordelen? Noem mij iemand die nooit slordigheidsfouten maakt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Te triest voor woorden dat iemand die zelf zulke fouten maakt, andermans brieven moet beoordelen.
Die zin stond er letterlijk zo; ik heb alleen de naam van de organisatie veranderd. Ik kan je wel zeggen dat ik een post niet zo nauwgezet schrijf als een sollicitatiebrief. Ik zit op mijn vrije dag een beetje te posten op ok!; er zijn momenten dat ik serieuzer ben.quote:Die laatste zin in de quote, stond die er letterlijk zo, of heb je hem uit het hoofd verprutst?
Nou, mijn taalgebruik is redelijk goed hoor.quote:Dit is overigens niet specifiek tegen TS, maar helaas heb ik dit te vaak zien gebeuren.
Dat doet men omdat ze ooit op een cursus sollicitatie-brieven schrijven hebben gehoord, dat je op zo'n manier je interresse in het bedrijf aantoont.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies.
Als mensen zeggen "Op pagina 63 van uw jaarverslag over vorig jaar staat [...]" kots ik echt en ga ik dood. Walgelijk demonstratief zeg.
Zo, een snelheidsfoutje, jij bent zoooo slim. Hulde.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Te triest voor woorden dat iemand die zelf zulke fouten maakt, andermans brieven moet beoordelen.
Die laatste zin in de quote, stond die er letterlijk zo, of heb je hem uit het hoofd verprutst?
Dit is overigens niet specifiek tegen TS, maar helaas heb ik dit te vaak zien gebeuren.
Idd op ok!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
(...)
Jij maakt zelf geen slordigheidsfouten?
(...)
Dank u.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:58 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Zo, een snelheidsfoutje, jij bent zoooo slim. Hulde.
Precies. En in z'n antwoord op jou maakt TS ook weer foutenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef Florian_ het volgende:
Huisvrouwen met een vlot kapsel die een baantje zoeken en sollicitatiebrieven sturen in Comic Sans
Krijgen hopelijk een enkeltje vuurpeloton: "ja Anita, je nieuwe baan is kogelvanger, leuk he!"quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef Florian_ het volgende:
Huisvrouwen met een vlot kapsel die een baantje zoeken en sollicitatiebrieven sturen in Comic Sans
Juist.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is serieus een van de belachelijkste dingen die ik ooit op Fok! heeft gelezen.
Nou, mijn taalgebruik is redelijk goed hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |