Dat komt dus op de eerste optie neer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik mis de optie: "Wilders moet aan de macht komen en een Alberto Gonzalezje doen; alle linkse vooringenomen rechters in één grote schoonmaak ontslaan"
Idd, alleen laat de rechter die wilders heeft veroordeeld wel erg zijn persoonlijke politieke voorkeur doorschemeren en bekijkt daarom de zaken niet objectiefquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:46 schreef TheYoung1 het volgende:
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.
De hele soap van Wilders is al tijden open en bloot in de media te volgen. In deze zaak kan niemand nog objectief zijn. Al moet een rechter het zijn vanwege zijn eed, onvermeidbaar..quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, alleen laat de rechter die wilders heeft veroordeeld wel erg zijn persoonlijke politieke voorkeur doorschemeren en bekijkt daarom de zaken niet objectief
Zou een zegen voor Nederland zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik mis de optie: "Wilders moet aan de macht komen en een Alberto Gonzalezje doen; alle linkse vooringenomen rechters in één grote schoonmaak ontslaan"
En dan... dan staat de weg vrij naar een ethnic cleansing.... ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef detlevico het volgende:
Als eerst de linkse kerk maar weg is,dan is het draagvlak voor de Islam/allochtonen ook verdwenen.
Rare redenering heb je... is alleen een vrijspraak voor een haatzaaier 'objectieve ware oordelen " dan ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, alleen laat de rechter die wilders heeft veroordeeld wel erg zijn persoonlijke politieke voorkeur doorschemeren en bekijkt daarom de zaken niet objectief
Bovenstaande is de grootste kolder,je laat alweer je ware aard zien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dan... dan staat de weg vrij naar een ethnic cleansing.... ?
Met als motto autochtonen über alles ?
Gelukkig dat normaal rechts ook nog bestaat en die werkt niet niet mee met dit soort extreemrechtse plannen.
Er bestaat geen linkse kerk.. er bestaan wel rechtse zeurpieten die een 'kerk' fantaseren.
p.s. hoe zie je "weg" ? verbieden om links te zijn.... massadeportaties en opsluitingen van linkse mensen of droom je over een goede fee.. die de helft van deze cultuur wegtovert ?
Wat is mijn ware aard.. die ik wel laat zien en wat is jouw aard die jij niet laat zien?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:29 schreef detlevico het volgende:
[..]
Bovenstaande is de grootste kolder,je laat alweer je ware aard zien.
Linksdenkenden mensen is zowat de helft van de bevolkingquote:Maar........de laatste zin; die de helft van deze cultuur wegtovert ?
Wordt eens wakker uit die nachtmerrie.. het is maar een droom die je zelf maakt om een onderdrukt haatgevoel te kunnen uitenquote:Dat de Islam beetje bij beetje de overhand krijgt in ons Nederland.
Die kerk bestaat niet en wat wel bestaat is seculierquote:tenminste als de linkse kerk niet gestopt word
Wie roept dat toch ? Weer zo'n bangmaakfantasie van je?quote:Want zij hebben zich al overgegeven,men roept niet voor niets: WEG met ONS!!
Wanneer is Wilders dan veroordeeld? Bij mijn weten nog niet namelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |