abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:37:21 #1
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69258759
Gezien ik een hoop gehuil hoor op FOK maar vooral ook hier, dacht ik, ik doe eens een Maurice de Hondje.

Vraag: Moet de regering Wilders beschermen tegen vervolging?

Opties:
Ja. Fuck trias politica, ministers moeten elke zaak onder de rechter kunnen beïnvloeden.
Nee. Rechters moeten onafhankelijk blijven van politici, en alleen de wet volgen.

Poll: Moet de regering Wilders beschermen tegen vervolging?
  • Ja. Fuck trias politica, ministers moeten elke zaak onder de rechter kunnen beïnvloeden.
  • Nee. Rechters moeten onafhankelijk blijven van politici, en alleen de wet volgen.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik ben benieuwd. Sorry voor het zoveelste Wilders-topic.

Voor de mensen die niet weten wat trias politica is: http://lmgtfy.com/?q=trias+politica

Reacties, argumenten en klachten kunnen uiteraard hieronder.
  • In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
    - Donald Love
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:46:39 #2
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_69259051
    Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:47:40 #3
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_69259087
    Wilders moet gewoon eens volwassen worden. De regering heeft daar verder weinig mee te maken. Dit is iets tussen de wet, en Wilders.
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:47:42 #4
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_69259089
    Ik mis de optie: "Wilders moet aan de macht komen en een Alberto Gonzalezje doen; alle linkse vooringenomen rechters in één grote schoonmaak ontslaan"
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
    pi_69259525
    Onafhankelijke rechters zullen zijn uitspraken op de strafbaarheid toetsen, niks mis mee. Als hij niet veroordeeld wordt, zegt dat niet dat de rechters achter zijn uitspraken staan, dat zegt alleen maar iets over de strafbaarheid.
    pi_69259670
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
    Ik mis de optie: "Wilders moet aan de macht komen en een Alberto Gonzalezje doen; alle linkse vooringenomen rechters in één grote schoonmaak ontslaan"
    Dat komt dus op de eerste optie neer.
      donderdag 21 mei 2009 @ 17:58:19 #7
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_69266769
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:46 schreef TheYoung1 het volgende:
    Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.
    Idd, alleen laat de rechter die wilders heeft veroordeeld wel erg zijn persoonlijke politieke voorkeur doorschemeren en bekijkt daarom de zaken niet objectief
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      donderdag 21 mei 2009 @ 18:15:43 #8
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_69267303
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, alleen laat de rechter die wilders heeft veroordeeld wel erg zijn persoonlijke politieke voorkeur doorschemeren en bekijkt daarom de zaken niet objectief
    De hele soap van Wilders is al tijden open en bloot in de media te volgen. In deze zaak kan niemand nog objectief zijn. Al moet een rechter het zijn vanwege zijn eed, onvermeidbaar..

-of is het onvermijdbaar?-
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_69275627
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
    Zou een zegen voor Nederland zijn.

Beter zou zijn de linkse kerk afbreken,en dat mis ik van Wilders.
    Hij kijkt te veel naar de Islam/allochtonen.
    Als eerst de linkse kerk maar weg is,dan is het draagvlak voor de Islam/ criminele allochtonen ook verdwenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door detlevico op 21-05-2009 23:17:11 ]
    pi_69276264
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef detlevico het volgende:

Als eerst de linkse kerk maar weg is,dan is het draagvlak voor de Islam/allochtonen ook verdwenen.
    En dan... dan staat de weg vrij naar een ethnic cleansing.... ?
    Met als motto autochtonen über alles ?
    Gelukkig dat normaal rechts ook nog bestaat en die werkt niet niet mee met dit soort extreemrechtse plannen.
    Er bestaat geen linkse kerk.. er bestaan wel rechtse zeurpieten die een 'kerk' fantaseren.

p.s. hoe zie je "weg" ? verbieden om links te zijn.... massadeportaties en opsluitingen van linkse mensen of droom je over een goede fee.. die de helft van deze cultuur wegtovert ?

[ Bericht 12% gewijzigd door Bluesdude op 21-05-2009 23:08:24 ]
    pi_69276321
    quote:

[..]

Rare redenering heb je... is alleen een vrijspraak voor een haatzaaier 'objectieve ware oordelen " dan ?
    Lijkt me hardstikke subjectief van je.
    pi_69277192
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En dan... dan staat de weg vrij naar een ethnic cleansing.... ?
    Met als motto autochtonen über alles ?
    Gelukkig dat normaal rechts ook nog bestaat en die werkt niet niet mee met dit soort extreemrechtse plannen.
    Er bestaat geen linkse kerk.. er bestaan wel rechtse zeurpieten die een 'kerk' fantaseren.

p.s. hoe zie je "weg" ? verbieden om links te zijn.... massadeportaties en opsluitingen van linkse mensen of droom je over een goede fee.. die de helft van deze cultuur wegtovert ?
    Bovenstaande is de grootste kolder,je laat alweer je ware aard zien.

Maar........de laatste zin; die de helft van deze cultuur wegtovert ?
    Dus gij licht er ook wakker van,net als vele landgenoten waar onder ook allochtonen dat onze cultuur aan het veranderen is.
    Dat de Islam beetje bij beetje de overhand krijgt in ons Nederland,tenminste als de linkse kerk niet gestopt word.
    Want zij hebben zich al overgegeven,men roept niet voor niets: WEG met ONS!!
    Daarom stemmen miljoenen mensen op de PVV.
    pi_69277686
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 23:29 schreef detlevico het volgende:

[..]

Bovenstaande is de grootste kolder,je laat alweer je ware aard zien.
    Wat is mijn ware aard.. die ik wel laat zien en wat is jouw aard die jij niet laat zien?
    quote:
    Maar........de laatste zin; die de helft van deze cultuur wegtovert ?
    Linksdenkenden mensen is zowat de helft van de bevolking
    quote:
    Dat de Islam beetje bij beetje de overhand krijgt in ons Nederland.
    Wordt eens wakker uit die nachtmerrie.. het is maar een droom die je zelf maakt om een onderdrukt haatgevoel te kunnen uiten

Maar wat bedoel je met draagvlak voor allochtonen. ? Denk je wel of niet aan ethnic cleansing ?
    Of denk je aan geen draagvlak in de zin van ..dan is de wil om gelijkwaardig samen te leven met niet-blanken en met niet-Nederlandse afkomsten verdwenen.
    Samenleven is altijd draagvlak maken dwz ruimte geven aan een ieder in die samenleving..
    Als je dat niet wilt voor bepaalde ethnische groepen dan ben je een discriminerend mannetje die mensen tegen elkaar opzet..
    quote:
    tenminste als de linkse kerk niet gestopt word
    Die kerk bestaat niet en wat wel bestaat is seculier
    quote:
    Want zij hebben zich al overgegeven,men roept niet voor niets: WEG met ONS!!
    Wie roept dat toch ? Weer zo'n bangmaakfantasie van je?
    Een smoes om haat te rechtvaardigen en om tegenstanders zwart te maken ?
      vrijdag 22 mei 2009 @ 21:44:36 #14
    198904 Tizitl
    Militant pacifist
    pi_69306294
    quote:

[..]

Wanneer is Wilders dan veroordeeld? Bij mijn weten nog niet namelijk.
    pi_69307164
    Het valt te hopen dat de rechters genoeg gezond verstand hebben om de aanklacht , aanzetten tot haat en discriminatie alsmede groepsbelediging van moslimgelovigen , van tafel te vegen.
    De vrijheid van meningsuiting geldt namelijk ook voor controversiele uitspraken.
    In een gezonde democratie, zoals Nederland behoort te zijn, mag in het publieke debat ferme taal worden gebruikt.
    Dat is ook erkend door het Europees Hof voor de Rechten van de Mens!
    Iedere burger dient de vrijheid te hebben om een fel, provocerend debat te voeren zonder inmenging van de strafrechter.
    pi_69318614
    deze is dicht de poll heb ik verplaatst naar

Wilders wordt definitief vervolgd.
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')