Ze hebben het te druk voor ons!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:50 schreef Valba het volgende:
[..]
En is het druk daar in het voldelpark ?bekenden?
![]()
Je kan een bom aflaten gaan rustig, is ook een soort van zondagquote:
spijtigquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk voor ons!
Zo en wat eten we vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
Zo.. nu even het eten opzetten, en stofzuigen , de kindjes douchen en naar bed brengen..
Runderriblappen (al klinkt draadjesvlees veel lekkerder, terwijl het toch hetzelfde is), krieltjes en roerbakgroente.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo en wat eten we vandaag
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Runderriblappen (al klinkt draadjesvlees veel lekkerder, terwijl het toch hetzelfde is), krieltjes en roerbakgroente.
Dat doe ik volgende week wel weer, als de kids weer naar mijn ex zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt lekker water loopt al uit me mond , beter dan pizza uit de vriezer
Volgend weekeind , is mijn weekend ga donderdag avond me zoon ophalen en breng hem maandag pas weer terug een lekker lang weekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat doe ik volgende week wel weer, als de kids weer naar mijn ex zijn. Of iets anders makkelijks.. of zo.
Whehehe.. onze verdeling is 10-4. 9,5 - 4,5 eigenlijk. Vanaf woensdag na school tot zondagavond om de twee weken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgend weekeind , is mijn weekend ga donderdag avond me zoon ophalen en breng hem maandag pas weer terug een lekker lang weekend
Nee natuurlijk niet, vind zelf ook wel prettig om even rust te hebben maar ik ben altijd weer blij als het zover is ik mis hem welquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. onze verdeling is 10-4. 9,5 - 4,5 eigenlijk. Vanaf woensdag na school tot zondagavond om de twee weken.
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik die dagen voor mezelf ook wel prettig vind?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, vind zelf ook wel prettig om even rust te hebben maar ik ben altijd weer blij als het zover is ik mis hem wel
Het is al fijn als je goede afspraken hebt, zat zelf ook min of meer met zo'n zelfde probleem toen me huisje nog niet zover afwasquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ben ook altijd wel blij als ze weer terug zijn hoor, en ik heb nog niet zo lang geleden een periode gehad dat ik ze met pijn in mijn hart naar hem liet gaan, maar gelukkig is daar ook e.e.a. verberterd intussen en heb ik daar meer rust in nu.
Ik heb net in een film je seksualiteit gehoordquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk voor ons!
Naar schijt, net zoals de rest van Amsterdam!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nou morgen allemaal zingen "Hoe rook het Vondelpark vannaaaacht?"
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net in een film je seksualiteit gehoord
Iemand zei: I'm heteroflexible! I'm straight.... but hey, shit happens!![]()
Zo gaat da liedje helegoar nie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar schijt, net zoals de rest van Amsterdam!
Veel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoeveel van dat soort zou er vrij rondlopen?
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...quote:
Stop je menig in een liedje zij blij jij blijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...
Hijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stop je menig in een liedje zij blij jij blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |