Ze hebben het te druk voor ons!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:50 schreef Valba het volgende:
[..]
En is het druk daar in het voldelpark ?bekenden?
![]()
Je kan een bom aflaten gaan rustig, is ook een soort van zondagquote:
spijtigquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk voor ons!
Zo en wat eten we vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
Zo.. nu even het eten opzetten, en stofzuigen , de kindjes douchen en naar bed brengen..
Runderriblappen (al klinkt draadjesvlees veel lekkerder, terwijl het toch hetzelfde is), krieltjes en roerbakgroente.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo en wat eten we vandaag
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Runderriblappen (al klinkt draadjesvlees veel lekkerder, terwijl het toch hetzelfde is), krieltjes en roerbakgroente.
Dat doe ik volgende week wel weer, als de kids weer naar mijn ex zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt lekker water loopt al uit me mond , beter dan pizza uit de vriezer
Volgend weekeind , is mijn weekend ga donderdag avond me zoon ophalen en breng hem maandag pas weer terug een lekker lang weekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat doe ik volgende week wel weer, als de kids weer naar mijn ex zijn. Of iets anders makkelijks.. of zo.
Whehehe.. onze verdeling is 10-4. 9,5 - 4,5 eigenlijk. Vanaf woensdag na school tot zondagavond om de twee weken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgend weekeind , is mijn weekend ga donderdag avond me zoon ophalen en breng hem maandag pas weer terug een lekker lang weekend
Nee natuurlijk niet, vind zelf ook wel prettig om even rust te hebben maar ik ben altijd weer blij als het zover is ik mis hem welquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. onze verdeling is 10-4. 9,5 - 4,5 eigenlijk. Vanaf woensdag na school tot zondagavond om de twee weken.
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik die dagen voor mezelf ook wel prettig vind?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, vind zelf ook wel prettig om even rust te hebben maar ik ben altijd weer blij als het zover is ik mis hem wel
Het is al fijn als je goede afspraken hebt, zat zelf ook min of meer met zo'n zelfde probleem toen me huisje nog niet zover afwasquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ben ook altijd wel blij als ze weer terug zijn hoor, en ik heb nog niet zo lang geleden een periode gehad dat ik ze met pijn in mijn hart naar hem liet gaan, maar gelukkig is daar ook e.e.a. verberterd intussen en heb ik daar meer rust in nu.
Ik heb net in een film je seksualiteit gehoordquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk voor ons!
Naar schijt, net zoals de rest van Amsterdam!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nou morgen allemaal zingen "Hoe rook het Vondelpark vannaaaacht?"
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net in een film je seksualiteit gehoord
Iemand zei: I'm heteroflexible! I'm straight.... but hey, shit happens!![]()
Zo gaat da liedje helegoar nie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar schijt, net zoals de rest van Amsterdam!
Veel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoeveel van dat soort zou er vrij rondlopen?
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...quote:
Stop je menig in een liedje zij blij jij blijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...
Hijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stop je menig in een liedje zij blij jij blij
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat,quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Stop je menig in een liedje zij blij jij blij
O ja? Is hij er ook een?quote:
quote:Mam, weet je waar ik héél goed in ben? In mensen zijn vertrouwen winnen en ze ompraten
Wow, heftig.quote:
I taught him well when you were away!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja? Is hij er ook een?
ehmm.. Manipulator-alert hier in huize DR34M3R..
B (7) net:
[..]
Uhuh. * 1 oppas wegstreeptquote:
Ik mag hopen dat ie 't wat anders bedoeldequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh. * 1 oppas wegstreept
Nee, serieus.. hier was het even of ik zijn vader hoorde praten. "ik ben een kei in het manipuleren van mensen"
Mag je trots op zijn.
Daar kun je in dit land premier mee worden...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
ehmm.. Manipulator-alert hier in huize DR34M3R..
B (7) net:
[..]
Heb je ook nog een kuil gegraven ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon verbrand vandaag in dat Vondelpark
Maar best logisch als je als 25% Duitser zonder shirt gaat lopen
quote:
Ik heb het er net met hem over gehad, dat ik daar toch wel van schrok. Hij zei dat papa dat ook goed kan.. Nou, dat weet ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie 't wat anders bedoelde
Of misschien heeft ie z'n vader horen praten en is ie aan 't papegaaien.
7 jaar ja. En veel te wijs voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Laatste is denk ik , als je met b7 7jaar bedoeld is na apen en slopeneen hobby
Ik was de enige met shirt uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Was het een shirtless meeting?
For boys AND girls?
Ik hoor het al een echte bikkelquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was de enige met shirt uit
Maar ik was met vrienden, maar heb ongeveer een uurtje bij de singles gezeten
Was wel gezellig
Maar ik ga even op bed liggen want ik ben he-le-maal naar de klote
Oh nou voor uit dan maar, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef KudFokker het volgende:
Dat valt ook wel mee
Maar gewoon al vanaf half 12 aan het tanken
Zo'n 5 liter fustje en 4 van die 12-packs twist-offs met zijn 4en, en is nog allemaal opgegaan ook!!
Life is what happens when you're busy making other plans darlingquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Owwwww.. het leven is te kort, ik heb te weinig tijd, ik wil te veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |