quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
Ik begin het allemaal te snappen en ik ben er zo blij mee. Eindelijk.
(ow en als iemand gaat vragen "wat", dan hoef ik het niet uit te leggen).
Waar ben je nu dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
negeren... merk het vnaaf of morgen wel en als ik er geen zin meer in heb ga ik naar huis
Ben jaloers op je, alhoewel het hier ook heerlijk is. Hoe gaat t met de paarden en de klanten? Zit er nog een leuke dame/heer tussen?quote:
Haha dan was ik je voorquote:
vergeleken 2 jaar geleden ben ik half niet zo depressief... nu wel ies meer maar komt omdat ik nog moet wennen om zonder anti depressiva moet leven... ben net 1,5 clean ofzo. Gezellig doen heeft me altijd veel energie gekost... heb namelijk ook nog eens ADD om het leven makkelijker te makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?
Maar ik bedoel meer wat ga je tegen die depressie doen?
wie weetquote:
Zo simpel als het leven soms lijkt te zijn.. ik zou willen dat ik een kant-en-klare oplossing voor je had. Ik hoop dat als je helemaal gewend bent aan het leven zonder anti-depressiva en je de ups en downs helemaal vanuit jezelf meemaakt, die ups ook echt geluk zullen brengen voor je.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vergeleken 2 jaar geleden ben ik half niet zo depressief... nu wel ies meer maar komt omdat ik nog moet wennen om zonder anti depressiva moet leven... ben net 1,5 clean ofzo. Gezellig doen heeft me altijd veel energie gekost... heb namelijk ook nog eens ADD om het leven makkelijker te maken
het is moeilijk uit te leggen hier wat precies het probleem is enzo... maar als het normale geluks nivo zo in het leven ----------------- is ligt de mijne _____________________ dus pieken heb ik al veel minder snel en dus ook helemaal niet intensquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo simpel als het leven soms lijkt te zijn.. ik zou willen dat ik een kant-en-klare oplossing voor je had. Ik hoop dat als je helemaal gewend bent aan het leven zonder anti-depressiva en je de ups en downs helemaal vanuit jezelf meemaakt, die ups ook echt geluk zullen brengen voor je.
ja maar dat duurt nog 3,5 weekquote:
Hè balen! Verder iedereen veel plezier!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
En dus helaas zonder mij, ik ben net doodziek wakker geworden, ik ben er niet bij dus.
heey, dat is nog wel erg grappig! damn, wil niet meer ziekjes zijn!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Recordpoging picknicken in Vondelpark
Ze hebben in ieder geval genoeg brood.
*geeft aai over bol.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, dat is nog wel erg grappig! damn, wil niet meer ziekjes zijn!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Neem een paar aspirines, en zorg dat je op tijd thuis bent vanavond om vroeg onder de wol te kruipen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, dat is nog wel erg grappig! damn, wil niet meer ziekjes zijn!
Ik lees het ook net. Wisten ze daarvan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Ow fuck, over 10 minuten visite aan de deur... ik moet mijn haar nog doen en mijn kleding nog uitkiezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef DR34M3R het volgende:
Zometeen lekker met kids naar de kinderboerderij. Boek mee, dekentje, mp3-speler, drinken..
Moeder gaat net zo hard genieten als de kids
Whehehee, fijne middag MNRquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow fuck, over 10 minuten visite aan de deur... ik moet mijn haar nog doen en mijn kleding nog uitkiezen
'oops'
Ik ook!quote:
Dat zijn geen opties meer. Zekerheden.quote:
Dat is hetzelfde als aan een alco vragen waarom die verslaafd isquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef Ofresca het volgende:
Hey, maar Joey. Om ff terug te komen op wat je laatst zei, over dat je vriendin jouw vertrouwde in dat je niet vreemd zou gaan. Waarom doe je het dan wel?
Zaten zeker geen parkeer sensoren opquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dat toch? Wordt het een hype of zo?
Woning uitgebrand na aanrijding
[ afbeelding ]
Daar denk ik ook regelmatig over na... Het is niet dat ik bij het leven vreemd ga. Ik weet het niet. Is het de spanning, het nieuwe? Is het het gevoel dat je leeft, een ander leert kennen? IS het de niuwe liefde die je van degene krijgt? Het gevoel dat iemand je speciaal vindt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef Ofresca het volgende:
Hey, maar Joey. Om ff terug te komen op wat je laatst zei, over dat je vriendin jouw vertrouwde in dat je niet vreemd zou gaan. Waarom doe je het dan wel?
Wat maakt jou daar zo zeker van?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn geen opties meer. Zekerheden.
Sowieso over 3,5 week ff wat drinken. Misschien ff shoppen in A'veen?quote:
Grootspraak. Laat me maar ffquote:
Als je vreemd gaat ben je gewoon een bokkenlul hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom mijn vriendin me vertrouwt? Omdat ik echt een leuke en lieve jongen ben, naast dit naaierige gedoe.
Dat zou je inderdaad denken ja. Feit is en blijft dat wanneer je me kent, je niet zo over mij zal denkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je vreemd gaat ben je gewoon een bokkenlul hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |