quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeede net Golfer te bellen.
'Sorry verkeerd nummer gedraaid'
Oh da's vast Golfer anders Trudie welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:44 schreef tong80 het volgende:
Sommige mensen op Fok sporen niet.
Om half drie 's nachts de telefoon opnemen alsof de zon schijnt
Ik heb net 100 mensen weggespeeld bij 1 tegen 100.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:48 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Bluezz en Golfert zitten om 3 uur 'nachts te gamen met Caroline tensen
Het was lachen lieve Bluezzquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:56 schreef Bluezz het volgende:
Het enige wat die Tensen je geeft is een gratis lot of zo
Tong het was ff leuk om samen de ronde uitgang te zoeken. Jammer dat SCH niet wakker was, die had hem zonder moeite gevonden natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:07 schreef Bluezz het volgende:
Goeiemorgen Tong wij gaan ff bijkomen
Oh ja, we hebben anouk en trijntje in de pocket voor de komende maanden.
En ja dat is best leuk![]()
is dit een soort verkapte uitnodiging voor ons allen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:38 schreef SCH het volgende:
Vanmiddag afscheid nemen van de radio 1 redactie met een hoge thee hier in de stad. Heb tig afscheidsparties georganiseerd voor anderen, beetje gek als het ineens voor jezelf is. Weet niet zo goed of ik er zin in heb
Het is alleen voor mensen met een leven en een echte baanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dit een soort verkapte uitnodiging voor ons allen ?
ik voel me 100% uitgenodigdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef SCH het volgende:
Het is alleen voor mensen met een leven en een echte baan
spaar je lege enveloppenquote:@Suijk, 14.00 - envelopje is voldoende.
Bij Driehuis moet ik altijd aan Pim denken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Fijn afscheid dan maar SCH, lijkt me raar![]()
WakkerZon
![]()
Fiets halen zo, die staat in Driehuis op het station, verder fietsen met een lekke voorband was geen goed idee gisteren
Bij Driehuis denk ik altijd aan 2 schattige pony's die me altijd toeknikken als ik langskom met de treinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:31 schreef SCH het volgende:
Bij Driehuis moet ik altijd aan Pim denken.
Wat een geweldig weer weer.
Je schrijft ook niks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb dat getwitter er weer eens opgezet, maar ik vind er eigenlijk geen zak aan
Dat is de reincanatie van Pim lieverd, kijk maar naar die kale koppies.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij Driehuis denk ik altijd aan 2 schattige pony's die me altijd toeknikken als ik langskom met de trein
Mijn broertje stond toen raar te doen voor de camera wat in heel Europa te zien wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Driehuis moet ik altijd aan Pim denken.
Wat een geweldig weer weer.
Wat voor TV is het geworden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:27 schreef borisz het volgende:
Nieuwe TV gekocht.
Geweldig ding. Wordt vanmiddag geleverd.
Nieuwe JVC http://www.jvc.nl/site/nl/dv1/quote:
Ja zekerquote:
Lijkt me wel een geinige documataire ! en dat voor 5 euroquote:De New York Cosmos werd opgericht in 1971 door de Turkse broers Ahmet en Nasuhi Ertegun en Warner Bros. Zij probeerden het Europese voetbal te introduceren op de Amerikaanse markt in een tijd waarin de interesse voor voetbal in de Verenigde Staten nagenoeg onbestaande was. Ze slaagden in hun opzet toen ze ’s werelds beste voetballer konden strikken: Pelé. Eensklaps werd ‘soccer’ immens populair. Iedereen wilde de stervoetballer – die toen eigenlijk al over zijn hoogtepunt heen was – zien spelen. Het Cosmosstadion werd keer op keer uitverkocht en trok zelfs meer publiek dan the New York Giants of the New York Jets. En toen Pelé uiteindelijk ‘op pensioen’ ging in 1977, bracht hij tijdens zijn afscheidswedstrijd het grootste aantal mensen op de been dat ooit aanwezig was op een US-voetbalwedstrijd.
Tussen 1975 en 1984 vervoegden nog andere voetballegendes de New York Cosmos: Johan Cruyff, Johan Neeskens, Franz Beckenbauer en Carlos Alberto om er maar enkele te noemen. De ploeg reisde de wereld rond en won tegen heel wat grote ploegen.
Maar aan alle mooie liedjes komt een einde. Na een onsuccesvolle poging tot overname van mediamagnaat Rupert Murdoch, werd de club verkocht. Dat was het begin van het einde, want nu het grote kapitaal achter de ploeg, Warner Bros, verdwenen was, moesten er een aantal belangrijke spelers afvloeien. In 1985 legde de New York Cosmos uiteindelijk de boeken neer; een roemloos einde voor de club die het voetbal op de kaart van de Verenigde Staten heeft gezet.
Van deze turbulente periode in de Amerikaanse voetbalgeschiedenis werd een entertainende documentaire gemaakt. “Once in a Lifetime” is het verhaal van de opkomst en ondergang van een waanzinnig voetbalteam, dat geen mens onberoerd liet. Met, zoals het hoort, een al even uitbundige soundtrack, van Puccini tot James Brown.
Leuk dat je 3 x moet klappen om hem aan te krijgen en 3x om hem uit te krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zeker. Ons oude tv alweer van de vorige eeuw en eigenlijk wel aan vervanging toe.
Ik was blij dat Wolfsburg kampioen kampioen was, klapte ik uit blijdschap drie keer in mijn handenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Leuk dat je 3 x moet klappen om hem aan te krijgen en 3x om hem uit te krijgen.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:17 schreef Bjoro het volgende:
Kwam net bij de supermarkt een dvd tegen "Once in a lifetime".
Het ongelooflijke verhaal van de New York Cosmos
[..]
Lijkt me wel een geinige documataire ! en dat voor 5 euro
volgens mij ook niet, hij zal wel als tegenstander functioneren bij de Aztecsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:35 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Volgens mij heeft Cruijff nooit voor de Cosmos gespeeld.
Leuk ! Je zal het wel verdiend hebben !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
Ze hadden een speciale uitzending van Stand.nl voor me gemaakt. 99 procent vindt het een schandaal dat ik wegga
En een mooi fotocollage op canvas. Bekaf nu.
Ben je nou niet nieuwsgierig naar die ene %quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
Ze hadden een speciale uitzending van Stand.nl voor me gemaakt. 99 procent vindt het een schandaal dat ik wegga
Net mijn broer aan de foon.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:58 schreef SCH het volgende:
Depeche Mode waarschijnlijk niet op Pinkpop. Arme Nick, die wilde vooral hen zien.
Leuk manquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
Danny of Breach vermoed ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:26 schreef maril het volgende:
[..]
Ben je nou niet nieuwsgierig naar die ene %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |