Het is je vergeven. Ik zal ook m'n mond verder houden over mijn dinges want dan krijgt jouw werk de volle aandachtquote:
Je hoeft je mond niet te houden hoor, ik kijk er al met smart naar uit!quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ik zal ook m'n mond verder houden over mijn dinges want dan krijgt jouw werk de volle aandacht
ik ben op 60%, dat wil ik nog kwijt
Hij is geopendquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hoeft je mond niet te houden hoor, ik kijk er al met smart naar uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:41 schreef Blaap het volgende:
Zo graag willen kleuren en de ouders van TS willen het niet eens zien. Terwijl je zoveel moeite erin hebt gestopt! Dus dan maar met 'zijn' vrienden delen, om complimenten te ontvangen.Kennen wij elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:41 schreef Blaap het volgende:
Zo graag willen kleuren en de ouders van TS willen het niet eens zien. Terwijl je zoveel moeite erin hebt gestopt! Dus dan maar met 'zijn' vrienden delen, om complimenten te ontvangen.Als je eerder naar bed gaat dan lukt het je beter om gelijk op te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chagrijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-een-paint-pro-zijn-topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |