Dat denk ik eerlijkgezegd niet... Als het om seks gaat, sure; maar verder zijn mannen en vrouwen daarin denk ik niet zo makkelijk te onderscheiden...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar ja, dat dat voor vrouwen iets makkelijker ligt
Tsja, met alle vreselijke dingen leer je na 30 jaar vanzelf wel een keer 'leven'. Ik denk dat het meer is dat je je er dan bij neerlegt dan dat je gelukkiger bent in je eentje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je zegt 'al' , ik denk dat het een kwestie is van 'nog'. Rond de leeftijd van 25 is het inderdaad niet zo vreemd om ermee te zitten, maar ik denk dat dat onafhankelijk gelukkig kunnen worden, juist later komt. Ik ben daar ook nog lang niet, ik wil ook graag mijn tijd, mijn leven, met iemand delen. Maar ik probeer niet nu al een oordeel te hebben over hoe ik me later voel en in welke situatie ik wel of niet gelukkig zou kunnen worden.
De situatie dat je uit een lange relatie komt (of meerdere kortere) is natuurlijk heel wat anders dan iemand van 30 die nog nooit een relatie heeft gehad. Zo iemand raakt steeds verder van wal wat betreft de liefde denk ik.quote:Als dat waar is, is dat wel erg triest, en zullen inderdaad wel erg veel mensen er beter een eind aan kunnen maken. Er zijn toch ook zat mensen die een serieuze relatie opbouwen, maar na bv. 10+ jaar alsnog deze relatie verbreken, om wat voor reden dan ook? Waarna je weer bij het begin begint... je moet het maar afwachten, je kunt die dingen toch niet afdwingen.
Is je leven pas geslaagd als het je lukt om een blijvende relatie te onderhouden met iemand? Ik denk het niet.
Maar als dat je instelling is, dan zet je toch juist elke relatie die je hebt, erg onder druk? Ik doe dat ook hoor, ik denk ook dat ik o.a. daarom juist op dit moment alleen ben. Bindingsangst uit verlatingsangst enzo. Dus het is misschien niet makkelijk te veranderen, maar ik denk echt dat dat niet de beste instelling is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:
(...)
Ik denk niet dat het geslaagd is als je een blijvende relatie hebt, maar wel dat je leven veel minder leuk is als het je niet is gelukt.
Nee hoor, alleen lopen vrouwen er minder mee te koopquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs veel minder knappe vrouwen hebben weinig moeite om een vriend/man te vinden. Het lijkt wel of er op elke vrouw in Nederland 1,5 man is.
Dat lijkt me inderdaad een hele goeie om te beginnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:24 schreef Sigg het volgende:
, beetje meer aandacht verplaatsen van werk naar privé
Als je niet meer vruchtbaar bent terwijl je nog een kinderwens hebtquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Northside het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je eigenlijk officieel klagen dan?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Sigg het volgende:
[..]
Neenog 15 jaar en ik ben 40 Y old virgin, t zal me toch niet gebeuren zeg
Dude, zo wanhopig ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 24 mei 2009 18:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]Voor 50 euro kun je je laten ontmaagden
Over 15 jaar welquote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef Sigg het volgende:
[..]
Dude, zo wanhopig ben ik nou ook weer niet
Wat is Fobo? Ik ben nu eigenlijk wel benieuwt hoe je eruit ziet Siggquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:34 schreef ToT het volgende:
Ik kreeg mjin eerste vriendin op m'n 25e. Daarna heb ik nog 2 langdurige relaties gehad. Het is echt wel mogelijk.
Fobo gechecked en je ziet er gewoon goed uit. Jij redt het wel. Je moet alleen wel naar plaatsen gaan waar er leuke ladies zijn he!
Misschien moet je dan eens in z'n fobo kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:54 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Wat is Fobo? Ik ben nu eigenlijk wel benieuwt hoe je eruit ziet Sigg
haha, dit is serieus? Je laten ontmaagden door een prostitue?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:45 schreef Leonidas82 het volgende:
Je zou eerst aan je zelfvertrouwen moeten werken. Behalve levenservaring en zelfkennis is daar ook seksuele ervaring met vrouwen voor nodig. Als je man zijnde een vrouw kunt versieren en met haar naar bed gaat laat je zelfvertrouwen groeien. Ook een ontmaagding kan een belangrijke boost voor je zelfvertrouwen zijn (je bent dan niet groen meer)
Je zou kunnen overwegen om je te laten ontmaagden door een vriendelijke, mooie en ervaren prostituee. Er zijn speciale prostituees die getraind in het ontmaagden van jonge mannen, je kunt ook zelf iets uitzoeken maar dan moet je geluk hebben. Het klinkt misschien goedkoop en miss niet de meest ideale manier, maar vele mannen zijn geholpen via deze weg. Misschien geldt dat ook voor jou.
Natuurlijk kun je ook zelf een meisje proberen te versieren en seks mee te krijgen, maar dan zul je geduld moeten hebben en voldoende zelfvertrouwen en kracht moeten uitstralen.
Succes met je keuzes..
Dit is nou het probleem he? Het is lastig tevreden te zijn als je op een gegeven moment opmerkt dat je leven op twee gebieden ( sexueel en romantisch) flink tekortschiet. Ik kan mij goed voorstellen dat als je op je 25ste nog maagd bent, het flink aan je gaat knagen en dat is eerder normaal dan abnormaal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:13 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
De kunst is juist om tevreden te zijn met hoe je bent, maagd of geen maagd, en lekker in je vel ziten. Dit merken vrouwen, en zullen zich waarschijnlijk zelfs vereerd voelen om de eerste te zijn.
John F. Kennedy.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:13 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
haha, dit is serieus? Je laten ontmaagden door een prostitue?
Komop zeg, dat is toch wel de ultieme wanhoopsdaad. Wie wil in godsnaam zo laag zakken?
Als wereldkampioen vreemdgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe die geeindigd is......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |