37quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef Northside het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je eigenlijk officieel klagen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:18 schreef SkyChat het volgende:
Op ieder potje past een deksel.haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ha
ha
She might forget you, her pussy wont.
quote:
Mja, eerlijk gezegd valt dat een bietje tegen. Ik werk in een sector waarin het vrij schaars is qua vrouwen, ik hoop via het tennissen waar ik sinds kort met een vriend weer eens aan begonnen ben wat nieuwe contacten op te doen. Beperkt zich alleen tot nu toe tot ff tennissen met z'n 2-en op een vaste avond per week die in ons beiden drukke agenda's past. Ik ga proberen mee te doen met die georganiseerde dingen in de weekenden, clubkampioenschap enzo, maar dan wil ik eerst weer ff mijn techniek opnieuw onder de knie hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Northside het volgende:
Kom je veel nieuwe vrouwen tegen in je leven? En dan dus ook dat je met ze praat enzo, niet alleen tegenkomen he.
Haha, ja klopt mijn zusje doet soms ook weleens van die koppelpogingen, tot op heden geen succes, toch iets teveel tegenpolen over het algemeen. Ga meer uit is inderdaad een plan, ik ben echter totaal geen discoganger en vrienden settelen zich steeds meer, wat dus helaas toch betekend dat ze zich toch wat minder zonder hun partner buiten de deur begeven, ik ben te laat met burgerlijk wordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Ritmo het volgende:
Met name vrouwen regelen graag dates voor vrienden, en ga meer uit.
Neequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Greys het volgende:
Je zegt dat het nooit tot een serieuze relatie is gekomen.
Wel scharrels gehad? Gezoend? Sex gehad?
Maar....15 jaar...komop zeg, wie weet lopen er dan wel koters van een jaar of 7 rondquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Sigg het volgende:
[..]
Neenog 15 jaar en ik ben 40 Y old virgin, t zal me toch niet gebeuren zeg
Oke, dat was even om de situatie een beetje in kaart te krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Sigg het volgende:
[..]
Neenog 15 jaar en ik ben 40 Y old virgin, t zal me toch niet gebeuren zeg
Ook dat gaat niet altijd op. Je hebt niet veel vrienden nodig om een vriendin te krijgen. Charisma en uitstraling zijn ook belangrijk. Ga voor de lol eens op vakantie naar een hostel en neem een 2 persoons kamer, waar je dus moet delen en je slaapt op dezelfde kamer met iemand anders. Ja je buit in op privacy maar je bent verplicht om sociaal contact te vertonen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik lees dat je veel vrienden hebt. Dat is sowieso een belangrijke voorwaarde om iemand te vinden. Ik zou tennis niet als belangrijkste oplossing van je probleem zien. Desondanks zou ik er wel mee doorgaan. Het is gewoon leuk om te doen.
Met veel vrienden zou je middels uitgaan toch in contact moeten kunnen komen met dames ?
Ok, ja helemaal waar. Ik moet ook niet teveel huilie-huilie doen. Er zijn vast meer mensen in hetzelfde schuitje en ook mensen met grotere problemen dan de mijne. Maar ja, ik lurk al jaren mee op Fok!, hier en daar een postje, en nu ik iets tegen mijn vrijgezellenbestaan wil doen leek het me goed de kwestie eens even te analyseren in R&P en eens te zien of er nog inspiratie kan worden opgedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef childintime het volgende:
[..]
Maar....15 jaar...komop zeg, wie weet lopen er dan wel koters van een jaar of 7 rondIk zou me pas zorgen gaan maken als je rond de 40 bent en dit nog steeds niet "hebt".
Qua internetdaten, tja... kan het proberen, ik ken dan weer vooral een totaal niet succesvol verhaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dat was even om de situatie een beetje in kaart te krijgen
Ik dacht dat je wellicht wel eens wat rommelde maar dat het maar niet serieus werd.
Internetdaten een idee? Al is het maar om een beetje door die profielen te kijken/lezen en hier en daar eens een mailtje te sturen? Kan nooit kwaad in elk geval. Ik ken best veel succesverhalen in mijn omgeving.
Er zijn er veel meer als jij dan je denkt, die weinig tijd en/of gelegenheid om andere mensen te ontmoeten. Probeer het eens, baat het niet dan schaadt het niet.
En ondertussen lekker doorgaan met wat je doet, dat tennissen is een goed idee, onder de mensen komen. Vooral niet wanhopig worden, want dat is het meest onaantrekkelijke voor vrouwen dat er is. Je zegt zelf dat je een heel prima leven hebt en dat moet je ook uitstralen
Niet helemaal goed gelezen, ik heb niet heel veel vrienden, maar wel enkele heel goede vrienden. Helaas allemaal al druk bezig met het opbouwen van hun huisje-boompje-beestje bestaan waardoor ik dus een beetje buiten de boot dreig te vallen. Nieuwe contacten opdoen is dus wel nodig. Inderdaad is tennissen niet de belangrijkste oplossing, maar wel een kleine stap in de goede richting hopelijk, en inderdaad ook leuk om te doen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik lees dat je veel vrienden hebt. Dat is sowieso een belangrijke voorwaarde om iemand te vinden. Ik zou tennis niet als belangrijkste oplossing van je probleem zien. Desondanks zou ik er wel mee doorgaan. Het is gewoon leuk om te doen.
Met veel vrienden zou je middels uitgaan toch in contact moeten kunnen komen met dames ?
Ik val op vrouwen, en voor de volledigheid, ben zelf van het mannelijk geslachtquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Maanvis het volgende:
Iets haal ik niet uit je verhaal.. Val je op mannen of op vrouwen, of allebei?
Je komt over als een heel rationeel persoon, iemand die niet direkt op instorten staat omdat'ie de "ware" nog niet gevonden heeft. Uit je OP begreep ik iets heel anders.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:33 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ok, ja helemaal waar. Ik moet ook niet teveel huilie-huilie doen. Er zijn vast meer mensen in hetzelfde schuitje en ook mensen met grotere problemen dan de mijne. Maar ja, ik lurk al jaren mee op Fok!, hier en daar een postje, en nu ik iets tegen mijn vrijgezellenbestaan wil doen leek het me goed de kwestie eens even te analyseren in R&P en eens te zien of er nog inspiratie kan worden opgedaan.
[..]
Qua internetdaten, tja... kan het proberen, ik ken dan weer vooral een totaal niet succesvol verhaal, dus ben er een beetje huiverig voor, ik weet niet of ik al desperate genoeg ben voor een datingsite, hoewel een beetje testen geen kwaad kan. Nog een goeie tip qua datingsites?
Goed punt wat je noemt dat ik moet uitstralen dat ik een prima leven heb. Ik weet dat het zo is, ik ken de theorie, je moet van jezelf houden om van een ander te kunnen houden, blabla...
Echt wanhopig worden wil ik absoluut voorkomen, in principe is er geen reden om wanhopig te worden, vrijwel alles loopt best, ik mis alleen die persoon in mijn leven om samen een toekomst op te bouwen, lief en leed te delen, vulling van het lege huis.
[..]
Niet helemaal goed gelezen, ik heb niet heel veel vrienden, maar wel enkele heel goede vrienden. Helaas allemaal al druk bezig met het opbouwen van hun huisje-boompje-beestje bestaan waardoor ik dus een beetje buiten de boot dreig te vallen. Nieuwe contacten opdoen is dus wel nodig. Inderdaad is tennissen niet de belangrijkste oplossing, maar wel een kleine stap in de goede richting hopelijk, en inderdaad ook leuk om te doen!
Ik ben een vrij rationeel persoon. Ik lurk al lang genoeg mee op Fok!, ik lees dingen, ik hoor dingen. In feite weet ik best hoe ik de situatie moet veranderen, ik moet alleen nog daadwerkelijk tot actie overgaan. Een mens is een gewoontedier, op een of andere manier kies je soms toch voor de weg van de minste weerstand. In mijn geval was vrijgezel zijn makkelijker dan mezelf binden, maar ik merk dat ik wel klaar ben met die fase, tijd voor wat nieuws. Misschien is dit topic geheel overbodig, ik weet het eigenlijk allemaal wel, het is meer een zoektocht naar bevestiging en een schop onder mn kont.
Mwa beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Het lijkt me terecht dat de TS wil voorkomen om op zijn 40e tot die conclusie te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef childintime het volgende:
[..]
Maar....15 jaar...komop zeg, wie weet lopen er dan wel koters van een jaar of 7 rondIk zou me pas zorgen gaan maken als je rond de 40 bent en dit nog steeds niet "hebt".
Herken je verhaal helemaal... Of er nog hoop is? Geen ideequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef Sigg het volgende:
Deze vraag komt de laatste tijd in mij, en dan in de zin van, het vinden van de ware liefde. Ik heb opzich een heel prima leven, eigen bedrijfje (lekker (misschien iets te) druk), niet veel, maar wel heel goede vrienden, sinds kort weer aan het tennissen, elk jaar wintersport en mooie zomervakanties (komend jaar Canada), nu en dan naar concerten/festivals (volgende week pinkpop!).
Kortom, ik vermaak me prima, maar 1 ding begint me op 25-jarige leeftijd zorgen te baren, namelijk, nog altijd vrijgezel en nooit tot een serieuze relatie gekomen. Hoe kan dat nou toch, op elk potje zou een deksel moeten passen, maar blijkbaar ben ik toch een vrij uniek exemplaar, althans de deksel is nog ver te zoeken. Ik verwacht van jullie niet de geniale oplossing, maar toch... hellup
. Iemand met soortgelijke ervaringen? Is er nog hoop voor deze eenzame ziel
Misschien is dat een van de redenen, vrouwen zijn niet echt enthousiast over vrijgezelle mannen die elke zaterdagavond thuis zitten. Gewoon leren om plezier te hebben als je uitgaat.quote:
Klinkt misschien gek. Maar als jullie het zelfde probleem hebben, kunnen jullie misschien wel datenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Herken je verhaal helemaal... Of er nog hoop is? Geen idee
Ik probeer altijd maar te denken van wel.
Die mensen zijn er ja, maar die hebben op hun 25e waarschijnlijk al het idee dat het ze niets uitmaakt. Als TS er nu al mee zit, zal dit niet veranderen. Voor elk normaal mens is het een hel om alleen oud te worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:44 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik denk dat je doel niet moet zijn om voor een bepaalde leeftijd 'iemand' te hebben. Of dat je angst moet zijn om alleen over te blijven. Misschien kun je je het niet voorstellen, maar je bent daar niet van afhankelijk..er zijn ook mensen die gelukkig kunnen worden op zichzelf... (en misschien zijn die zelfs wel het gelukkigst)
Ik ben 32 en single (na wat serieuze relaties). Als ik jou zo hoor kan ik mezelf wel opknopenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef Sigg het volgende:
Deze vraag komt de laatste tijd in mij, en dan in de zin van, het vinden van de ware liefde. Ik heb opzich een heel prima leven, eigen bedrijfje (lekker (misschien iets te) druk), niet veel, maar wel heel goede vrienden, sinds kort weer aan het tennissen, elk jaar wintersport en mooie zomervakanties (komend jaar Canada), nu en dan naar concerten/festivals (volgende week pinkpop!).
Kortom, ik vermaak me prima, maar 1 ding begint me op 25-jarige leeftijd zorgen te baren, namelijk, nog altijd vrijgezel en nooit tot een serieuze relatie gekomen. Hoe kan dat nou toch, op elk potje zou een deksel moeten passen, maar blijkbaar ben ik toch een vrij uniek exemplaar, althans de deksel is nog ver te zoeken. Ik verwacht van jullie niet de geniale oplossing, maar toch... hellup
. Iemand met soortgelijke ervaringen? Is er nog hoop voor deze eenzame ziel
In a'dam is toch 85% van de menschen single? Waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32 en single (na wat serieuze relaties). Als ik jou zo hoor kan ik mezelf wel opknopen
Ik nergens over, daarom verbaas ik me over de TSquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In a'dam is toch 85% van de menschen single? Waar maak je je druk om?
Tja, misschien moet TS dan maar in A'dam gaan wonen.. genoeg vrijgezelle dames te vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik nergens over, daarom verbaas ik me over de TS
Hij kan ook nog bedoelen: tot de dood z'n ziel van z'n lichaam scheidt, of tot de dood hem van de aarde scheidt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:15 schreef milkingmonkey het volgende:
Waarlijk interessant. Tot de dood ons scheidt terwijl je alleen bent. Schizofreen? (nee, dit is geen aanval en ik ben geen taalpurist, maar de TT ziet er oprecht geinig incorrect uit!)
Jij bent een vrouw, heb het idee dat die altijd wel ergens een kerel vandaan halen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32 en single (na wat serieuze relaties). Als ik jou zo hoor kan ik mezelf wel opknopen
Dat is misschien wel waar ja, dat dat voor vrouwen iets makkelijker ligtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, heb het idee dat die altijd wel ergens een kerel vandaan halen.
Je zegt 'al' , ik denk dat het een kwestie is van 'nog'. Rond de leeftijd van 25 is het inderdaad niet zo vreemd om ermee te zitten, maar ik denk dat dat onafhankelijk gelukkig kunnen worden, juist later komt. Ik ben daar ook nog lang niet, ik wil ook graag mijn tijd, mijn leven, met iemand delen. Maar ik probeer niet nu al een oordeel te hebben over hoe ik me later voel en in welke situatie ik wel of niet gelukkig zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die mensen zijn er ja, maar die hebben op hun 25e waarschijnlijk al het idee dat het ze niets uitmaakt. Als TS er nu al mee zit, zal dit niet veranderen. (...)
Als dat waar is, is dat wel erg triest, en zullen inderdaad wel erg veel mensen er beter een eind aan kunnen maken. Er zijn toch ook zat mensen die een serieuze relatie opbouwen, maar na bv. 10+ jaar alsnog deze relatie verbreken, om wat voor reden dan ook? Waarna je weer bij het begin begint... je moet het maar afwachten, je kunt die dingen toch niet afdwingen.quote:Voor elk normaal mens is het een hel om alleen oud te worden.
Zelfs veel minder knappe vrouwen hebben weinig moeite om een vriend/man te vinden. Het lijkt wel of er op elke vrouw in Nederland 1,5 man is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar ja, dat dat voor vrouwen iets makkelijker ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |