Niet voor zover ik weet.quote:
Ik heb het even ge-you-tubed. Klinkt goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Infadels, in de Melkweg. Om ontopic te blijven, ik zag er ook nog een ex van me. Ze heeft mij niet gezien. Voor zover ik weet. Maar beter ook..
Bezoek?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal ik zo wel even uitvoerig checken.
Ze zijn live echt zoooooo goed, echt heerlijk! Ben wel helemaal dood nu.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het even ge-you-tubed. Klinkt goed.
Nope!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah.
Het klinkt nu vast heel dubbel, maar kom jij morgen ook trouwens?
quote:
Q.!quote:
Vandaag niet echt, denk ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
Ook niet. Ik moet morgen vroeg op.
En mijn bier is op.
Ik moet uiterlijk 10:00u op, ik lig er nu gewoon vroeger in dan wanneer ik moet werken.quote:
Komt goed!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef dawg het volgende:
Ik moet uiterlijk 10:00u op, ik lig er nu gewoon vroeger in dan wanneer ik moet werken.
Kun je morgen mooi inhalen dan.
En nu dus maffen.![]()
Hoe doe je dat?quote:
Ja?quote:
Slaap ze.quote:
Zit wel meer mis (A)quote:
quote:
quote:
Nou, bij mij niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef JonKeL het volgende:
Lekker he, het is woensdag, uh inmiddels donderdag maar het is gewoon al weekend
Oh sorry het spijt mequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, bij mij niet.Ik moet vrijdag en zaterdag werken.
Doe dat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh sorry het spijt me
Nja ik geniet wel even voor 2 dan.
Snap er ook niks van of ik ben gewoon tequote:
Moeilijk uit te leggen.quote:
Ok.. Lijkt mij anders best vervelend als er zo'n venster op je scherm komtquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.Ik moest gewoon lachen in ieder geval. Maar daar was het ten slotte ook voor bedoeld.
Is niet meer dan een waarschuwingquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok.. Lijkt mij anders best vervelend als er zo'n venster op je scherm komt
Ik ga mezelf meeten in Barcelona.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaan jullie meeten in Barcelona ?
quote:
Trusten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Tijd om er mee te nokken slaap lekker allen
Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel weer eruit toch?
Oh ik was weg!![]()
Zorg maar voor een lege kofferquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |