quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:08 schreef Griebus het volgende:
Adjudicators shield roeleert! Niet voor dmg control (daar heb ik mijn purple shield voor) maar voor hp regen
Hoe hogere upgrade, hoe sneller hp regenKan net ff handig zijn in een BP battle waar je af en toe even afstand kan nemen en je hp laden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run forest Run
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
ok dan zit hij er wel maar hij verteld me telkens weg te gaan omdat ik een vervelende bruut ben ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:05 schreef Griebus het volgende:
Die moet ergens achter de steen van de Valley of Defilement zitten nadat je de eerste boss hebt verslagen.
[ afbeelding ]
dus je krijgt pas magic vanaf 10 Will (1 magic slot) en 10 Magic?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:02 schreef Griebus het volgende:
Ja je moet dan ook ff 10 magic nemen. Dan kan je magic krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, deze tips zullen makkelijker maken om te spelen. Vooral de eerste tip is zeer de moeite waard, zul je geen spijt van krijgen
Edit: het repairen van je equip is wel erg belangrijk! Als je wapens kapot zijn doen ze minder dmg en armor is minder sterk.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Same here. Vorige week maandag verzonden, maar ik heb geen tracecode gehad of iets. Ik heb nu ook geen idee wanneer ik mag concluderen dat er iets mis is gegaan met de verzending. Uitsluitsel krijg ik natuurlijk alleen als de game gewoon binnenkort in de brievenbus ligt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Griebus: staat NL niet bij helaas, maar ik heb meerdere TnT lopen atm, en ze werken allemaal niet in die kutsite van de TNT
fucking hell, dan moet ik maar gewoon afwachtten denk ik
Er staat het volgende bij:quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Griebus: staat NL niet bij helaas, maar ik heb meerdere TnT lopen atm, en ze werken allemaal niet in die kutsite van de TNT
fucking hell, dan moet ik maar gewoon afwachtten denk ik
Je kan iig wel zien wanneer het spel HongKong heeft verlaten. Dan weet je iig dat het verstuurd isquote:For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong.
oei, dat had ik namelijk ook. Toen mail gestuurd en gevraagd over de track/trace code en toen werd me verteld dat de track/trace code kwijtgeraakt was en dat ik dus maar moest kijken of er wat aankwam. 2 weken na versturen nog steeds niet binnen, weer mailen en uiteindelijk hebben ze een nieuwe versie opgestuurd die vervolgens 6 dagen later al binnen was. Tweede keer had ik overigens wel een werkende track/trace.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:02 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Same here. Vorige week maandag verzonden, maar ik heb geen tracecode gehad of iets. Ik heb nu ook geen idee wanneer ik mag concluderen dat er iets mis is gegaan met de verzending. Uitsluitsel krijg ik natuurlijk alleen als de game gewoon binnenkort in de brievenbus ligt.
The wait is killing me!
Zoals nuquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:02 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Uitsluitsel krijg ik natuurlijk alleen als de game gewoon binnenkort in de brievenbus ligt.
Aaah Lucky bastard!!! Enjoy!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:23 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Zoals nu![]()
Besteld op yesasia.com, netjes verpakt. Verzending heeft een maand op zich laten wachten door voorraadproblemen, maar tussen verzending en aankomst zat 1,5 week (inclusief feestdagen).
Select new gamequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef BlackSheep het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je terug in de tutorial wereld als je 1 keer doodgaat en dus in soulform naar de nexus gaat?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef merino het volgende:
hoezo wil je terug naar de tutorial wereld?
Je hoort daar juist dood te gaan...
die items pak ik wel in New Game+ ofzo...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heulemaal niet,![]()
Als je wint krijg je wat extra items, en kom je even verder een nog sterkere Boss tegen
Daar ga je zeker weten dood
Leuk die trailer hoor maar ik heb het zonder die trailer al zwaar genoeg op mijn werk en pas vanaaf te kunnen gamenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik lees net dat er een trailer is uitgegeven van Demon Souls op de E3![]()
[E3 \'09] Calimero gevechten in Demon\'s Souls trailer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net de Spell Magic Weapon gekocht , die is dus echt handy eej![]()
En een Ring of Averice gevonden voor meer Souls![]()
By the wayIs dat ie gold mask?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:54 schreef Griebus het volgende:
[..]
Is dat ie gold mask?Yup dat is hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal het vanaaf eens proberenPsn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Er zijn nog wel wat meer items waarmee je dat kan doen, overigens maar 1 keer per item per game.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Yup dat is hem![]()
Zal het vanaaf eens proberen
Nou, dan wacht ik maar op de US release.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Netjes man![]()
Ik lees net dat er een trailer is uitgegeven van Demon Souls op de E3![]()
[E3 \'09] Calimero gevechten in Demon\'s Souls trailer
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik maar op de US release.
Volgens mij wordt het helemaal niks meer met die eBay-verkoper. Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terugkrijg via Paypal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |