quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:25 schreef Griebus het volgende:
Ik zal ook even een screen van mijn char posten zo
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Griebus het volgende:
Hoe maak je trouwens een screen van je char?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:06 schreef merino het volgende:
Aantal vragen:
- halverwege 1-1 heb je een vendor zitten. Begrijp ik dan goed dat je eigenlijk elke keer met een paar honderd souls naar die vendor kan toe werken om dan daar items te kopen, dood te gaan, opnieuw starten zonder souls (die je al had uitgegeven) maar mèt de items die je net gekocht hebt?
Yup, je behoud je gekochte items![]()
Maar je moet wel alles uitgevendood gaan = souls kwijt
- Wat doe ik met loot die van slechtere kwaliteit is dan mijn huidige equipement? Bewaar ik dat om ergens te verkopen of kan ik dat beter droppen om niet mijn snelheid kwijt te raken?
Je kan je mindere items niet verkopen, beter gezegd,
Je kan helemaal niks verkopen, alleen stashen bij Stockpile Thomas.
Zit in de Nexus tezamen bij de andere merchant
- Als ik het goed begrijp is de [b]enige mogelijkheid die je hebt om de souls te 'cashen' (als in omzetten in experience points enzo) die je in een level hebt verzameld door de eind-baas Deamon te verslaan en met je lichaam terug te keren naar de Nexus?
Nope, je kan ook gewoon Souls grinden in een level, halverwege terug lopen als je genoeg hebt
En dan terug in de Nexus bij de Maiden of Black je level upgraden![]()
Welke class is meer het assassin type,... waar stealth haar vriend is. Die zeg maar met pijl en boog en zwaard overweg kan en daar balans in heeft?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dat lgt eraan wat je zelf wil
Royal's zijn weer meer van de Magic , goed van een afstand maar hebben een slechte defence .
Knight's zijn meer van de Brute Force, slecht voor van een afstand, maar sterke defence
Ieder type heeft zijn voor en nadelen
Happy Hunting
quote:Op zondag 31 mei 2009 07:57 schreef Chocobo het volgende:
Welke class is meer het assassin type,... waar stealth haar vriend is. Die zeg maar met pijl en boog en zwaard overweg kan en daar balans in heeft?
Maar kan je van class switchen puur omdat je de desbetreffende kleding aan hebt? Of doel je eerder op het feit dat bepaalde skill punten omhoog gekrikt worden door een outfit?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Young Padawan, information you want.![]()
Thief: Work under the cover of darkness, sneaking up behind enemies.
&
Hunter: Specialized in outdoor activities, skilled with bows, light on armor
In principe is het alleen voor je begin stats he
In de vele levels zitten armours van alle classes verstopt.
Zelfde met wapens![]()
Zo had ik zelf al redelijk gauw een Assasin + Wanderer + Barbarian outfit gevonden.
En kan je dus later naar gelieve switchen
Bovenstaande dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of doel je eerder op het feit dat bepaalde skill punten omhoog gekrikt worden door een outfit?
Ik denk een kleine 60/40 verhouding.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:37 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er overigens ook outdoor lokaties. Het komt allemaal zo donker en dungeon achtig overIets met bossen of moerassen?
Wat vetquote:Op maandag 1 juni 2009 01:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus,,,, ik dacht ik ga eens iemand invaden als Black-Phantom![]()
Na een tijdje kloten was ik connected en invaded in een of andere Greyu zijn game![]()
Ik als een stealth vanaf het begin van het level op zoek naar die kerel.
Hij kon natuurlijk overal zijn....
Na een x aantal minuten sneaken, loop ik de bocht om,........
En daar istie,.... ik schrok van hem..........hij schrok van mij.....en sprong 2 meter achteruit
![]()
Ik rushte naar hem toe.........hij deed 2 mega magic attacks
....en ik was dood WTF !!!!
![]()
![]()
Naderhand deed ik hem even een bericht sturen via PSN
Hij had al 69% van de Trophy's en Soul lvl 119![]()
![]()
![]()
Ben gewoon genadeloos afgeslacht met mijn lvl 52
Waarom kon hij nu geen level 14 zijn ofzo
Ah zo, da's wel nice eigenlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 13:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben er achter hoe je met iemand uit je friendlist kan Coopen![]()
1 moet in Soul vorm & 1 in Human Vorm.
Je spreekt ergens een plek af in een level, bij voorkeur bij het begin, achter de starting line.
Degene in soul dropt een bluestone, de human vorm moet hem dan zien verschijnen op de grond.
Tadaaa..
Probleem is...er mag maar 10 lvl's tussen de spelers zitten, anders doet hij het niet![]()
Dus....wie zit er tussen de 40 en 60
Dan kan je nog wel items doorgeven, gewoon op de grond gooien en de ander raapt het opquote:Op maandag 1 juni 2009 13:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dat zal wel niet![]()
Coop wordt auto gecancelled als er een Demon verslagen word, of 1 van de twee de pijp uit gaat
Ow nee hequote:Op maandag 1 juni 2009 16:30 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Ik ben een Thief.
Deacon_Tigra zijn Knight is toch af en toe wat traag![]()
Thief is wel snel met zijn wapens.
7 uur gespeeld, 1-1 uitgespeeld.
Heb net lekker Magic (Flame Thrower) gekocht........maar dat werkt dus niet....
Je moet eerst een Talisman hebben om Magic te kunnen gebruiken![]()
*zucht* Lekker frusti hehehe
Verders ubergame!
Zevenhonderdentwaalf? wtfquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:48 schreef Griebus het volgende:
Max level is 712, dan heb je alle stats op 99. Je kunt net zoveel chars aanmaken als je wilt.
Zeg een beetje langs de zijlijn Deacon_Tigra dissen hequote:
Ziet er goed uit! Met tracking enzo dus waarschijnlijk binnen 10 dagen binnenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:55 schreef SuperFruitig het volgende:
http://cgi.ebay.com/DEMON-S-SOULS-NEW-PlayStation-PS-3-PS3-ENGLISH-Game_W0QQitemZ400053460179QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games?hash=item5d250b5cd3&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A2079%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50 dit wordt m
Jawohl, maar ich habe wel eine werkende Psdrei !!! ..........Lollercoptereinz!11!!11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |