bsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daarom staat er ook 'whiskey' op het label, dan weet je al dat je troep hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Eens, maar een drupje water kan bij sommige whisky's wonderen doen.
Onzin. Ieren kunnen ook best stoken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, het lekkere spul heet Whisky.
Al mis ik bij de Ieren toch wel dat rokerige dat de Schotten hebben, al is dat gemis wel overkomelijk...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Onzin. Ieren kunnen ook best stoken.
Dat zal best, maar ik drink het liever nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Onzin. Ieren kunnen ook best stoken.
Hehe ik heb hier ook nog Glenfiddich maar dan een likeurquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef nicoo het volgende:
Glenfiddich singel malt 12 yo ftw of anders dimple 12 yo![]()
Echt niet alle whisky's smaken rokerig hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Al mis ik bij de Ieren toch wel dat rokerige dat de Schotten hebben, al is dat gemis wel overkomelijk...
Dat weet ik, maar m'n voorkeur gaat er wel naar uit...quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Echt niet alle whisky's smaken rokerig hoor.
Famous Grouse..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tyfus is dat spul zo goedkoop? Geen wonder dat het niet te zuipen is
Dan zou ik voor dat geld toch voor een Famous Grouse of een JW Red Label gaan... mooie instap modellen voor die prijs
Gelukkig, ik dacht al dat er niemand was die wist te vertellen dat JD geen whisky maar bourbon is. Net nog even lekker met wat vrienden aangezeten onder het genot van een JW Black Label!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Bourbon =![]()
Scotch =![]()
Ik drink vooral veel Paddy en Jameson. Blijf een Ier. hè.
Als ik Schots drink ga ik aan de Famous Groose.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |