Ik heb hier een net-niet volle fles staan. Ruilen voor een biertje?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil het altijd nog een keer drinken
Mijn fles mag je hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil het altijd nog een keer drinken
Coors Lightquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Amerikaanse drankAmerikaans bier
Budweiser
Heeft niets met elitair te maken. Zijn genoeg goede whisky's van dezelfde prijsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:28 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn standaard whiskey. Als ik elitair wil doen haal ik wel een ander merk.
Wat voor biertjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb hier een net-niet volle fles staan. Ruilen voor een biertje?
Dimplequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft niets met elitair te maken. Zijn genoeg goede whisky's van dezelfde prijs
Noem ze eens zou ik zo zeggen. Welke goede whiskey kan ik krijgen voor 17 euro?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft niets met elitair te maken. Zijn genoeg goede whisky's van dezelfde prijs
Johnnie Walker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Noem ze eens zou ik zo zeggen. Welke goede whiskey kan ik krijgen voor 17 euro?
Hertog Jan Grand Prestige, en een of ander kloosterbierquote:
Komt u maar. Ik wil 'm koud ontvangen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hertog Jan Grand Prestige, en een of ander kloosterbier
Tyfus is dat spul zo goedkoop? Geen wonder dat het niet te zuipen isquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bier is nog goedkoper. En ook nog eens lekkerder dan wiskey.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tyfus is dat spul zo goedkoop? Geen wonder dat het niet te zuipen is
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Komt u maar. Ik wil 'm koud ontvangen.
Dat is ook goorquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tyfus is dat spul zo goedkoop? Geen wonder dat het niet te zuipen is
Dan zou ik voor dat geld toch voor een Famous Grouse gaan...
Amerikaquote:
Ik heb eens een keer een fles GlenTalloch (blended) gevonden voor volgens mij 15 euro (Wilde Whisky weken bij Gall&Gall). Die vond ik voor dat geld best aardig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Proef maar eens een FG en een JD direct naast elkaar. Zeker weten dik verschil in het voordeel van FG.quote:
Nou dat is een van de grote dingen die mis is met amerika ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niets mis met Amerika... alleen met de alcohol die ze produceren
Micro breweriesquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niets mis met Amerika... alleen met de alcohol die ze produceren
GTquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer een fles GlenTalloch (blended) gevonden voor volgens mij 15 euro (Wilde Whisky weken bij Gall&Gall). Die vond ik voor dat geld best aardig.
Johnnie Walker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Johnnie Walker?
[..]
Hertog Jan Grand Prestige, en een of ander kloosterbier
Whisky cola, wijvendrankjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:42 schreef Seam het volgende:
klacht: mannen die pure whiskey niet lekker vinden, maar wel gemixt
18 jaar: Glenmorangiequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef Neuroscience het volgende:
Doe mij maar een flesje Talisker 18y.
Eens, maar een drupje water kan bij sommige whisky's wonderen doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:42 schreef Seam het volgende:
Dat is zo'n pauperwhisky voor mixjes. En we weten allemaal welke soort mensen mixjes drinken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is beter dan Jack Daniels vermoed ik
Zo had ik een keer een mannelijke collega die een Jameson 18Y (meegenomen op skitrip door een lekkere vrouwelijke collegaquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:42 schreef Seam het volgende:
Dat is voor de smaak en geur.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Eens, maar een drupje water kan bij sommige whisky's wonderen doen.
Je biertje staat koudquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb hier alleen een lege fles Jameson staan. En dus dat smerige goedje zie tt maar die is gereserveerd voor DutchErrorist.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |