LoL!!! Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://xmarthe.hyves.nl/
18. Of hoeveel dochters heeft Joop eigenlijk?
Het blijft een gerucht he, al wilde 'Marthe' hem wel weg bij Twente hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LoL!!! Dat kan toch niet. Hoe moet je je dan voelen als iemand van 29
Ze ziet er uit als 16, hoezo jailbait
Lekker strak.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Hoe moet je je dan voelen als iemand van 29
Die van berlusconi was een eckte hoer die er al ouder uit zag. Deze lijkt 16 en is niet eens mooi ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lekker strak.![]()
Kom op man, moraalridder. Als Berlusconi het doet met 18-jarige meisjes dan gaat het wat ver, maar Theo mag er bij die leeftijdsklasse nog gewoon op.
Dus als je er ouder uitziet is het ethisch verantwoord voor jou? Jajaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van berlusconi was een eckte hoer die er al ouder uit zag. Deze lijkt 16 en is niet eens mooi ofzoAls ze nou echt lekker was en er niet uit zag als 16.. oké
[ afbeelding ]
Die was ook 18 toen dit werd opgenomen, toch andere koek heh
Nee joh, ik vind het niet ethisch onverantwoord als Theo het heeft gedaan...het is gewoon...hij ziet er oud uit enz en dan met iemand die er uit ziet als een meisje dat net een paar jaar op de middelbareschool zit...ziet er gewoon niet uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als je er ouder uitziet is het ethisch verantwoord voor jou? Jaja
Ooh wat is ze lekker. Ze is echt enorm lekker. Ik heb zitten genieten. Zeg het maar jongens, zouden jullie haar doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van berlusconi was een eckte hoer die er al ouder uit zag. Deze lijkt 16 en is niet eens mooi ofzoAls ze nou echt lekker was en er niet uit zag als 16.. oké
[ afbeelding ]
Die was ook 18 toen dit werd opgenomen, toch andere koek heh
Jackiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ooh wat is ze lekker. Ze is echt enorm lekker. Ik heb zitten genieten. Zeg het maar jongens, zouden jullie haar doen?
misschien heeft ze bijzondere talentenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Engeland is dat above average maar zo bijzonder is het echt niet
Wie weet maar het gaat hier om de mooiheid, dat niveau vind ik hier verschillende van als ik op stap gaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien heeft ze bijzondere talenten
quote:Mevrouw Ronaldo: 'Ik heb te veel klasse voor Playboy'
Irina Shayk, de verloofde van voetballer Christiano Ronaldo, mag dan een lingeriemodel zijn, een shoot voor blootblad Playboy staat niet op haar verlanglijstje.
'Ik wil nooit in Playboy staan. Ja, ik ben een lingeriemodel, maar ik heb wel klasse. Vorig jaar hebben ze me nog heel veel geld geboden, maar ik denk er niet aan', liet de Russische schone weten aan het blad Esquire, waarvoor ze overigens wel in pikante lingerie poseerde. 'Toegeven, Naomi Campbell en Claudia Schiffer hebben het ook gedaan. Maar dat was op het einde van hun carrière en het was smaakvol. Ik zie mezelf wel als covergirl, maar niet voor een blad als Playboy'.
Dat Shayk niet lacht met haar reputatie, blijkt uit het feit dat ze het magazine GQ voor de rechter sleept omdat het uitpakte met naaktfoto's van haar. Ze beweert dat ze enkel poseerde in ondergoed, maar dat dit later werd met photoshop werd weggegomd. Bij GQ houden ze vol dat Shayk wel degelijk naakt poseerde.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef bascross het volgende:
Ronaldo kan beter krijgen dan zo'n sletje.
Ga je hem versieren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad.
Weet iemand trouwens of Kevin Strootman een vriendin heeft?
Als hij geen vriendin heeft welquote:
Hij is in ieder geval een playerquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als hij geen vriendin heeft wel![]()
Nee maar was gewoon benieuwd of hij ook zo'n golddiggertje heeft
Of het is gewoon ware liefdequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef bascross het volgende:
Ronaldo kan beter krijgen dan zo'n sletje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |