Met het iq van een visstickquote:Op donderdag 14 april 2011 01:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Random del met iets te overdreven opgeblazen tieten.
Weet niet waarom het over is met dat andere meisje, maar hij heeft niet bepaald een stap voorwaarts gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met het iq van een visstick
Jij zal het wel weer weten.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat van Luciana Salazar was ver voor zijn ex en is van Salazar uitgegaan dus zeer wsl niet waar
Kloptquote:
Toch wel, en real ookquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef bascross het volgende:
Irritant wijf. Voor Pique kende ze Barcelona waarschijnlijk niet eens.
En nog een stuk of 100...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoorde de bizarre roddel dat Theo Janssen heeft liggen rotzooien met de dochter van Munsterman
Liep Joopie daarom zo met hem te leuren, in de winter al?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoorde de bizarre roddel dat Theo Janssen heeft liggen rotzooien met de dochter van Munsterman
Dat verklaarde voor mij een hoop ja en Munsterman deed verder ook weinig moeite voor Janssen toen Ajax kwamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liep Joopie daarom zo met hem te leuren, in de winter al?
Zulke fotografen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:47 schreef Morendo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)m-met-een-peuk.dhtml
Is dit trouwens mevrouw Janssen?
Het blijven kneuzen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk freelance. Of gewoon een burgerlul.
Dat wijf is toch 14 ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef rubbereend het volgende:
Oww dan. Het is in elk geval legaal en als je voor dames van die leeftijd gaat is ze zeker doable. Vandaar dat dochter Munsterman wilde dat Theo zou blijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://xmarthe.hyves.nl/
18. Of hoeveel dochters heeft Joop eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |