abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2012 @ 04:35:14 #226
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110340450
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Als hij geen vriendin heeft wel :P

Nee maar was gewoon benieuwd of hij ook zo'n golddiggertje heeft
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110439302
Dus kunnen we het erover eens zijn dat al die 'modellen'die voetballers als vriend hebben altijd golddiggers zijn?

wedervraag: Waarom moeten voetballers altijd het 'model' type hebben en geen gewoon buurmeisje
alsof die minder zijn. :?
pi_110439452
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Iwanius het volgende:
Dus kunnen we het erover eens zijn dat al die 'modellen'die voetballers als vriend hebben altijd golddiggers zijn?

wedervraag: Waarom moeten voetballers altijd het 'model' type hebben en geen gewoon buurmeisje
Simpel antwoord: status

Vrij weinig die een normaal meisje nemen
pi_110443834
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Iwanius het volgende:

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2012 @ 02:39:35 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110471063
quote:
Imogen Thomas geeft fans inkijk in boezem

Imogen Thomas, het model dat ooit het bed deelde met voetballer Ryan Giggs, heeft haar volgers op sociaalnetwerksite Twitter weer wat inkijk in haar boezem gegeven.

De voormalige Miss Wales postte een foto van zichzelf met de borsten bloot, hoewel ze die stevig met haar armen omklemde. 'Hellooooooooooo', schreef ze daarbij.

Meteen ging Twitter in overdrive. Wie de fotograag was, wou iedereen weten, al had ze zelf eerder al de wereld ingestuurd dat ze de hele dag op de set van een fotoshoot was.

'Ik vraag me af of de foto als ongepast zal worden gesignaleerd en zal worden verwijderd', liet ze later nog weten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2012 @ 00:44:27 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110516878
quote:
Hollywood Girl strikt Benzema

Volgens het Franse tijdschrift Public heeft Real Madrid-aanvaller Karim Benzema (24) een relatie met Ayem, heldin uit de Franse televisieserie Hollywood Girls. De tv-ster ontkent niet, integendeel. ‘Ja ik ben samen met Benzema', postte ze duidelijk op haar Facebook-account.

Benzema bevestigt noch ontkent. Hij zegt alleen op zijn Facebook-pagina: ‘Dit is de enige officiële fanpagina die ik zelf beheer. Ik heb geen persoonlijke account, alle andere zijn vals...'

Daarvoor was Benzema even samen met de Franse zangeres Jenifer, maar die relatie sprong snel weer af.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 april 2012 @ 00:53:39 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110582520
quote:
'Mensen haten Ronaldo omdat hij seks heeft met alle vrouwen'

De Portugese spits Cristiano Ronaldo heeft heel wat hevige fans, maar minstens evenveel vurige tegenstanders. Felipe Scolari, tussen 2003 en 2008 bondscoach van Portugal, weet hoe dat komt. 'Sommige mensen hebben een hekel aan Cristiano omdat hij een goede spelers is, er goed uit ziet en hij seks heeft met alle vrouwen. Ze zijn gewoon jaloers', aldus de Braziliaanse coach.

Ronaldo verklaarde vorig jaar zelf al dat 'mensen jaloers zijn op zijn geld en zijn looks', maar volgens Scolari zorgt ook het seksleven van de spits dus voor de nodige afgunst.

Ons lijkt het onwaarschijnlijk dat Ronaldo werkelijk seks heeft gehad met álle vrouwen, maar op zijn lijstje met veroveringen prijken inderdaad enkele indrukwekkende namen. Zo had de 27-jarige spits van Real Madrid relaties met de Britse modellen Alice Goodwin en Gemma Atkinson en deelt hij nu het bed met het Russische model Irina Shayk.

Scolari vertelde in een gesprek met SporTV Arena verder dat het leven van Ronaldo ondanks alles toch niet helemaal perfect is: 'Het enige slechte ding in zijn leven is Lionel Messi. Als hij er niet was, dan zou Cristiano vijf jaar lang de beste speler van de wereld zijn.'
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 21 april 2012 @ 07:01:42 #233
225540 Pugg
Friends forever
pi_110585701
quote:
De Portugese spits Cristiano Ronaldo heeft heel wat hevige fans, maar minstens evenveel vurige tegenstanders. Felipe Scolari, tussen 2003 en 2008 bondscoach van Portugal, weet hoe dat komt. 'Sommige mensen hebben een hekel aan Cristiano omdat hij een goede spelers is, er goed uit ziet en hij seks heeft met alle vrouwen. Ze zijn gewoon jaloers', aldus de Braziliaanse coach.

Ronaldo verklaarde vorig jaar zelf al dat 'mensen jaloers zijn op zijn geld en zijn looks', maar volgens Scolari zorgt ook het seksleven van de spits dus voor de nodige afgunst.
Moet ik gelijk aan die party denken die hij gaf, met hookers en zichzelf aftrekken op de rand van het zwembad.
Enge kastnicht is het.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:48:12 #234
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110595808
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:50:15 #235
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_110595887
De haters zijn alweer gearriveerd.

Bedankt Hans.
pi_110602808
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Die heeft CR7 ook al volgeblaft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 mei 2012 @ 21:02:57 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112032464
quote:
Engelse spelers zouden seksslavinnen uitwisselen via BlackBerry

Vijftien spelers uit de Premier League zouden via hun BlackBerry twee geheime online groepen zijn opgestart, waarin ze naar elkaar topless foto's sturen van vrouwen waarmee ze al naar bed zijn geweest, zo schrijft de Britse tabloid The Sun.

'Engeland heeft te veel alfamannetjes', zei Thomas Müller nadat zijn Mannschaft Engeland met 4-1 had geklopt in de 8ste finales van het WK Voetbal 2010. Die uitspraak krijgt nu wel een geheel andere dimensie wanneer we de beweringen van The Sun erop projecteren.

Het pulpblad beweert dat de groep voetballende vrouwenspotters zo'n tien tot vijftien spelers bevat, van wie er velen getrouwd zijn of een vaste vriendin hebben. Staan de foto's in de BlackBerry Messenger-groepen de voetballers aan, dan kunnen ze meteen contact met het meisje in kwestie opnemen.

The Sun beweert dat er in de groep minstens vier spelers zitten, die al voor de Engelse nationale ploeg hebben gespeeld. De twee groepen noemen zichzelf 'Brotherhood' en 'Hoodratz' en bevatten foto's van zogenaamde voetbalgroupies.

'Het gaat om een select groepje van spelers dat elkaar 100 procent vertrouwt en in hetzelfde geïnteresseerd is', aldus een niet nader genoemde bron in The Sun. 'Het vertrouwen wordt hoog in het vaandel gedragen. Het zou immers een ramp zijn mochten ze betrapt worden, want velen zijn getrouwd of zitten in een vaste relatie.'

The Sun stelt dat zeker één lid van de groep een geheime BlackBerry heeft aangeschaft. Naast voetballers zou er ook een bekende Britse bokser in het clubje zitten.

Easy sex

En de anonieme bron van The Sun weet blijkbaar veel. 'Leden van de groep laden er foto's op van hun veroveringen, plus hun mobiele telefoonnummer en adres. Het idee erachter is dat de andere groepsleden de foto's kunnen bekijken en contact opnemen als ze interesse hebben. Voor hen is dat 'easy sex'. Sinds vorig jaar zijn de groepen online en ze bevatten meer dan veertig foto's. Vrouwen van alle leeftijden ook.'

'Veel van de foto's zijn door de vrouwen zelf genomen en naar de spelers gestuurd. Meestal topless, soms volledig naakt', gaat de bewuste bron verder. 'Er wordt ook gretig commentaar gegeven op de foto's, zoals 'Wow!' of 'She's hot'. Maar de meisjes hebben er geen idee van dat hun foto's ook door andere voetballer bekeken worden. Al hangen ze geregeld in bars en nachtclubs rond op zoek naar voetballers.'

Administrators

Voor u zelf stoute gedachten krijgt: de groepen worden strikt afgeschermd. 'Er geldt slechts één regel: niemand mag over het bestaan van de groepen praten', zegt de bron van The Sun. 'De spelers moeten ook een excuus vinden hoe ze aan het nummer van het meisje in kwestie zijn gekomen. Er zijn enkele administrators en alleen zij kunnen iemand voor de groepen uitnodigen. De spelers lachen er heel wat mee af en er bestaat competitie over wie de mooiste foto's kan uploaden. Ze zijn erg actief. Eén voetballer is er zelfs mee gestopt omdat hij te veel 'notifications' binnenkreeg.'
DeLuna vindt me dik ;(
pi_112044110
all your heroes are whores
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 december 2012 @ 11:33:07 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120223005
quote:
Luis Figo onder de indruk van zijn eigen vrouw

De Portugese ex-voetballer Luis Figo (40) en zijn vrouw, het Zweedse model Helen Svedin (36), zijn erg discreet als het over hun privé-leven gaat. Het stel dat drie kinderen heeft, Daniela, Martina en Stella, gaf nu toch een interview aan het magazine van de krant ‘El Mundo’ en daarin vertelt Figo die in 2009 stopte met voetballen na een carrière bij onder meer Barcelona, Real Madrid en Inter, dat zijn vrouw alles voor hem betekent. ‘Mijn vrouw vergeten is onmogelijk. Ze is altijd in mijn gedachten, Helen is geweldig.’ Figo zegt verder dat zijn gezin alles is voor hem. ‘Het is mijn adem, leven en werk’. Door zijn internationale carrière spreken zijn dochters vier talen, Portugees, Spaans, Italiaans en Frans. Voor Figo normaal aangezien we leven in een geglobaliseerde wereld. En als bewijs van zijn liefde staan de initialen van de naam van zijn vrouw op een vinger getatoeëerd.

DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2013 @ 17:43:01 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121077602
quote:
Ronaldo scheidt voor derde keer

De voormalige sterspits Ronaldo is op zijn 36ste voor de derde keer gescheiden. De Braziliaan bevestigde dat hij en Bia Antony drie maanden geleden al een punt zetten achter hun vijfjarige huwelijk. ‘We hebben de beslissing samen genomen, rekening houdend met onze dochtertjes Maria Sophia (4 jaar) en Maria Alice (2).'

Ronaldo heeft nog twee andere kinderen: de 12-jarige Ronald uit zijn huwelijk Milene Domingues en de 7-jarige Alex, een buitenechtelijk kind. In 2005 scheidde hij ook al van de Braziliaanse Daniella ­Cicarelli.
bron: www.sportwereld.be
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:20:04 #241
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_121086804
Goed, weer iets anders als de zoveelste chick van CR7 en/of Balotelli, uit Rusland:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet weten wie technisch gezien nou wie scharrelt in dit geval. :? Maar het zijn Pavel Mamayev (CSKA) en Aleksandr Kokorin (FC Dynamo Moscow). Beiden meervoudige internationals voor het Russische elftal en volgens geruchten...

[ Bericht 7% gewijzigd door Kleffe_Dop op 02-01-2013 21:27:06 ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:28:19 #242
123170 alors
zlata1234
pi_121087194
Die zullen het wel zwaar krijgen/hebben daar in Rusland ;(
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2013 @ 21:48:42 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121088270
:o

waarom staan de foto's eigenlijk in een spoiler :D
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:14:32 #244
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_121089405
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
:o

waarom staan de foto's eigenlijk in een spoiler :D
Om die tere zieltjes van mede VBL-ers te ontzien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2013 @ 22:19:08 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121089615
deze hele reeks trouwens Topicreeks: Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael van der Vaart. _O- Raffie en zn Sylvie _O- nouja ex scharrel _O-

quote:
6s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Om die tere zieltjes van mede VBL-ers te ontzien.
:D tis allemaal nog vrij onschuldig
DeLuna vindt me dik ;(
pi_121089702
quote:
0s.gif [b]Op
:D tis allemaal nog vrij onschuldig
En toch is hun leven in Rusland wel over ben ik bang. Negers worden al niet door supporters geaccepteerd laat staan homo's
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2013 @ 22:23:35 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121089830
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En toch is hun leven in Rusland wel over ben ik bang. Negers worden al niet door supporters geaccepteerd laat staan homo's
Twee derde Russen afkerig van homo's
En laatst ook die fans van Zenit: http://www.spitsnieuws.nl(...)geen-negers-en-homos
DeLuna vindt me dik ;(
pi_121095661
quote:
Zo vreemd is dit toch niet?
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:01:11 #249
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_121096895
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:21 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zo vreemd is dit toch niet?
Ja, het is wel vreemd, maar leg jezelf uit zou ik zeggen.
Ik vind het in ieder geval niet normaal dat supporters zich via de grootste fanclub uitspreken dat ze geen donkere spelers en homoseksuele spelers in 'hun' team willen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:56:51 #250
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_121103963
is oud psv-er archie thompson en zijn vrouw al genoemd??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')