Mensen die je volgen/nalezenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:19 schreef Kleurdoos het volgende:
o nee niets geheims hoor..ik werd er op aangesproken door schoonfamilie..dus dan maar even onder een andere naam (it is i, awesom-o)
en taartjesteef, jeumig
En dan heb je ineen twee bijenzwermen....quote:
brrrr. wat ontzettend eng.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Paar kilometer verderop..net ff te ver om nu nog ff langs te gaan
Geloof niet dat dat heeft geholpen bij die vriend, ze gooiden een compleet beeld door zijn raamquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:24 schreef Memmel het volgende:
Taartjesfee, wat vreselijk. t is hier wel vaak raak he?
Ik ga mijn raam gelijk dichtdoen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Reinhilde het volgende:
Gatverdamme Fee.![]()
Even een vrolijke noot: vandaag een lang en goed gesprek gehad met mijn vader, over plannen die ik al een tijdje heb om een eigen zaak op te zetten. Hij vond het een superidee! Dus we gaan nu kijken of we het samen op kunnen zetten. Mocht dat niet lukken vanwege andere ideeen (of iets dergelijks), dan krijg ik van mijn vader een startkapitaal!![]()
![]()
Echt zo ontzettend gaaf, en spannend!
Wat en hoe, houd ik nog even voor me. Maar ik vind het zo gaaf!
Ja, dat is echt heel fijn!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef Saffier het volgende:
Reinhilde wat gaaf
En wat heerlijk dat je vader je een zo'n duwtje in je rug kan geven
Das de speeltuin van mijn schoonvader (nou ja soort van, voorzitter van de speeltuinvereniging hehe). Zo nuttige bijdrage gedaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:16 schreef Memmel het volgende:
*knip* en de speeltuin in de Julianastraat in Wateringen is ook erg erg leuk (maar ikw eet niet op die open is morgen)
Wat lief! Wij hebben gisteren eind van de middag spontaan besloten naar Zeeland te gaan met de tent: nachtje op bezoek bij opa en oma daar! Dus vroeg vanuit de tent en slaapzak: goedemorgen! Maria en ik zijn net al met pleerol onder de arm door heg natte gras naar de wc gegaan, dus het vakantiegevoel zit er lekker in!quote:[b]Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef Saffier het volgende:[/ben]
Sugar hoe gaat het vandaag?
Alles weer weg Rewimo ? Die man is ook vroeg zijn bed uit gevallenquote:Op donderdag 21 mei 2009 06:56 schreef Rewimo het volgende:
Reinhilde, leuk joh! Veel succes alvast
Wij zijn weer bijloos
Ja joh, ouwe mensen slapen volgens mij nooit of zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:13 schreef Stout het volgende:
Alles weer weg Rewimo ? Die man is ook vroeg zijn bed uit gevallen![]()
Veel plezier Rewimo en Christan !!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Sugar, veel plezier in je tentje
Stout, jij ook veel plezier met je geheime activiteit![]()
Ik heb alles gepakt inmiddels - hoop ik - voor mezelf en Christan. We kijken vooral uit naar het uitstapje naar de zoutmijnen
qltel niet?quote:
Dan wens ik wel alleen qtel plezier, goed?quote:
Niet dat ik toen uit kon slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Moederdag is ook al lang geweest freecell
Smogges!!
Dat ik in de place to be zit, ben ik uiteraard volkomen met je eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
maar jij zit natuurlijk wel in the place to be![]()
bij jou lijkt alles altijd wel open![]()
ik kan het niet vinden, ik wil eigk vandaag naar Xenos voor van die raamhorren, maar ik denk dat die in Rijswijk dicht is.
Stapels, het is ook al weer overquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:04 schreef phluphy het volgende:
Freecell.Wat een lullige streek, of is het buiten-zijn-schuld-om dat hij niet vroeg kon opstaan?
Succes in elk geval met het hervinden van je goede humeur. Tip: oude en grappige foto's of filmpjes terugkijken wil nog wel eens helpen, en volgens mij heb je die genoeg - van jezelf.
Riijswijk is waarschijnlijk dicht. De Megastores zijn in ieder geval vanaf 12.00 open. De Xenos zit daar ook en zal heel waarschijnlijk open zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
maar jij zit natuurlijk wel in the place to be![]()
bij jou lijkt alles altijd wel open![]()
ik kan het niet vinden, ik wil eigk vandaag naar Xenos voor van die raamhorren, maar ik denk dat die in Rijswijk dicht is.
ah okay thanks!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:12 schreef loezzie het volgende:
[..]
Riijswijk is waarschijnlijk dicht. De Megastores zijn in ieder geval vanaf 12.00 open. De Xenos zit daar ook en zal heel waarschijnlijk open zijn.
deken meenemen en heul hard afwassen/stofzuigen/opruimen weet ik het wat doet de truuk ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef phluphy het volgende:
Ik vind je erg coulant, Freecell. Ik zou 'm er gewoon uitgeduwd hebben.
ik dacht eerst dat diegene waar ik net op reageerde een kloon van jou wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef pinquit het volgende:
hier is ook alles dicht. maar ik woon dan ook in gorcum
Ik zou ook niet zo coulant zijn, inderdaad. En ik geloof ook dat hij dat al bij voorbaat al wel weetquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef phluphy het volgende:
Ik vind je erg coulant, Freecell. Ik zou 'm er gewoon uitgeduwd hebben.
hm?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat diegene waar ik net op reageerde een kloon van jou was
hendig!
ja duhquote:
nee das een lodger shelter, zo'n draagdoek/maxi-cosi-voetenzak geval. Die ik nu heb zat bij een abo op een tijdschrift (ouders van nu...) en das een lodger wrapper soort speelkleed/wandelwagen-deken. Ik ben benieuwd, heb em in roze besteld, poetic ofzo. We moesten nog een deken hebben en als ie dr gratis bij zit nja, schuif maar door danquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:30 schreef pinquit het volgende:
trouwens, je had toch al een lodger wrapper!? of was dat iets anders, met die roodwitte streepjes?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:40 schreef pinquit het volgende:
ooohja zo'n ding waar je je kindje in kan wrappen (d'OH!!!!!)cute roze
op deze manier kan ik het elke keer zien als er weer eens geklooid is. en er wordt nooit uit mijn naam gepost. er zit way meer achter, maar da's meer iets voor pm of gewoon maar latenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
als ze als jou inloggen..waarom verander je je wachtwoord niet dan?
Dan lezen ze je PM ook hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:00 schreef simmu het volgende:
[..]
op deze manier kan ik het elke keer zien als er weer eens geklooid is. en er wordt nooit uit mijn naam gepost. er zit way meer achter, maar da's meer iets voor pm of gewoon maar laten
Geef haar een duw!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:52 schreef pinquit het volgende:
onze poes is niet zo goed in haar drollen begravenzit ze allemaal heel spastisch tegen het plastic aan de zijkant de krabben
stiiiiiink!
hehe, true, daarom moet je gelezen berichten ook deleten en allesquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan lezen ze je PM ook hoor
Gewoon dat je 't even weet
[..]
Geef haar een duw!
hahahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan daar altijd zo sjagerijnig worden, van dat gezoek op internet. Na een keer een afwijzing voor een sollicitatie te hebben ontvangen naar aanleiding van mijn 10 jaar oude website die nog online stond (en ik vergeten was. ) heb ik echt zitten overwegen om de lege pagina te vervangen door de volgende tekst: "als u nu écht meer over mij wil weten zonder het aan mijzelf te vragen, kunt u altijd bij mijn moeder op de koffie langs!"
Maarja, dat staat dan ook gelijk weer bijdehand, dus ik heb het maar gewoon zo gelaten.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik zat eigenlijk te twijfelen tussen die opmerking of "I GOOGLED YOU FIRST!"
ja nouja, dat dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:26 schreef k_i_m het volgende:
Maar ik vind het ook echt meer dan belachelijk. Je bent niet hetzelfde in je priveleven als op je werk, als je dan toch zo graag wil snoopen, moet je privedetective en gedragstherapeut worden.
jeuzus dat is helemaal achterlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
idd als je nu allemaal pr0n online hebt staan ofzo.. maar zo'n hyves profieletje met wat scheldwoorden
Net als ik toen met dat zogenaamde opgelicht op marktplaats.
iemand verkoopt iets onder een van internet geplukte naam, levert het niet af. koper is boos, googled op de voornaam.(verkeerde spelling ook nog eens) komt er 1 tegen (de achternaam maakt dan niet uit ofzo) en beweert dat diegene (ik in dit geval) hem opgelicht heeft..(ook nog eens voor een euro of 50 oid)
ik mocht zelfs bij de politie komen...en werd uiteraard vrijgesproken. En toch is het te vinden op internet waardoor ik alsnog problemen heb gehad bij sollicitaties. Tegenwoordig geef ik het van tevoren aan en heb ik zelfs een verklaring van de politie.
Dat is toch TE achterlijk.
Dat is inderdaad achterlijk zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
idd als je nu allemaal pr0n online hebt staan ofzo.. maar zo'n hyves profieletje met wat scheldwoorden
Net als ik toen met dat zogenaamde opgelicht op marktplaats.
iemand verkoopt iets onder een van internet geplukte naam, levert het niet af. koper is boos, googled op de voornaam.(verkeerde spelling ook nog eens) komt er 1 tegen (de achternaam maakt dan niet uit ofzo) en beweert dat diegene (ik in dit geval) hem opgelicht heeft..(ook nog eens voor een euro of 50 oid)
ik mocht zelfs bij de politie komen...en werd uiteraard vrijgesproken. En toch is het te vinden op internet waardoor ik alsnog problemen heb gehad bij sollicitaties. Tegenwoordig geef ik het van tevoren aan en heb ik zelfs een verklaring van de politie.
Dat is toch TE achterlijk.
Volgens mij wel maar ik weet niet meer waarvanquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
kennen jullie die draak van mijn avatar eigenlijk?
Ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
kennen jullie die draak van mijn avatar eigenlijk?
en dat is dus precies ook mijn bezwaar tegen dat gedrocht Van Hintum of Van Hertum of hoe ze ook het. Die zelfbenoemde pedo-jaagsterquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Jemig kleurdoos, ik heb het net even zitten lezen. Dat is ook gelijk mijn motivatie voor mijn negatieve houding wat betreft het zoeken van persoonlijke gegevens op internet. Het zijn bijna altijd mensen met wat herseninhoud tekort die die gegevens niet tot een kloppend plaatje kunnen brengen. En die denken dan ook gelijk als een volleerd psychologisch analist te handelen door hun eigen stempel op je te zetten, waar ze je mee beschadigen. Eigenlijk zou je iedereen die je persoonlijke gegevens opzoekt en daar misbruik van maakt moeten kunnen aanklagen.
Elliotquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:37 schreef Raissa het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar ik weet niet meer waarvan
Inderdaad.. je ziet een niet bekende naam. googled en diegene waarvan je het meest kan vinden.. voor het gemak laat je maar even een letter zitten, zoekt op google afbeeldingen een hoofd erbij of plukt die van een website en tada je hebt een aanklachtquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Jemig kleurdoos, ik heb het net even zitten lezen. Dat is ook gelijk mijn motivatie voor mijn negatieve houding wat betreft het zoeken van persoonlijke gegevens op internet. Het zijn bijna altijd mensen met wat herseninhoud tekort die die gegevens niet tot een kloppend plaatje kunnen brengen. En die denken dan ook gelijk als een volleerd psychologisch analist te handelen door hun eigen stempel op je te zetten, waar ze je mee beschadigen. Eigenlijk zou je iedereen die je persoonlijke gegevens opzoekt en daar misbruik van maakt moeten kunnen aanklagen.
Ik twijfel of ik de DVD zal kopen voor M&L. Vraag me af of zij het ook leuk vindenquote:
vast welquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de DVD zal kopen voor M&L. Vraag me af of zij het ook leuk vinden
Dat lijkt mij ook. Maarja, die nep detectives zijn al zo blij dat ze he-le-maal zelf wat gevonden hebben dat ze van enige logica verstoken blijvenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Inderdaad.. je ziet een niet bekende naam. googled en diegene waarvan je het meest kan vinden.. voor het gemak laat je maar even een letter zitten, zoekt op google afbeeldingen een hoofd erbij of plukt die van een website en tada je hebt een aanklacht
als ik iemand zou oplichten zou ik dat ten eerste niet onde rmijn eigen naam doen ;') en ten tweede voor niet minder dan 500 euro![]()
dat vroeg ik me ook al af!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef Lois het volgende:
Snoopy gefeliciteerd met MrSnoopy![]()
Zo'n beetje de helft van Nederland loopt hier in de stadIk wilde even een frisse neus halen, alle winkels zijn open en het is echt onvoorstelbaar druk.
Is BE al gesignaleerd? Of zou ze te ziek zijn om te fokken?![]()
ohwquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:08 schreef bixister het volgende:
huuphuup de creditcard zit ook in m'n portemonnee....
ik zou m een reden geven waardoor ie echt mag zeuren..zn hoofd tegen een keukenkastje rammen ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaargh! Ik kan niet tegen een zeurende man die ziekjes is en overdrijft. Mijn hoofd doet zo zeer, ik heb vast een hersentumor. Etc. Of ben ik zo erg nu?
nee hoor. Begrijpelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaargh! Ik kan niet tegen een zeurende man die ziekjes is en overdrijft. Mijn hoofd doet zo zeer, ik heb vast een hersentumor. Etc. Of ben ik zo erg nu?
Als hij dat zegt moet hij naar de eerste hulp gaan ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
ertegen? hoofd ertussen en dan dichtsmijten. Veul effectieverderquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zou m een reden geven waardoor ie echt mag zeuren..zn hoofd tegen een keukenkastje rammen ofzo
Volgens mij is een hersentumor niet erfelijk ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat zijn moeder is overleden aan een hersentumor. Maar toch, om dat er telkens bij te halen. En hij neemt dan ook geen paracetamol oid.
En een auto lenen van iemand? Dan hoef je niet met de trein -alleen nog heen en weer- en dan kan je ook vandaag weer terug. Of je kan heel lief vragen of opa en oma ze terug willen brengen zondag?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:10 schreef bixister het volgende:
k_i_m, ik zou er zondag al heen met de trein, om de kinderen weer op te halen. dus dat wordt dan wel erg geheen-en-weer. en omdat ik voor m'n werk al zoveel in de trein zit vond ik 't heerlijk om eens een paar dagen niet te hoeven treinen... blehgk!
juist dan zou ie beter moeten weten eigk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat zijn moeder is overleden aan een hersentumor. Maar toch, om dat er telkens bij te halen. En hij neemt dan ook geen paracetamol oid.
Nee, volgens mij niet, pas zaterdag ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef snoopy het volgende:
Is Stinkie inmiddels niet weer terug misschien?
idd zaterdag of zondag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, pas zaterdag ofzo.
daar heb je toch niets aan zonder pasje?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
o als je je ouders te pakken kan krijgen, vragen of ze even wat overmaken.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
daar heb je toch niets aan zonder pasje?
Ik ben lekker mn delicious tijdschriften aan t doorbladeren, es even kijken wat ik vanavond wil eten
op hemelvaart is 't vast geen koopavond, ynske! maar natuurlijk kan ik wel een buskaartje kopen, is ook zo hoor. maar ik denk dat ik 't toch een beetje stom vind om zulke bedragen te lenen, ook al is 't van vrienden. ik ga wel wat andere klussen doen die ook nog liggen te wachten. en voor gewone boodschappen hebben de kinderen wel genoeg gespaard.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:17 schreef Ynske het volgende:
Bix t is donderdag vandaag, na 7 uur kun je een goedkoop kaartje (winkelkaartje) voor de bus kopen
beterschap!quote:damn ben nu al sinds zaterdag aan t klooien met een keel en oor ontsteking. weer een kuurtje ertegenaan. stom gedoe ook.
F11?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:35 schreef p_iglet het volgende:
help!!! ik heb mijn beeldschermp op fullscreen ofzo gekregen per ongeluk, en krijg het neit meer terug nu...
Esc helpt niet... iemand een idee?
gehehe..hier precies hetzelfde, SPOOKYquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:35 schreef p_iglet het volgende:
help!!! ik heb mijn beeldschermp op fullscreen ofzo gekregen per ongeluk, en krijg het neit meer terug nu...
Esc helpt niet... iemand een idee?
Nee, dat snap ik. Maar dan heb je de rest van de dagen wel je pasjes en je rustgevende gevoelquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:29 schreef bixister het volgende:
en ik heb m'n ouders net gesproken, ze zijn gelukkig veilig aangekomen daar. ik ga denk ik gewoon 1 dagje eerder daarnaartoe, kan ik daar m'n nakijkwerk doen en lekker makkelijk mee-eten.![]()
k_i_m met een geleende auto zo'n eind heen en weer op 1 dag is niet mijn idee van relaxed m'n vrije dagen doorbrengen. dan zou ik nog liever met de trein gaan.
stilletjes tussen de andere knuffeltjes zetten misschien? en als ze hem zelf trugvindt blij roepen:" daar wastie!" en als ze de anderen dan negeert een verhaal ophangen over dat de andere knuffels niet meer geknuffeld worden en bij toerbeurt ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Help dilemma..
arwen is er niet en die komt strakjes terug.
Nu heb ik der mamakikki terug gevonden. toen die kwijt was heeft dit weken drama opgeleverd, en nu is ze zoverre dat ze niet een favoknuffeltje oid heeft. En ze dus zonder drama gaat slapen met willekeurig knuffeltje oid.
Moet ik em nou terug geven of niet.. met kans dat ze dus alstie weer eens pleite is dik drama gaat geven weer.. wat echt niet leuk was. of bewaren voor als ze groot is?
als wij uit logeren gaan nemen we naast alle troep voor selene ook onze eigen (boekweitdopjes)kussens mee hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:37 schreef huuphuup het volgende:
ik sluit me bij Snoop aanbewaren voor later als ze op een punt komt dat 1 knuffel niet per se meer een issue is.
Hoewel ik zelf ook niet ga slapen zonder mn ene kussentje![]()
als ik slaap op een niet-mijn-eigen-kussen heb ik gegarandeerd een stijve nek en/of een zere rug. sangdrax vond me jarenlang een aansteller, tot ik een keer een paar dagen weg was en hij op mijn plekje sliep met mijn kussen, toen moestie er ook eenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:
jah mijne is echt een knuffelkussentje. Zonder slaap ik minder lekker want dan ligt mn arm zo gek laag
en hij valt inmiddels van de rafels uit elkaar
Nog niets gezienquote:
ligt er een beetje aan waar het voor is, maar meestal kan het wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb creme fraiche nodig maar ik heb alleen gewone room in huis.
kan ik dat ook gebruiken ?
dat van dat schiften wist ik. ik doe het er dan bij na het koken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:46 schreef bixister het volgende:
ja. (alleen liever niet laten koken, gaat schiften).
maar dat is mooi niet geluktquote:
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat hij bang is voor een hersentumor, in zijn geval. Niet dat het een reële angst is, maar het gaat hier dan ook om gevoelens. Ik ben bijvoorbeeld als de dood voor kanker, en dan vooral darmkanker, omdat mijn vader dat (2x) gehad heeft. Als het naar de wc gaan eens moeilijk gaat, of als ik pijn in mijn been heb denk ik ook meteen aan een tumor, omdat mijn vader uitstralingspijn had naar zijn been. Maar in Djeez' geval zou ik wel een Ibuprofen nemen tegen erge hoofdpijn, en als 't dán niet weggaat een dokter bellen. Alleen klagen en er niks aan doen vind ik ook gezeur/aandachttrekkerij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
juist dan zou ie beter moeten weten eigk.
mn ex-schoonmoeder is ook overleden aan een hersentumor, mn ex zou het niet in zn hoofd halen...
En wel klagen maar er niets tegen doen is een no-go wat mij betreft. Prima dat je geen pijnstiller wilt nemen, maar drink dan extra en ga even liggen ofzo.
Tja, ik weet niet. Het zijn allemaal van die enorm dramatische afleveringen het laatste seizoen. Of het ligt aan mij, dat ik er niet meer tegenkan, maar ik vind ze eigenlijk nooit meer "gewoon leuk" om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:52 schreef bixister het volgende:
k_i_m, waren ze zo belabberd, die uitzendingen?
ik denk niet dat de meelezer (65+) dat doorheeftquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef bixister het volgende:
maar dat heeft die meelezer dan toch ook zo door? of was 't niet daarom dat je van nick veranderde?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef Lois het volgende:
Is BE al gesignaleerd? Of zou ze te ziek zijn om te fokken?![]()
in weertquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef Reinhilde het volgende:
BEJe geeft een gil hier he, als je iets nodig hebt? Vast iemand die je kan helpen!
![]()
Popples.. pfff wat een gezeur zeg. Ik ben ook wel benieuwd naar die marktdag![]()
Is het een markt in Panningen?
vertel eens, we ziojn er nog niet achterquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:18 schreef Lois het volgende:
Weet je al wat afstorten is Popples?? Of zal ik het nog even geheim houden?
Die mobiele apparaten zijn om dingen mee te betalen, bedrijven kunnen dat huren/lenen/kopen waardoor consumenten met hun chipknip goederen/diensten kunnen betalen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:20 schreef Popples het volgende:
[..]
vertel eens, we ziojn er nog niet achter
dus er zou nog een bedrag op kunnen staan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:29 schreef Lois het volgende:
[..]
Die mobiele apparaten zijn om dingen mee te betalen, bedrijven kunnen dat huren/lenen/kopen waardoor consumenten met hun chipknip goederen/diensten kunnen betalen.
De eigenaar van het apparaat, het bedrijf dus, kan zijn ontvangsten "afstorten" op zijn rekening. Daarvoor is een connectie nodig met Equens, het bedrijf wat het betalingsverkeer regelt in Nederland, en dat gaat via een datalijn (zoals telefoonlijn). Afstorten is dus de modus die nodig is om alle ontvangsten die zijn opgeslagen op het apparaat te storten op de bankrekening van het bedrijf.
De laatste aflevering waar ik niet een traan moest laten kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
k_i_m dat gevoel had ik ook
Vond de aflevering met de wedstrijd tussen de interns wel weer ouderwets grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |