Mensen die je volgen/nalezenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:19 schreef Kleurdoos het volgende:
o nee niets geheims hoor..ik werd er op aangesproken door schoonfamilie..dus dan maar even onder een andere naam (it is i, awesom-o)
en taartjesteef, jeumig
En dan heb je ineen twee bijenzwermen....quote:
brrrr. wat ontzettend eng.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Paar kilometer verderop..net ff te ver om nu nog ff langs te gaan
Geloof niet dat dat heeft geholpen bij die vriend, ze gooiden een compleet beeld door zijn raamquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:24 schreef Memmel het volgende:
Taartjesfee, wat vreselijk. t is hier wel vaak raak he?
Ik ga mijn raam gelijk dichtdoen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Reinhilde het volgende:
Gatverdamme Fee.![]()
Even een vrolijke noot: vandaag een lang en goed gesprek gehad met mijn vader, over plannen die ik al een tijdje heb om een eigen zaak op te zetten. Hij vond het een superidee! Dus we gaan nu kijken of we het samen op kunnen zetten. Mocht dat niet lukken vanwege andere ideeen (of iets dergelijks), dan krijg ik van mijn vader een startkapitaal!![]()
![]()
Echt zo ontzettend gaaf, en spannend!
Wat en hoe, houd ik nog even voor me. Maar ik vind het zo gaaf!
Ja, dat is echt heel fijn!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef Saffier het volgende:
Reinhilde wat gaaf
En wat heerlijk dat je vader je een zo'n duwtje in je rug kan geven
Das de speeltuin van mijn schoonvader (nou ja soort van, voorzitter van de speeltuinvereniging hehe). Zo nuttige bijdrage gedaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:16 schreef Memmel het volgende:
*knip* en de speeltuin in de Julianastraat in Wateringen is ook erg erg leuk (maar ikw eet niet op die open is morgen)
Wat lief! Wij hebben gisteren eind van de middag spontaan besloten naar Zeeland te gaan met de tent: nachtje op bezoek bij opa en oma daar! Dus vroeg vanuit de tent en slaapzak: goedemorgen! Maria en ik zijn net al met pleerol onder de arm door heg natte gras naar de wc gegaan, dus het vakantiegevoel zit er lekker in!quote:[b]Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef Saffier het volgende:[/ben]
Sugar hoe gaat het vandaag?
Alles weer weg Rewimo ? Die man is ook vroeg zijn bed uit gevallenquote:Op donderdag 21 mei 2009 06:56 schreef Rewimo het volgende:
Reinhilde, leuk joh! Veel succes alvast
Wij zijn weer bijloos
Ja joh, ouwe mensen slapen volgens mij nooit of zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:13 schreef Stout het volgende:
Alles weer weg Rewimo ? Die man is ook vroeg zijn bed uit gevallen![]()
Veel plezier Rewimo en Christan !!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Sugar, veel plezier in je tentje
Stout, jij ook veel plezier met je geheime activiteit![]()
Ik heb alles gepakt inmiddels - hoop ik - voor mezelf en Christan. We kijken vooral uit naar het uitstapje naar de zoutmijnen
qltel niet?quote:
Dan wens ik wel alleen qtel plezier, goed?quote:
Niet dat ik toen uit kon slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Moederdag is ook al lang geweest freecell
Smogges!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |