Daarna noemden ze nog een keer dat alle vliegtuigen in de buurt van de schepen last kregen van elektrische mankementen oid.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oude serie niet gezien, maar dit begon veelbelovend. Daarna wordt echter alles er veel en veel te snel doorheen gejaagd, en die priester en dat joch zijn nu al irritant.
Waarom flikkerde die straaljager trouwens uit de lucht in het begin? Puur omdat ze CGI-actie nodig hadden of heb ik nog een reden gemist?
Dat kun je in een remake ook niet lang spannend houden, aangezien de oude serie zo bekend is dat iedereen dat al wel weet.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:26 schreef Karina het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren dat in de oude serie men er al zo snel achter kwam dat de Visitors, reptielen waren,
Ja.quote:
Johquote:Op woensdag 4 november 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Pilot was niet slecht, maar even de volgende afleveringen afwachten.
Heb nu al direct een hekel aan die zoon
Neem aan dat je het via newsgroups doet?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:49 schreef Tegan het volgende:
Welke zoekterm gebruiken jullie? "V" is te weinig letters.
Nog twee aanraders voor nieuwe series:quote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
Ah, thanks. Had nu maar een torrent gepakt uit de recente torrentslijst, omdat ik hem dus niet kon vinden op Usenet.
quote:Scott Peters has stepped down as showrunner on V, says The Hollywood Reporter.
According to reports, he will be replaced in the position by Scott Rosenbaum, who executive produces on NBC's Chuck. Peters will apparently continue to work on the show.
The sci-fi remake, which premiered last night on ABC, has hit several problems in recent months. Over the summer, reports surfaced which claimed that production on the show had been halted, owing to a 'creative hiatus'.
ABC later announced that the show will take an extended break after its first four episodes have aired. The remaining number of the initial 13-episode order are scheduled to air from Spring 2010.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 4 november 2009 23:07 schreef Knipoogje het volgende:
Is die Chad Decker een broer van Michael J. Fox ofzo
Elk moment verwacht ik een quote van 'm uit Spin City...
edit...ben niet de enige![]()
[ afbeelding ]
(ps, de rechter is MJF, niet de linker)
Bij mij was het anders..ik kende die gast gewoon Spin City..daar had hij een kleine rol in en kreeg hij iet/flirtte hij met de vriendin/love interest van MJFquote:Op woensdag 4 november 2009 23:07 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
is toch die jongen van party of 5 (van heul vroeger)quote:Op woensdag 4 november 2009 23:07 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |