abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:14:15 #151
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_74351287
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef Breuls het volgende:

[..]

De New York Times is er best negatief over: http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=television

Dat bedoel ik, maar ga het toch een kans geven
Het komt goed. Zo niet, dan toch
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 18:45:10 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_74358454
Oh bijna vergeten dat het morgen al is, snel in mijn agenda zetten! Ik ben erg benieuwd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:27:57 #153
184465 Migue
Sensuele man
pi_74359966
quote:

[..]

De New York Times is er best negatief over: http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=television
Terwijl andere media er weer heel lovend over zijn. Tja, we zullen het wel zien, ik heb iig goede hoop.
pi_74370959
quote:

[..]

Zie ik vaak bij zulke series... Wil gelukkig ook niet veel zeggen, want vaak lopen zulke series wel goed door de vaste base kijkers.
Dit keer zonder signature
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:55:14 #155
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_74371013
quote:

[..]

het is dan ook geen Desperate Housewives waar iedere eenheidsworst met een IQ onder NAP nog wel wat mee kan, maar een herleefd stuk filmhistorie voor den ontwickelde mensch met smaeck.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_74374028
Ik ben niet overtuigd na het zien van de pilot...

het was niet slecht ofzo... maar ik had telkens het idee dat ze er meer mee hadden kunnen doen.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_74374853
tvp. Vanavond kijken
  woensdag 4 november 2009 @ 09:32:47 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74375651
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:53 schreef STING het volgende:
tvp. Vanavond kijken
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 4 november 2009 @ 10:10:26 #159
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74376530

Een buitenaards ras( V ) bezoekt de aarde en toont zich als een vredelievend ras met enkel goede bedoelingen. Zo delen zij, deels, hun technologie en genezen zij zieke mensen. Een deel van de mensheid geloofd in de goede bedoelingen van de V en helpt de V met hun 'charme offensief'. Andere mensen weten echter dat de V heel andere bedoelingen heeft en komen samen in het verzet in een poging de V tegen te houden.

Father Jack Landry, Valerie Holt , Tyler Evans , Erica Evans, Anna, Chad Decker, Ryan Nichols .

Father Jack Landry, zit in he tverzet.
Valerie Holt, verloofde van
Tyler Evans, zoon van Erica Evans en ingepalmt door een lieflijk ogende V vrouw.
Erica Evans, FBI agente, alleenstaande moeder van Tyler Evans en in het verzet.
Anna, hoofd van de V New York.
Chad Decker, tv journalist, Anna wil hem als interviewer op haar voorwaarden.
Ryan Nichols, is een V. Zit in het verzet.

imdb Wiki
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_74376563
Oeh, tvp. De pilot is ge-aired toch? Wat is de ontvangst tot nu toe?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 4 november 2009 @ 10:12:45 #161
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74376599
Net de pilot bekeken. Ik vond het veelbelovend, leuke karakters en goede acteurs, prima opgezette verhaallijn die ze hopelijk zo weten te behouden. Zie uit naar de volgende aflevering.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_74376702
Ah een remake... Vond het origineel zo vet vroeger...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_74376732
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef The_stranger het volgende:
Ah een remake... Vond het origineel zo vet vroeger...
Tip: nu niet meer kijken naar het origineel want je komt serieus niet meer bij. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:21:09 #164
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74376825
Pilot binnenkort maar even bekijken ben erg benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_74376932
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Tip: nu niet meer kijken naar het origineel want je komt serieus niet meer bij. .
Werd laatst nog herhaald op een of andere thema zender (UPC digitaal). En inderdaad, het was komisch, maar na een aflevering of twee wennen toch weer met plezier gekeken...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_74376978
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:24 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Werd laatst nog herhaald op een of andere thema zender (UPC digitaal). En inderdaad, het was komisch, maar na een aflevering of twee wennen toch weer met plezier gekeken...
Mja, ik vind al die jeugd-retro shit gewoon niet meer het aankijken waard. Dat moet je lekker laten voor wat het is. Ik vond Airwolf ook altijd zo'n enorm coole serie, maar heb het pas na 10 minuten uitgezet. Complete jeugdherinnering verpest gewoon. Dus (de originele) V ga ik zeker niet herkijken! Iig niet nu.
pi_74377010
Even volgen dan.
pi_74377048
tvp, vroeger de gehele serie gezien en dat beviel me wel
pi_74377249
Vragen om nog een dag ofzo niet teveel te spoileren heeft zeker weinig zin eh? .
pi_74377800
Oh hij is gisteren uitgezonden
  woensdag 4 november 2009 @ 11:03:31 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_74378197
In de download zet vanavond.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Admin woensdag 4 november 2009 @ 11:09:12 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74378419
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:55 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

het is dan ook geen Desperate Housewives waar iedere eenheidsworst met een IQ onder NAP nog wel wat mee kan, maar een herleefd stuk filmhistorie voor den ontwickelde mensch met smaeck.

Heh. Je kent de NYT niet, begrijp ik?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_74378635
Net gekeken vond hem erg leuk; enige nadeel was dat ze nogal veel verhaal in 48 minuten probeerde te proppen waar een 2 uur durende pilot wat beter mee om had kunnen gaan.
Maar goed, niets wat ze niet in de rest van de serie goed kunnen maken
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_74379392
Eens, sommige dingen gingen erg snel of werd te vluchtig overheen gegaan, maar daar is het ook pilot voor. Ik ben redelijk tevreden.

4400
quote:

[..]

Dat stuk leest alsof de auteur met het verkeerde been uit bed is gestapt. Kleine dingen opzoeken waar je het niet mee eens bent en daar dan een compleet negatief stuk aan ophangen.

Natúúrlijk richt de serie zich op een select groepje mensen en niet op de hele wereld, ik kan geen enkele film/serie over een grote ramp/gebeurtenis bedenken waar dat niet gebeurt. En waarom zou er geen applaus uitbreken? Mensen zijn opgelucht en als er 1 iemand begint volgt de rest als de kudde makke schappen die we zijn. Aan het eind draagt de criticus het feit dat 9/11 niet vergelijkbaar is met een alien-invasie aan als serieus kritiekpunt, en dat is waar ik ophield zijn review serieus te nemen.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:45:56 #175
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_74379781
Ze is van het eiland
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')