quote:Op maandag 1 juni 2009 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thanks, ben er ook heel blij mee... Ik vind m pure kracht uitstralen
![]()
Mooier dan op de foto's die je normaal op internet vind. Vind ik danquote:
Als ik zat zo zie, word ik wel een beetje jaloersquote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mooier dan op de foto's die je normaal op internet vind. Vind ik dan
Wat ik ervan weetquote:Op maandag 1 juni 2009 23:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als ik zat zo zie, word ik wel een beetje jaloers
En? Zeker flinke sustain?
Ik zou die Nikki Sixx bas wel willen, maar helaas is die er niet LH (sowieso geen thunderbird!)quote:Op maandag 1 juni 2009 20:29 schreef On het volgende:
Ziet er goed uit! Die gothic thunderbird lijkt me ook wel wat trouwens.
Ik heb gelezen dat Tokai's wel linkshandig zijn gemaakt, maarja een Epi T-Bird is al niet dik gezaaidquote:Op maandag 1 juni 2009 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou die Nikki Sixx bas wel willen, maar helaas is die er niet LH (sowieso geen thunderbird!)
Was de reden waarom ik hem destijds niet had gekocht, veuls te zwaar voor nen klein mannetje zoals ik!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet
-Hij kan ronken
-Zwaar
-Tot nu toe vind iedereen m vet![]()
-Zwaar
-Fijnere hals dan ik had gedacht
Oh en hij is zwaar
Ben benieuwd of ik er aan kan wennen. Moet in ieder geval een andere gitaarband kopen, want deze helpt niet bepaald mee..quote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was de reden waarom ik hem destijds niet had gekocht, veuls te zwaar voor nen klein mannetje zoals ik!
Precies een stroeve brede leren band doet wonderenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik er aan kan wennen. Moet in ieder geval een andere gitaarband kopen, want deze helpt niet bepaald mee..
Enige waar mijn plaatselijke gitaarzaak goed gezaaid in is, gitaarbandenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Precies een stroeve brede leren band doet wonderen![]()
Dan heb je ook minder last van het kopduiken van je TB.
* En al kost zo'n band VEEL geld koop 'm maar want goede leren banden gaan een leven lang mee
Ja, lang geleden. Heel zelden kom je die tweedehands nog tegen, maar de meesten willen er niet vanaf, denk ik zoquote:Op maandag 1 juni 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Tokai's wel linkshandig zijn gemaakt, maarja een Epi T-Bird is al niet dik gezaaid
Geef ze eens groot gelijk, wie wil nou zo'n vette bas verkopenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, lang geleden. Heel zelden kom je die tweedehands nog tegen, maar de meesten willen er niet vanaf, denk ik zo.
misschien zo'n soort strap?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik er aan kan wennen. Moet in ieder geval een andere gitaarband kopen, want deze helpt niet bepaald mee..
Het moet er wel een beetje stoer uitzien hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
misschien zo'n soort strap?
[ afbeelding ]
bron
moet je een zwarte bestellen en er zelf dan allemaal doodskoppen, kettingen etc. opzetten...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het moet er wel een beetje stoer uitzien he
Ik denk wel dat het beter is voor je schoudersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron
Zo'n ding springt niet lekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
moet je een zwarte bestellen en er zelf dan allemaal doodskoppen, kettingen etc. opzetten...
Of je koopt een slaaf om je bas vast te houdenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef J0ttem het volgende:
Doet me een beetje denken aan zo'n ding wat je aan moet doen bij de Klimwand
Nouja misschien kun je er een veiligheidskabel aan hangen om te voorkomen dat je van t podium valt
Vrouwelijk schoonquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Of je koopt een slaaf om je bas vast te houden
zoiets als dit?quote:
Alleen dan licht alternatief die mijn T-Bird omhoog houdquote:
er is vast wel (hopelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen dan licht alternatief die mijn T-Bird omhoog houd
Zou een goede wallpaper zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
er is vast wel (hopelijk) iemand hier die dat kan soepen...
En als die dat toch voor jou gaat doen, dan graag voor mij een versie met Ibanez SR765
absoluut!!! Hopelijk kan iemand hier zoiets fabriceren en voelt diegene zich ook geroepen om dat te doen...quote:
Probeer dat maar eens te onthoudenquote:
uit ervaring kan ik je vertellen dat dat nauwelijks van invloed is...quote:
Toevalligquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik je vertellen dat dat nauwelijks van invloed is...
Dat zou zo een voice sample kunnen zijn uit 1 of andere hardcore plaatquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron
En je spaarcenten denk ik zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef J0ttem het volgende:
Whiej, mijn Bongo is aangekomen in Nederland
Nu alleen nog wachten tot de TNT/Douane t verwerkt hebben en dan ben ik (voorlopig) van mijn GAS verlost
Beide niet, maar hij hangt naar mijn idee gewoon net wat te hoog. Kon wel zo'n echte metalband met studs enzo kopen, maar dat vind ik ook weer niksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ben je 2m10 of wil je je gitaar bij je enkels hebben hangen?.
Goh, die zocht ik pas maar kon ik nergens meer vindenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beide niet, maar hij hangt naar mijn idee gewoon net wat te hoog. Kon wel zo'n echte metalband met studs enzo kopen, maar dat vind ik ook weer niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |