Beide niet, maar hij hangt naar mijn idee gewoon net wat te hoog. Kon wel zo'n echte metalband met studs enzo kopen, maar dat vind ik ook weer niksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ben je 2m10 of wil je je gitaar bij je enkels hebben hangen?.
Goh, die zocht ik pas maar kon ik nergens meer vindenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beide niet, maar hij hangt naar mijn idee gewoon net wat te hoog. Kon wel zo'n echte metalband met studs enzo kopen, maar dat vind ik ook weer niks
Nu heb ik rood met zwart leerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goh, die zocht ik pas maar kon ik nergens meer vinden. Alleen met schedels er op
Niet in Metallica?quote:
Misschien, misschien...quote:
Donkerrood leer hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien, misschien.... Maar zwart en rood leer...kom op...dat kan toch maar één band zijn?
.
Vette PeoPquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
999 euro in Duitsland.. Ik heb geen geld
die's idd. mooiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
mohhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Daar vang ik niet genoeg voor om die versterker te kunnen kopenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:53 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
mohhhhhhhhhhh
verkoop 1 van je gitaren
Wat voor buckerdt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:06 schreef KaMo het volgende:
Humbucker gekocht voor in nieuwe bass,
GAS op iets wat ikal heb, want die nieuwe bass duurt nog wel even
Kleibad is wel gaaf jaquote:Op zondag 7 juni 2009 00:25 schreef optimusfunk het volgende:
ik speel zelf nu ongeveer anderhalf jaar bas, ik speel in twee bands op school. we doen meestal covers van muziek die ik niet ken, dussss....
ben momenteel Jerusalem van Anouk aan het leren, had niet gedacht dat het zo'n complex nummer was.
beste bassist is toch wel Les Claypool of Victor Wooten en Mike Watt (van the Minutemen) in mijn ogen.
ik heb zelf een Fender bas en een London City amp van een paar watt, ik ben nu aan het sparen voor een Warwick Corvette.
Een passief MM replicaquote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat voor buckerdt?
Is ie voor je finishvlagbas?
Smelt 'm 'r in danquote:Op zondag 7 juni 2009 01:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Een passief MM replica
Voor in deze:
[ afbeelding ]
(Wordt gebouwd, moest enkel zelf Element regelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |