Elke muziekwinkel die bassen heeft behalve feedback over het algemeen! Ik zie ze iig altijd staanquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Weten jullie trouwens een winkel waar ik een Thunderbird kan uitproberen?.. Feedback kreeg ze niet meer, en om helemaal naar Musicstore te gaan er voor. ( Als ik m koop, ga ik wel naar Musicstore. Te goedkoop daar
)
Onze plaatselijke muziekwinkel (Melodiequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Elke muziekwinkel die bassen heeft behalve feedback over het algemeen! Ik zie ze iig altijd staan
http://www.muziekcentrumvangorp.nl/quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Onze plaatselijke muziekwinkel (Melodie) heeft ze iig niet, die heeft sowieso weinig naar mijn interesse. Maar weet je zo een redelijk grote muziekzaak in midden Nederland die er één heeft staan?
Alpine White geniet mijn voorkeur denk ik![]()
nogal jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
HEVOS, daar heb ik eens over gelezen. Nogal duur spul toch?
Roosendaal, dat is mij eigenlijk te ver om wat uit te proberen. In de tijd dat ik daar heen rij kan ik ook naar Keulen rijden zo ongeveer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.muziekcentrumvangorp.nl/
Is wel 1,5 uur rijden. Maar als jij ventjes mailt en zegt wat jij wilt, regelen ze het voor je als ze het nog niet in voorraad hebben (vrijblijvend)
Zit daar niet een gitaarwinkel naast? Want dan kan ik met een vriend gaan, gaat hij gitaarzooi doen. Doe ik mijn basmeukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:12 schreef Brammie1 het volgende:
nijmegen, Paul's Bass Matters? Site: www.bassmatters.nl
Zou wel chill zijn, hoef ik niet alleenquote:
Die Engl occasion die ze hebben staan is misschien wel wat voor een vriend van mequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Brammie1 het volgende:
klopt! Dat is Guitars & Amps, superrelaxte gitaarwinkel van de gitarist van The Gathering
http://www.guitarsandamps.nl/
Je plaatje werkt nietquote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ].
Hoewel ik chords wel leuk vind.
moet je 'm volgende keer ff opslaan en op andere site hostenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
Kansloze Angelfire. Op een ander forum deed hij het wel.
Ja blijft tof, ik heb zo mijn multieffect, maar ik gebruik met de band enkel de tunerquote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Vorige week kwam de gitarist aan met een paar pedaaltjes op een plank... Nu wil ik het ook![]()
Heb al een Bass Big Muff, een tuner zou ook wel handig zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja blijft tof, ik heb zo mijn multieffect, maar ik gebruik met de band enkel de tuner
Dat heb ik toch ook gedaan, gister om 21:37quote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef bas-beest het volgende:
[..]
moet je 'm volgende keer ff opslaan en op andere site hosten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |