Elke muziekwinkel die bassen heeft behalve feedback over het algemeen! Ik zie ze iig altijd staanquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Weten jullie trouwens een winkel waar ik een Thunderbird kan uitproberen?.. Feedback kreeg ze niet meer, en om helemaal naar Musicstore te gaan er voor. ( Als ik m koop, ga ik wel naar Musicstore. Te goedkoop daar
)
Onze plaatselijke muziekwinkel (Melodiequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef KaMo het volgende:
[..]
Elke muziekwinkel die bassen heeft behalve feedback over het algemeen! Ik zie ze iig altijd staan
http://www.muziekcentrumvangorp.nl/quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Onze plaatselijke muziekwinkel (Melodie) heeft ze iig niet, die heeft sowieso weinig naar mijn interesse. Maar weet je zo een redelijk grote muziekzaak in midden Nederland die er één heeft staan?
Alpine White geniet mijn voorkeur denk ik![]()
nogal jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
HEVOS, daar heb ik eens over gelezen. Nogal duur spul toch?
Roosendaal, dat is mij eigenlijk te ver om wat uit te proberen. In de tijd dat ik daar heen rij kan ik ook naar Keulen rijden zo ongeveer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.muziekcentrumvangorp.nl/
Is wel 1,5 uur rijden. Maar als jij ventjes mailt en zegt wat jij wilt, regelen ze het voor je als ze het nog niet in voorraad hebben (vrijblijvend)
Zit daar niet een gitaarwinkel naast? Want dan kan ik met een vriend gaan, gaat hij gitaarzooi doen. Doe ik mijn basmeukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:12 schreef Brammie1 het volgende:
nijmegen, Paul's Bass Matters? Site: www.bassmatters.nl
Zou wel chill zijn, hoef ik niet alleenquote:
Die Engl occasion die ze hebben staan is misschien wel wat voor een vriend van mequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Brammie1 het volgende:
klopt! Dat is Guitars & Amps, superrelaxte gitaarwinkel van de gitarist van The Gathering
http://www.guitarsandamps.nl/
Je plaatje werkt nietquote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ].
Hoewel ik chords wel leuk vind.
moet je 'm volgende keer ff opslaan en op andere site hostenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
Kansloze Angelfire. Op een ander forum deed hij het wel.
Ja blijft tof, ik heb zo mijn multieffect, maar ik gebruik met de band enkel de tunerquote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Vorige week kwam de gitarist aan met een paar pedaaltjes op een plank... Nu wil ik het ook![]()
Heb al een Bass Big Muff, een tuner zou ook wel handig zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja blijft tof, ik heb zo mijn multieffect, maar ik gebruik met de band enkel de tuner
Dat heb ik toch ook gedaan, gister om 21:37quote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef bas-beest het volgende:
[..]
moet je 'm volgende keer ff opslaan en op andere site hosten
[ afbeelding ]
lekker ronken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:34 schreef Rechterbal het volgende:
Wauwie, nieuwe snaren klinkt altijd weer lekker.
Van 'dug-duf-duf' naar 'dum-dum-dum'
Tenzij je D'Addario ProSteels neemt, dan ga je naar "kting-kting-kting"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:34 schreef Rechterbal het volgende:
Wauwie, nieuwe snaren klinkt altijd weer lekker.
Van 'dug-duf-duf' naar 'dum-dum-dum'
Nja, je weet wat ik bedoel. Van een vies poepgeluid na een lekker geluid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tenzij je D'Addario ProSteels neemt, dan ga je naar "kting-kting-kting"![]()
.
Doet zo'n metalen topkam veel? Ik zit erover te denken dat op mijn Samick te zetten. Aan de andere kant hebben mijn bandleden gezegd dat ik niet meer sustain mag, want ik sustain de gitaristen er soms uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef allsystemshalt het volgende:Herkenbaar
Vooral als je een messing brug en topkam hebt met doorlopende hals dan is het met nieuwe snaren net of je klavecimbel speelt![]()
Ik ook...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doet zo'n metalen topkam veel? Ik zit erover te denken dat op mijn Samick te zetten. Aan de andere kant hebben mijn bandleden gezegd dat ik niet meer sustain mag, want ik sustain de gitaristen er soms uit.
Effectje wat je aangeslagen toon oneindig sustaint, zo kan je de E laten sustainen zodat je er zelf op kan gaan improviserenquote:
Ja zo'n messing topkam doet HEEL erg veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doet zo'n metalen topkam veel? Ik zit erover te denken dat op mijn Samick te zetten. Aan de andere kant hebben mijn bandleden gezegd dat ik niet meer sustain mag, want ik sustain de gitaristen er soms uit.
Probeer eens The Killers - jenny was a friend of mine.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:26 schreef Fentoozler het volgende:
Nieuw hier, ook geen die-hard Fok! forummer.. Vraagje van mijn kant: Noem eens wat leuke nummers in het indie / rock gedeelte waarbij de bas niet alleen de grondtonen van de powerchords van de gitarist volgt.. Beetje uitdaging mag nu wel..
we are scientist - inaction (=leuk nr om te bassen)
arctic monkeys - from ritz to rubble..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Effectje wat je aangeslagen toon oneindig sustaint, zo kan je de E laten sustainen zodat je er zelf op kan gaan improviseren
Ik weet het niet... is dat een goed voorbeeld? Hij gebruikt piccolo snaren toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja zo'n messing topkam doet HEEL erg veel.
Sustain zoals je het nog nooit hebt meegemaakt![]()
* Let wel dat dit ook lastig kan zijn bij sommige speelstijlen![]()
Luister voor een goed voorbeeld naarManaowar en dan met name het nummer Defender
Hij heeft zijn hele bas verbouwd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik weet het niet... is dat een goed voorbeeld? Hij gebruikt piccolo snaren toch?
Whoootttttquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:08 schreef J0ttem het volgende:
Het moment is aangebroken : O
Ik heb een Musicman Bongo besteld!!!1111(ahum)
't is er 1 met Dual Humbuckers, Graphite Pearl als kleur
Nu nog wachten tot ie op de deurmat beland
k hou jullie op de hoogte
Gefeliciteerd, kost wat moeite maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:08 schreef J0ttem het volgende:
Het moment is aangebroken : O
Ik heb een Musicman Bongo besteld!!!1111(ahum)
't is er 1 met Dual Humbuckers, Graphite Pearl als kleur
Nu nog wachten tot ie op de deurmat beland
k hou jullie op de hoogte
True, maar erger vind ik nog dat achter op mijn bas zo`n logo staat dat je hem niet in een prullenbak mag gooien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef Witchfynder het volgende:
Ik haat fabrikanten die logo's op de body zetten. Heeft mijn fretloze bas ook. Blech.
Hoi,quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef Kvack het volgende:
[..]
True, maar erger vind ik nog dat achter op mijn bas zo`n logo staat dat je hem niet in een prullenbak mag gooien.![]()
Maar een vraagje, ik zit een beetje te kijken naar deze ampeg 220W en er staat dat het geschikt is voor medium-sized venues. Wat moet ik me daarbij voorstellen, lokale muziek cafe 150 man of meer richting poppodium 500 man?
Met het idee een beetje toekomst gericht inkopen met een niet heel hoog budget (vakantiegeld)
Idd! Op mijn Dean was het iig nog een los stickertje. Wie gooit er überhaupt een instrument in de prullenbak?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef Kvack het volgende:
[..]
True, maar erger vind ik nog dat achter op mijn bas zo`n logo staat dat je hem niet in een prullenbak mag gooien.![]()
Nadat je hem kapot geslagen hebt op het podium?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd! Op mijn Dean was het iig nog een los stickertje. Wie gooit er überhaupt een instrument in de prullenbak?.
Dat moet je ook niet doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nadat je hem kapot geslagen hebt op het podium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |