Zolang het maar bij een gedachte kronkel blijftquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee
het is gewoon echt z'n gedachtenkronkel. Niet erg, maar wel voor het eerst dat ik er soms van sta te kijken en dat doe ik niet snel
Ipv?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zolang het maar bij een gedachte kronkel blijft
Sommige dingen kunnen maar beter bij een gedachte blijvenquote:
Dat hoeven geen rare dingen te zijn hoor dan meteenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen maar beter bij een gedachte blijven
ow in die zin.. klopt, maar in die zin had ik het niet over hemquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt niets te verbergen maar je praat niet graag over seks?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoe doe je anders 4 maaltijden op een dag ?quote:
Je had het over een gedachte kronkel en ik kan geen gedachte lezenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow in die zin.. klopt, maar in die zin had ik het niet over hem
Dat red ik niet eensquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:29 schreef mrbox het volgende:
Hoe doe je anders 4 maaltijden op een dag ?
Als ik zou hebben praat ik er misschien over.... gebeurt alleen niet vaakquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt niets te verbergen maar je praat niet graag over seks?
Ik ontbijt eigenlijk nooit.. maar jij slaat soms nog meer overquote:
Doordeweeks nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik ontbijt eigenlijk nooit.. maar jij slaat soms nog meer over
Oke, dan is het goedquote:
Moest jij niet studerenquote:
Slaap lekker , toedelsquote:
Ik ben iemand op MSN les aan het geven en wonderbaarlijk genoeg kan ik alles zo uitleggenquote:
4 maaltijden?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe doe je anders 4 maaltijden op een dag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |