Ik doe wel even een PM, want voor anderen is dat niet zo boeiend denk ikquote:
Aah okee. Hij kan gewoon niet duidelijk verwoorden wat hij bedoelt? Of hij verspringt voortdurend van gedachtes dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een vriend van mij
Weet niet beetje vaagheid om alles. Heeft zo zijn eigen gedachtenkronkels dat het in een gesprek er niet altijd duidelijk uitkomt. Dat wanneer je een vraag stelt, het lijkt alsof hij antwoord geeft op totaal iets anders wat hij op dat moment in z'n hoofd heeft
Dan draait hij er omheenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een vriend van mij
Weet niet beetje vaagheid om alles. Heeft zo zijn eigen gedachtenkronkels dat het in een gesprek er niet altijd duidelijk uitkomt. Dat wanneer je een vraag stelt, het lijkt alsof hij antwoord geeft op totaal iets anders wat hij op dat moment in z'n hoofd heeft
Het is de combinatie die het hem doet.. Dat maakt het soms wat moeilijk om te volgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah okee. Hij kan gewoon niet duidelijk verwoorden wat hij bedoelt? Of hij verspringt voortdurend van gedachtes dan?
niet zozeer.. dat merk je wel als hij (of iemand in het algemeen) dat doet.quote:
Lijkt wel of ongesteld isquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is de combinatie die het hem doet.. Dat maakt het soms wat moeilijk om te volgen
[..]
niet zozeer.. dat merk je wel als hij (of iemand in het algemeen) dat doet.
Ja, nee dat bedoelde ik niet eigenlijk, gewoon snel afgeleid dus. Maargoed weet wel wat je bedoeld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is de combinatie die het hem doet.. Dat maakt het soms wat moeilijk om te volgen
[..]
niet zozeer.. dat merk je wel als hij (of iemand in het algemeen) dat doet.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lijkt wel of ongesteld is
Hey niet zo lieve schat!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve single vriendjes en vriendinnetjes van me
Ook niet snel afgeleidt.. gewoon echt zelf druk in het hoofd met alles en daardoor soms de essentie van wat een ander zegt missen, of niet echt op kunnen reageren. En soms gewoon echt van de hak op de tak gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, nee dat bedoelde ik niet eigenlijk, gewoon snel afgeleid dus. Maargoed weet wel wat je bedoeld.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve single vriendjes en vriendinnetjes van me
Gewoon af en toe zeggen tegen diegene dan, dan weet die het ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook niet snel afgeleidt.. gewoon echt zelf druk in het hoofd met alles en daardoor soms de essentie van wat een ander zegt missen, of niet echt op kunnen reageren. En soms gewoon echt van de hak op de tak gaan.
/het is wel interessant
Wat is MTO ook al weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry? Ik mis iets...?
[..]
Hmm... vrijdag ga ik MTO-en & dat tentamen is maandagMaar goed; ik MOET nu echt wel iets gaan doen, maar ervaar nog geen stress
Moedervlek; Valt meeIk zie het wel & als hij weg moet, dan moet hij weg...
Misschien,....heel misschien is hij druk met andere dingen en kan of wil hij er nog niet met over pratenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook niet snel afgeleidt.. gewoon echt zelf druk in het hoofd met alles en daardoor soms de essentie van wat een ander zegt missen, of niet echt op kunnen reageren. En soms gewoon echt van de hak op de tak gaan.
/het is wel interessant
klopt ja, doe ik tegenwoordig ook steeds vakerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon af en toe zeggen tegen diegene dan, dan weet die het ook
Meestal merken die het zelf niet eens
Dan zou ie er ook niet over pratenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien,....heel misschien is hij druk met andere dingen en kan of wil hij er nog niet met over praten
Methoden en Technieken van Onderzoekquote:
Goed punt, kan het niet zijn dat hij verlegen is in jouw aanwezigheidquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
klopt ja, doe ik tegenwoordig ook steeds vaker
[..]
Dan zou ie er ook niet over praten
owja, wist ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Methoden en Technieken van Onderzoek
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goed punt, kan het niet zijn dat hij verlegen is in jouw aanwezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |