Haha.. gaat je vast wel lukkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
the free it is... en nu maar hopen dat ik er een keertje ZONDER dvdtje wegga... net kruistocht in spijkerbroek gekocht voor 5e
ook gewoon komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef automatic_ het volgende:
Oja, iedereen veel plezier morgen! Hopelijk treffen jullie het met het weer!
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij freequote:
Nee, ik heb er niet zoveel zin in denk ikquote:
Haha, dat is gevaarlijk danquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij free
Dan moet je dus net wat later aankomen dan de eerstequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor de scheveningen meet ook 3 dvd's gekocht... stond ik ook te wachten bij free
ohw is dat de truc.. mja ben graag te vroegquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je dus net wat later aankomen dan de eerste
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaaltquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohw is dat de truc.. mja ben graag te vroeg
Ga eens koken!quote:
ik ben er om 12:50, spoor 1quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaalt
*k heb nieuwe schoenen schoenen. kheb nieuwe schoenen schoenen... kheb nieuwe schoenen schoenen.. kheb nieuwe SCHOENEN!! *quote:
ik al om 12.31quote:
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wilquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe laat ik aankom..d an zorg je maar dat je mij van het spoor afhaalt
volgens mij doet je directe link welquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wil
Je fotoboek kan je wel bekijken als je naar het fotoboek zelf gaat, maar je hebt bij je icoontjes geen fotoboek icoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op hyves dat fotoboek wil niet wat ik wil
Je doet voor hoe het moet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*k heb nieuwe schoenen schoenen. kheb nieuwe schoenen schoenen... kheb nieuwe schoenen schoenen.. kheb nieuwe SCHOENEN!! *
Is wss de instellingen: anderen mogen zien dat ik fobo heb ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je fotoboek kan je wel bekijken als je naar het fotoboek zelf gaat, maar je hebt bij je icoontjes geen fotoboek icoon
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik al om 12.31
Dus dan kan ik je mooi ervan weerhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |