Da's natuurlijk niet erg, dat zorgt voor vele uren luisterplezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben bang dat de meeste boeken van grisham best ok zijn
ik bedoel maar oo<quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet erg, dat zorgt voor vele uren luisterplezier
Nou, de Client is hiermee het eerste boek wat 2 keer genoemd is, dus dat lijkt me wel een goed boek om na the Appeal te gaan luisterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef GodsSon het volgende:
Ik heb bijna alle boeken, verveel me er geen moment mee
Het Testament en De Client zijn een persoonlijke favoriet!
Mijn ding is het wel. Iedere avond voor het slapen gaan een half uur tot een uurtje luisteren tot ik merk dat ik concentratie verlies. Daarna ben ik ook zo in slaapquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik bedoel maar oo<
ben ooit aan een lusiterboek begonnen, maar t is niet echt mijn ding geloof ik, ik neem het beter in me op als ik het lees
Die (Engelse titel Playing for Pizza) viel me best mee, al kan het gescheeld hebben dat ik hiervan niet de unabrigged versie had.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef soppa het volgende:
"De Verbanning" is ook een absolute afrader, halverwege het boek had ik nog het gevoel dat het verhaal op stoom moest komen
Die ben ik beide volgens mij nog niet tegengekomen op de bekende downloadplekkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn favoriet is a painted house, eindelijk eens van dat advocatengedoe af. Van de advocatenboeken is rainmaker mijn favo![]()
Als ik met Grisham klaar ben zal ik die in overweging nemen.quote:Het Parfum van Süskind is ook een mooi boek of te luisteren, of de thuiskomst van Enquist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |